Full version: Är jag beroende ?
Sidor: 1, 2
stina
Sitter egentligen i sammanträde. Är ute för att hosta - och vad gör jag medan jag hostar?????

wacko.gif wacko.gif
Fialotta
CITAT (stina @ 12-09-2005, 14:43)
Sitter egentligen i sammanträde. Är ute för att hosta - och vad gör jag medan jag hostar?????

wacko.gif wacko.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Det måste ju vara självklart wub.gif
wolkenkrabber

wacko.gif wacko.gif

sad.gif jag är tragist, jag har blivigt kroniskt sjuk, när jag läst hosta tänkte jag på funkior blink.gif

Hjäääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp
stina
CITAT (wolkenkrabber @ 12-09-2005, 15:23)

wacko.gif  :wacko:

sad.gif jag är tragist, jag har blivigt kroniskt sjuk, när jag läst hosta tänkte jag på funkior blink.gif

Hjäääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp

laugh.gif laugh.gif
mulle
Är AOM en strikt nationell förening eller får en ålänning också vara med?
Mitt beroende börjar för övrigt bli fysiskt och också påverka min ekonomi: mina bakmuskler kräver en ny ergonomisk stol...

laugh.gif

Mulle
stina
Hjärtligt välkommen!!!! Kanske vi kan få bli testare av datorutrustning åt något stort dataföretag??? Gratis utrustning som testas av oss och får stämpeln "Testad och godkänd av AOM - klarar frenetisk använding i tid och otid"

tongue.gif tongue.gif tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (mulle @ 12-09-2005, 16:17)
Mitt beroende börjar för övrigt bli fysiskt och också påverka min ekonomi: mina bakmuskler kräver en ny ergonomisk stol...

laugh.gif

Mulle

Jag har precis kommit hem från stan... köpt ny stol laugh.gif bakmusklerna... ni vet laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Nu ska jag få i mig en bit mat så får jag sen läsa vad som hänt under timmarna jag var borta biggrin.gif
wolkenkrabber
CITAT (mulle @ 12-09-2005, 16:17)

laugh.gif

Mulle

De nya systergruppen kallas för AOM International biggrin.gif

Vi skickar ut hjälp paket över hela världen smile.gif
Snöflinga
tongue.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
ninnisky
Just hemkommen efter ett träningspass - går jag först till Odla- och sedan till duschen ohmy.gif unsure.gif ohmy.gif wub.gif wub.gif
mulle
Ett symptom för att man behöver hjälp är också då man har ett extra Odla-fönster öppet parallellt med det andra man jobbar med på datorn. Så att man snabbt kan uppdatera index och kolla att man inte missar något.
Lite som den hemliga pluntan i skrivbordslådan...
tongue.gif
Mulle
stennie
CITAT (mulle @ 12-09-2005, 19:25)
Ett symptom för att man behöver hjälp är också då man har ett extra Odla-fönster öppet parallellt med det andra man jobbar med på datorn. Så att man snabbt kan uppdatera index och kolla att man inte missar något.
Lite som den hemliga pluntan i skrivbordslådan...
tongue.gif
Mulle

Skyldig wacko.gif blink.gif wink.gif
stina
Kunde man inte få en sån där "panikknapp" på alla odlasidor som man kan klicka på när man sitter på jobbet och chefen kommer in. Om man klickade på knappen kunde ett excelark fullt med siffror dyka upp med blixtens hastighet. Och MÅSTE loggan Odla.nu vara så förbenat stor - den syns ju lång väg??? wink.gif wink.gif wink.gif
mulle
CITAT (stina @ 12-09-2005, 19:49)
Kunde man inte få en sån där "panikknapp" på alla odlasidor som man kan klicka på när man sitter på jobbet och chefen kommer in. Om man klickade på knappen kunde ett excelark fullt med siffror dyka upp med blixtens hastighet. Och MÅSTE loggan Odla.nu vara så förbenat stor - den syns ju lång väg???  ;)  ;)  ;)

UNDERSTÖDES!!!!
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Mulle
carol
CITAT (stina @ 12-09-2005, 19:49)
Kunde man inte få en sån där "panikknapp" på alla odlasidor som man kan klicka på när man sitter på jobbet och chefen kommer in. Om man klickade på knappen kunde ett excelark fullt med siffror dyka upp med blixtens hastighet. Och MÅSTE loggan Odla.nu vara så förbenat stor - den syns ju lång väg???  ;)  ;)  ;)

he he biggrin.gif Känner till ditt problem... wink.gif
*Felix matte*
Nya stolen och databordet är monterat och så bra jag har det... ingen chef som muttrar = inget behov av Panikknapp tongue.gif laugh.gif biggrin.gif

Nu ska jag fortsätta rensa i mina album och bränna ner på dvd och cd r smile.gif
UglyCute
Mycket vanligt beroende rolleyes.gif
Bukefalosberoende sedan hösten 98 huh.gif
Har fler beroenden av internet sidor som jag inte tänker nämna förtillfället
Gillan
Igår hade vi Bredbandshaveri mad.gif

Och då blev i alla fall JAG varse om ett beroende
som jag inte ens insett innan. wub.gif

Jag kunde ju inte gå in på Odla och se "senaste nytt" ohmy.gif

Och nu, idag, förstår jag att jag missat en hel del blink.gif

Detta borde vara förbjudet(bredbandshaveri alltså) wacko.gif

Jahapp! Det är bara att se verkligheten i ögonen:
-: Ännu ett beroende wub.gif laugh.gif laugh.gif
Boxer
Och vid strömavbrott!!

TV:n funkar inte.....nähä!
Det blir kallt.....tar på en filt.
Mörkt...stearinjlus i massor.
Datorn...........
HJÄÄÄLP vad ska man då göra! blink.gif
wolkenkrabber
CITAT (Boxer @ 24-09-2005, 09:06)
Och vid strömavbrott!!

TV:n funkar inte.....nähä!
Det blir kallt.....tar på en filt.
Mörkt...stearinjlus i massor.
Datorn...........
HJÄÄÄLP vad ska man då göra! blink.gif

skaffa en bärbar wink.gif
Lady Hamilton
Bärbar? huh.gif
Kan du koppla upp sig på Odla utan el? Jag måste ha ström till mitt modem laugh.gif
mulle
Jag kan koppla min bärbara till mobilen!!!!
Men sist vi hade strömavbrott var mobilens batteri tomt... mad.gif
Något för tråden virrhöna, kanske...laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Mulle
Lady Hamilton
CITAT (mulle @ 24-09-2005, 09:43)
Jag kan koppla min bärbara till mobilen!!!!

unsure.gif En nyfiken fråga.............
Hur mycket kostar det? Är det inte väldigt dyrt?
mulle
Jag bor ju på Åland så vi har helt andra priser än ni.
Själva programmet var inte speciellt dyrt men mobilsamtalet kostar ju och då surfar man inte gärna på sidor med megapixelbilder.
Jag har det mest som en nödlösning om jag måste komma in till min mail, vi kan nämligen ha låååånga avbrott.
Mulle
Lady Hamilton
smile.gif Tack för svaret! laugh.gif Det var som jag trodde! laugh.gif Inget för mig!

Jag får sitta här med min "abstinens" blink.gif när jag får problem

mad.gif Och det kan jag säga.........att då är jag inte trevlig att umgås med!

( unsure.gif vågar inte tala om hur mycket tid jag är här varje dag)
Gillan
CITAT (Hamilton @ 24-09-2005, 10:01)
smile.gif Tack för svaret! laugh.gif Det var som jag trodde! laugh.gif Inget för mig!

Jag får sitta här med min "abstinens" blink.gif när jag får problem

mad.gif Och det kan jag säga.........att då är jag inte trevlig att umgås med!

( unsure.gif vågar inte tala om hur mycket tid jag är här varje dag)

Det behöver du inte heller wub.gif tongue.gif
Reserv
Jag är inte inne så långa stunder varje dag, men desto oftare istället, det blir när man springer förbi datorn att man "bara" ska kolla till lite rolleyes.gif jag kan juh säga som så att på jobbet springs det en hel del rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon