Full version: Vilken hund är du?
Sidor: 1, 2, 3
LadyAdina
CITAT (Anki på Öland @ 28-08-2005, 22:32)
CITAT (LadyAdina @ 28-08-2005, 21:12)
Bichon Bolognese blev jag... Aldrig hört talas om! Heter kanske något annat på svenska?

Nejdå, det heter den på svenska också. Ser ut så här.

Anki

Nejmen, vilken sötnos! biggrin.gif
Zazu
jag blev en siberian husky, ensam om det hittills unsure.gif

mvh zazu

men jag trodde jag skulle bli en katt tongue.gif
*Felix matte*
Har testat fyra ggr och varje gång blev jag ny hund ohmy.gif unsure.gif rolleyes.gif
Diabolique
CITAT (Felix matte @ 29-08-2005, 22:12)
Har testat fyra ggr och varje gång blev jag ny hund ohmy.gif unsure.gif rolleyes.gif

Då har du troligen svarat lite olika.
Du kanske är en blandras? smile.gif
*Felix matte*
CITAT (Diabolique @ 29-08-2005, 22:21)
CITAT (Felix matte @ 29-08-2005, 22:12)
Har testat fyra ggr och varje gång blev jag ny hund ohmy.gif  :unsure:  :rolleyes:

Då har du troligen svarat lite olika.
Du kanske är en blandras? smile.gif

Inte alls smile.gif ... svaren var lika och så är jag ju matte till en renrasig Bichon Frisé tongue.gif wub.gif
Diabolique
CITAT (Felix matte @ 29-08-2005, 22:24)
Inte alls smile.gif ... svaren var lika och så är jag ju matte till en renrasig Bichon Frisé tongue.gif wub.gif

Reserv blev ju samma hund när han skrev samma svar...

Det är nog ganska lätt att svara lite annorlunda på någon fråga (jag skulle nog inte vara 100 säker på att jag gjort det om jag inte skrev ner ett facit).

Eller så finns det kanske några hundar som stämmer in på samma personlighet (och särskillt din) smile.gif, vilket skulle kunna leda till slumpning av just de hundarna.
cic
Det bor tydligen en vild Bearded collie i mig.. Jag som precis skaffat en flat!

Elanah
Åh vilken bild! Underbara hundar!! *knallar iväg vilt muttrande över attjagvillhahundmenborilägenhetochintehartid* sad.gif
Fialotta
CITAT (Elanah @ 30-08-2005, 10:34)
Åh vilken bild! Underbara hundar!! *knallar iväg vilt muttrande över attjagvillhahundmenborilägenhetochintehartid* sad.gif

Håller med dig....så fina bilder så man blir ju grön ohmy.gif
från en som ännu jobbar ju unsure.gif .....men sen då tongue.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon