|
Sitter egentligen i sammanträde. Är ute för att hosta - och vad gör jag medan jag hostar?????
Fialotta
12-09-2005, 13:50
wolkenkrabber
12-09-2005, 14:23
CITAT (stina @ 12-09-2005, 14:43) Sitter egentligen i sammanträde. Är ute för att hosta - och vad gör jag medan jag hostar?????   jag är tragist, jag har blivigt kroniskt sjuk, när jag läst hosta tänkte jag på funkior Hjäääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp
CITAT (wolkenkrabber @ 12-09-2005, 15:23) CITAT (stina @ 12-09-2005, 14:43) Sitter egentligen i sammanträde. Är ute för att hosta - och vad gör jag medan jag hostar?????  :wacko:  jag är tragist, jag har blivigt kroniskt sjuk, när jag läst hosta tänkte jag på funkior Hjäääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp
Är AOM en strikt nationell förening eller får en ålänning också vara med? Mitt beroende börjar för övrigt bli fysiskt och också påverka min ekonomi: mina bakmuskler kräver en ny ergonomisk stol... Mulle
*Felix matte*
12-09-2005, 16:12
CITAT (mulle @ 12-09-2005, 16:17) Är AOM en strikt nationell förening eller får en ålänning också vara med? Mitt beroende börjar för övrigt bli fysiskt och också påverka min ekonomi: mina bakmuskler kräver en ny ergonomisk stol... Mulle Jag har precis kommit hem från stan... köpt ny stol  bakmusklerna... ni vet Nu ska jag få i mig en bit mat så får jag sen läsa vad som hänt under timmarna jag var borta
wolkenkrabber
12-09-2005, 16:17
CITAT (mulle @ 12-09-2005, 16:17) Är AOM en strikt nationell förening eller får en ålänning också vara med? Mitt beroende börjar för övrigt bli fysiskt och också påverka min ekonomi: mina bakmuskler kräver en ny ergonomisk stol... Mulle De nya systergruppen kallas för AOM International Vi skickar ut hjälp paket över hela världen
Snöflinga
12-09-2005, 18:16
ninnisky
12-09-2005, 18:23
Ett symptom för att man behöver hjälp är också då man har ett extra Odla-fönster öppet parallellt med det andra man jobbar med på datorn. Så att man snabbt kan uppdatera index och kolla att man inte missar något. Lite som den hemliga pluntan i skrivbordslådan... Mulle
stennie
12-09-2005, 18:44
CITAT (mulle @ 12-09-2005, 19:25) Ett symptom för att man behöver hjälp är också då man har ett extra Odla-fönster öppet parallellt med det andra man jobbar med på datorn. Så att man snabbt kan uppdatera index och kolla att man inte missar något. Lite som den hemliga pluntan i skrivbordslådan... Mulle Skyldig
CITAT (stina @ 12-09-2005, 19:49) Kunde man inte få en sån där "panikknapp" på alla odlasidor som man kan klicka på när man sitter på jobbet och chefen kommer in. Om man klickade på knappen kunde ett excelark fullt med siffror dyka upp med blixtens hastighet. Och MÅSTE loggan Odla.nu vara så förbenat stor - den syns ju lång väg??? ;) ;) ;) UNDERSTÖDES!!!! Mulle
CITAT (stina @ 12-09-2005, 19:49) Kunde man inte få en sån där "panikknapp" på alla odlasidor som man kan klicka på när man sitter på jobbet och chefen kommer in. Om man klickade på knappen kunde ett excelark fullt med siffror dyka upp med blixtens hastighet. Och MÅSTE loggan Odla.nu vara så förbenat stor - den syns ju lång väg??? ;) ;) ;) he he  Känner till ditt problem...
*Felix matte*
13-09-2005, 08:26
UglyCute
20-09-2005, 13:15
Mycket vanligt beroende Bukefalosberoende sedan hösten 98 Har fler beroenden av internet sidor som jag inte tänker nämna förtillfället
Igår hade vi Bredbandshaveri Och då blev i alla fall JAG varse om ett beroende som jag inte ens insett innan. Jag kunde ju inte gå in på Odla och se "senaste nytt" Och nu, idag, förstår jag att jag missat en hel del Detta borde vara förbjudet(bredbandshaveri alltså) Jahapp! Det är bara att se verkligheten i ögonen: -: Ännu ett beroende
Och vid strömavbrott!! TV:n funkar inte.....nähä! Det blir kallt.....tar på en filt. Mörkt...stearinjlus i massor. Datorn........... HJÄÄÄLP vad ska man då göra!
wolkenkrabber
24-09-2005, 08:09
CITAT (Boxer @ 24-09-2005, 09:06) Och vid strömavbrott!! TV:n funkar inte.....nähä! Det blir kallt.....tar på en filt. Mörkt...stearinjlus i massor. Datorn........... HJÄÄÄLP vad ska man då göra!  skaffa en bärbar
Lady Hamilton
24-09-2005, 08:39
Bärbar? Kan du koppla upp sig på Odla utan el? Jag måste ha ström till mitt modem
Jag kan koppla min bärbara till mobilen!!!! Men sist vi hade strömavbrott var mobilens batteri tomt... Något för tråden virrhöna, kanske... Mulle
Lady Hamilton
24-09-2005, 08:44
CITAT (mulle @ 24-09-2005, 09:43) Jag kan koppla min bärbara till mobilen!!!!  En nyfiken fråga............. Hur mycket kostar det? Är det inte väldigt dyrt?
Jag bor ju på Åland så vi har helt andra priser än ni. Själva programmet var inte speciellt dyrt men mobilsamtalet kostar ju och då surfar man inte gärna på sidor med megapixelbilder. Jag har det mest som en nödlösning om jag måste komma in till min mail, vi kan nämligen ha låååånga avbrott. Mulle
Lady Hamilton
24-09-2005, 09:01
 Tack för svaret!  Det var som jag trodde!  Inget för mig! Jag får sitta här med min "abstinens"  när jag får problem  Och det kan jag säga.........att då är jag inte trevlig att umgås med! (  vågar inte tala om hur mycket tid jag är här varje dag)
CITAT (Hamilton @ 24-09-2005, 10:01)  Tack för svaret!  Det var som jag trodde!  Inget för mig! Jag får sitta här med min "abstinens"  när jag får problem  Och det kan jag säga.........att då är jag inte trevlig att umgås med! (  vågar inte tala om hur mycket tid jag är här varje dag) Det behöver du inte heller
Jag är inte inne så långa stunder varje dag, men desto oftare istället, det blir när man springer förbi datorn att man "bara" ska kolla till lite  jag kan juh säga som så att på jobbet springs det en hel del
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|