|
Full version: Paranoiatråd
CITAT (pejori @ 08-09-2005, 22:58) Färdigmanglat här med, sov gott flickor (och pojkar med om det finns såna)
farbror B
08-09-2005, 22:02
Just because you're paranoid, doesn't mean they're NOT after you...
Jag kommer att tänka på en patient på psyk som påstod sig höra röster...läkarna ökade medicineringen men rösterna försvann inte. En dag gick de och lyssnade i hennes rum...och hörde röster! De kom genom en ventileringstrumma!
farbror B
08-09-2005, 22:11
"Varje gång jag använder min nya miniräknare hör jag konstiga röster"
Norrman som provade Nokia 3210
CITAT (pejori @ 08-09-2005, 23:09) to the funny-farm, where the life is beautiful all the time!
Nu steg jag upp på morgonen och började läsa på sidan 3. Fem sidor senare har jag tappat fotfästet Vem är egentligen Göran Persson? Gör Reserv kopior av sig själv och lägger i ormgropen? Jag trodde han var kopieringsskyddad Blir osäker om jag har 2 hundar, eller om jag bara inbillar mig. Jag ska i alla fall gå ut med dom nu så får jag se hur många bajspåsar det behövs.
Förutom mina löss så är det bara Jag här! Tror jag..hmm..vem sjutton är det som knackar mig på axeln.. nää.. eller. Jo kanske. Men.. nää.. det är nog inte så. fast vad vet jag eller du.. VEM är DU.. *kikar över axeln* Hm, det är nån här.. nån mer. Verkar det som, nån sa just nåt här inne liksom.. inne i mig. Kan det va lössen eller är det nån fler som är Jag? Nä men.. Hur som haver så är jag helt som Jag borde va
AnnammA
09-09-2005, 08:37
....och jag har ett nickname som är som mitt riktiga namn...  nästan... AnnA
I morse blev jag till flera personer på en gång:en trötter,hundmatte,fixare,telefonsvarare,brevskrivare,mamma.... de rollerna som jag älskar allra mest ät att vara:hundmatte och mamma
Folk brukar säga till mig att jag har ett outtömligt förråd av ansikten. Är det samma sak som att vara flera olika personer?
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 10:43) Folk brukar säga till mig att jag har ett outtömligt förråd av ansikten. Är det samma sak som att vara flera olika personer?  Det måste väl vara bra att ha många personligheter inom sig för då blir man ju aldrig less på sig själv. Förr i tiden var jag för det mesta en clown och offer, men numera vet jag att jag är mycket mycket mera och det är HÄRLIGT!
Biggan_
09-09-2005, 10:07
Mina inneboende personligheter brukar ryka ihop och puckla på varann så polisen måste rycka ut med piketstyrka!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 11:10) Mina inneboende personligheter brukar ryka ihop och puckla på varann så polisen måste rycka ut med piketstyrka!  Hi hi; det samma här  Senaste gången var det när clownen blev tillsagd av alla( mina inneboende) andra att hon behöver sluta med det hon gör;och clownen ville inte ge sig i första taget och nog försöker hon komma fram då jag minnst anar det
Jag är bara sju. Egentligen en mindre, men jag vill linte vara fräck.
CITAT (amaira @ 09-09-2005, 11:47) Jag är bara sju. Egentligen en mindre, men jag vill linte vara fräck.  Det är bra det...inte vara fräck Amaira! Det är det ju nästan ingen annan som varit i flera trådar nyligen
Hur gör ni andra? Manglar ni bara eller krusar ni örngottsbanden också?
här krusas det som sjutton
Biggan_
09-09-2005, 11:24
CITAT (AnitaGg @ 09-09-2005, 12:21) Hur gör ni andra? Manglar ni bara eller krusar ni örngottsbanden också?  Här hinns inte med att krusa
CITAT (Birgitta P @ 09-09-2005, 12:24) CITAT (AnitaGg @ 09-09-2005, 12:21) Hur gör ni andra? Manglar ni bara eller krusar ni örngottsbanden också? :rolleyes: :rolleyes: Här hinns inte med att krusa  Man ska inte krusa större skitar än sig själv
farbror B
09-09-2005, 14:42
Om man har hår i ansiktet, får man Sinusvågor då?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|