|
1. Var bor du? *Utanför Umeå 2. Smeknamn? *Har inge  3. Piercings: *Nope! 4. Har du någon blogg? *Nope! 5. Födelseplats: *Linköping 6. Favoritmat: *Jisses, älskar äta & mat i alla former  7. Favoritforum på Nätet? *Alltomtv.se & Odla.nu 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? *Näää 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? *Nja 10. Varit med i en bilolycka? *Ja 11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? *Aktiv, ja 12. Favoritdag på veckan: *Måndag, Torsdag,Fredag & Lördag  13. McDonalds eller Burger King: *McDonalds 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? *Typ, lunch 15. Favoritsport att titta på: *Hockey 16. Favoritdrink: *Kanske ingen drink men Kaffe Karlsson är mumsigt 17. Favoritglass: *Chocklad 18: Favvo skådespelare. *Ojrå.. vet inte alls 19. Har du bil? *Japp, vi har 3! 20. Hur bor du: villa, hyresrätt, bostadsrätt? *Nyköpt villa  21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? *Ingen 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? *Ingen 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? *Surfar runt 24. När går du och lägger dig? *Å, allt mellan 20:00 & 01:00 25. Vad ska du göra i helgen? *Jobba & plugga 26. TV program som du gillar. *Will & Grace 27. Senaste person du gick ut och åt middag med: *Luncha med en kompis 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? *Hmm..en Oldsmobil från -54 29. Vad lyssnar du gärna på? *"glapop" 30. Hur många tatueringar har du? *Inga 31. Har du husdjur? *Nope 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? *Jodå 33. Katter eller hundar? *ingen  Men hund om jag promp måste välja!
Med risk för att det kan bli en lååång och jobbig tråd.. 1. Var bor du? *Jönköping 2. Smeknamn? *Cic 3. Piercings: *Jajjemän 4. Har du någon blogg? *Nej 5. Födelseplats: *Jönköping 6. Favoritmat: *Vegetariskt 7. Favoritforum på Nätet? *Odla.nu och QX.se 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? *Nej 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? *JA! 10. Varit med i en bilolycka? *Nej 11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? *Ja 12. Favoritdag på veckan: *Lördag 13. McDonalds eller Burger King: *BK 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? *Tidig kväll 15. Favoritsport att titta på: *Fotboll 16. Favoritdrink: *GT 17. Favoritglass: *Rom Russin 18: Favvo skådespelare. *Johnny Depp 19. Har du bil? *Sambon har en 20. Hur bor du: villa, hyresrätt, bostadsrätt? *Nyköpt villa 21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? *Har inget körkort 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? *Room 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? *Går ut med hunden 24. När går du och lägger dig? *22-23.30 25. Vad ska du göra i helgen? *Fixa med huset 26. TV program som du gillar. *Nip/tuck 27. Senaste person du gick ut och åt middag med: *Middag med goda vänner i lördags 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? *Mini Cooper 29. Vad lyssnar du gärna på? *hårdrock 30. Hur många tatueringar har du? *Tre 31. Har du husdjur? *Ja. Flat coated retriever 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? *Nej.. 33. Katter eller hundar? *Hund såklart!
1. Var bor du? *Piteå 2. Smeknamn? *Magdis 3. Piercings: *Nä 4. Har du någon blogg? *Nä 5. Födelseplats: *Stockholm 6. Favoritmat: *Tandoorikyckling eller tacogratäng 7. Favoritforum på Nätet? *Odla.nu och Föräldrakanalen 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? *Nä 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? *Absolut! 10. Varit med i en bilolycka? *Ja två gånger 11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? *Nä 12. Favoritdag på veckan: *Fredag & Lördag 13. McDonalds eller Burger King: *Inget av det, gillar inte snabbmat 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? *Tidigt på morgonen 15. Favoritsport att titta på: *Ser heller målarfärg torka 16. Favoritdrink: *Margarita 17. Favoritglass: *Är inte så förtjust i glass överhuvudtaget 18: Favvo skådespelare. *Kevin Spacey, Woody Harrelsson, Al Pacino, Dustin Hoffman m.fl 19. Har du bil? *Ja en Volvo V70 20. Hur bor du: villa, hyresrätt, bostadsrätt? *Villa 21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? *Ingen 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? *Ingen 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? *Surfar eller städar 24. När går du och lägger dig? *Alldeles för sent, sällan före 24.00 25. Vad ska du göra i helgen? *Vara hemma och ta hand om sjuk dotter 26. TV program som du gillar. *Desperate housewives 27. Senaste person du gick ut och åt middag med: *Min man och min dotter 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? *Vet inte...ser bilar enbart som fortskaffningsmedel 29. Vad lyssnar du gärna på? *Queen, Roger Whittaker 30. Hur många tatueringar har du? *En 31. Har du husdjur? *Nä 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? *Ja 33. Katter eller hundar? * Skulle välja katt i så fall p.g.a att jag ör för lat för att rasta en hund flera gånger per dag
Ha, ha! Så här lätt får ni inte veta så mycket om mig! Så lätt-tillgänglig är jag inte! Ni får allt anstränga er om ni vill lära känna mig!
CITAT (Rossi @ 16-09-2005, 22:18) Ha, ha! Så här lätt får ni inte veta så mycket om mig! Så lätt-tillgänglig är jag inte! Ni får allt anstränga er om ni vill lära känna mig!  Hur ska man göra då då? Bjuda hem dig på kaffe kanske? Är du ledig imorgon?
Jag är totalt ointressant, en vanlig gammal tant utan handväska.
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 16-09-2005, 22:20) CITAT (Rossi @ 16-09-2005, 22:18) Ha, ha! Så här lätt får ni inte veta så mycket om mig! Så lätt-tillgänglig är jag inte! Ni får allt anstränga er om ni vill lära känna mig! :lol: Hur ska man göra då då? Bjuda hem dig på kaffe kanske? Är du ledig imorgon?  Hellre te, tack! (Se där - där lockade du ur mig lite info!  )
CITAT (annama @ 16-09-2005, 22:20) Jag är totalt ointressant, en vanlig gammal tant utan handväska. Fast det tror jag inte på. Alla människor är intressanta/kul på nåt sätt.
LadyAdina
16-09-2005, 21:37
Åhhh, vad skojigt! Jag älskar sånt här!! 1. Var bor du? *Mellan Ekenäs och Hangö i Finland 2. Smeknamn? *Inget som jag vet om 3. Piercings: *Nix 4. Har du någon blogg? *Nix igen 5. Födelseplats: *Lindesberg, Sverige 6. Favoritmat: *Oj... hmm... massor! Sallader av olika slag är mums, men en stor svaghet är pizza... 7. Favoritforum på Nätet? *Odla 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? *Nix 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? *Japp 10. Varit med i en bilolycka? *Ja (en yttepytteliten en, inga personskador) 11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? *Nix 12. Favoritdag på veckan: *Lördag, tror jag 13. McDonalds eller Burger King: *McDonalds!!! 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? *Tja, mitt på dagen ungefär 15. Favoritsport att titta på: *Sport?!? Vad är det?!? Men måste jag så blir det hockey. 16. Favoritdrink: *Lumumba 17. Favoritglass: *Det kan jag inte välja! Nästan allt är mums! 18: Favvo skådespelare. *Johnny Depp 19. Har du bil? *Nja, VI har bil, men själv har jag inte ens körkort. 20. Hur bor du: villa, hyresrätt, bostadsrätt? *Egenägd radhuslägenhet, så att säga. Funkar inte riktigt på samma sätt som i Sverige, det är alltså ingen bostadsrätt. 21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? *Ingen, eftersom jag inte läst för körkort. 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? *Ingen alls 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? *Har jag datorn i närheten så hamnar jag nog där... 24. När går du och lägger dig? *Vanligtvis nån gång mellan 23 och 00 25. Vad ska du göra i helgen? *Fixa lite inför hösten i trädgården och försöka gå igenom papprena från förra finskakursen - för på måndag ska jag göra intagningsprovet till nästa fortsättningskurs *uuuuusch* 26. TV program som du gillar. *Hmm, ser nästan aldrig på tv numera. Har dock just sett hela Skärgårdsdoktorn på dvd och blev fullständigt kär i serien (nej, inte i Samuel Fröler, jag är en av de tydligtvis få personer som inte blir knäsvaga av att se honom...)! 27. Senaste person du gick ut och åt middag med: *Min man 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? *Någon slags amerikanare 29. Vad lyssnar du gärna på? *Massa olika, men 50- & 60-tals rock'n'roll ligger nog högst på listan. Annars "mysmusik" (Enya, Clannad, Sarah Brightman etc.) och ibland gamla godingar från eurotechnons glansperiod sisådär 94-97...  30. Hur många tatueringar har du? *Inte en enda 31. Har du husdjur? *Japp, världen bäst katt Simba!  32. Har du någon gång kört slut på bensinen? *Nix, jag har aldrig kört på trafikerad väg över huvud taget 33. Katter eller hundar? *Katter!!!
Du Cic, jag har aldrig varit på MacDonalds ELLER Burger King, det du! Topp 10 på Jantelistan.
1. Var bor du? *Västerås 2. Smeknamn? *Inget. Hade öknamn som barn. 3. Piercings: *Bara två vanliga i örsnibbarna. 4. Har du någon blogg? *Nej, tycker inte om blogg-fenomenet. 5. Födelseplats: *Västerås 6. Favoritmat: *Sånt som innehåller köttfärs och vitlök. Svag för kebab också. 7. Favoritforum på Nätet? *Här är trevligt...! 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? *Fingrar, fötter och tår om jag haft slut på plåster. 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? *Ja. 10. Varit med i en bilolycka? *Ja, men minns den knappt. Var liten. 11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? *Nej. 12. Favoritdag på veckan: *Alla dagar är bra om de slipper påbörjas tidigt på morgonen. 13. McDonalds eller Burger King: *Burger King 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? *Tidig morgon 15. Favoritsport att titta på: *Ingen, men får väl säga bandy då. 16. Favoritdrink: *Martini i alla former. 17. Favoritglass: *Vanilj i stora lass. 18: Favvo skådespelare. *Ännu mera lass... Lassgård! 19. Har du bil? *Nej. 20. Hur bor du: villa, hyresrätt, bostadsrätt? *Hyresrätt. 21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? *Klarade det första gången. 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? *Ingen ännu, ingen någonsin. 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? *Surfar på nätet 24. När går du och lägger dig? *02.00-tiden. 25. Vad ska du göra i helgen? *Gå på Västerås Kulturnatt. 26. TV program som du gillar. *Sex and The City, Letterman, Jay Leno. 27. Senaste person du gick ut och åt middag med: *Sambo, svärmor och svärmormor. 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? *Saab 96. Eller en PW. 29. Vad lyssnar du gärna på? *Filmmusik, jazz, irländskt, m m. 30. Hur många tatueringar har du? *Inga ännu, kanske skaffar en 31. Har du husdjur? *Nej, men funderar på katt. 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? *Nej 33. Katter eller hundar? *Kan inte välja! Älskar bägge!
1. Var bor du? sörmland 2. Smeknamn? gittan 3. Piercings: öronhål 4. Har du någon blogg? nä men hemsida 5. Födelseplats: södermalm, Sverige 6. Favoritmat: kött 7. Favoritforum på Nätet? *Odla 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? *Nix 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? *Japp 10. Varit med i en bilolycka? *Ja () 11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? *Nix 12. Favoritdag på veckan: nä 13. McDonalds eller Burger King: nä 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? ops skrev fel eller läste fel jag gillar inte morgnar tordde fråga va va jag gillade mest ,,först o de e natten 15. Favoritsport att titta på: *Sport?!? Vad är det?!? Men måste jag???????? 16. Favoritdrink: dagens 17. Favoritglass: vanilj 18: Favvo skådespelare. charles bronson 19. Har du bil? *japp felicia 20. Hur bor du: villa, hyresrätt, bostadsrätt? *hyres . 21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? *Ingen, . 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? *Ingen alls 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? *är sällan uttråkad 24. När går du och lägger dig? *Vanligtvis nån gång mellan 23 och 00 25. Vad ska du göra i helgen? *spika på torpet 26. TV program som du gillar. *Hmm, ser nästan aldrig på tv men e de film så blir jag glad om jag inte sett den 27. Senaste person du gick ut och åt middag med: *mitt barnbarn 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? *en aston martin 29. Vad lyssnar du gärna på? *radion haha 30. Hur många tatueringar har du? *en 31. Har du husdjur? * morris smokie o så erik 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? *en gång men då kunde jag rulla fram till makcen 33. Katter eller hundar? *alla djur
1. Var bor du? Några mil söder om Sundsvall 2. Smeknamn? Inget 3. Piercings? Ingen 4. Har du någon blog? näe 5. Födelseplats? Nacka BB 6. Favoritmat? Kinakäk 7. Favoritforum? Odla.nu 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? näe 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Gör jag fortfarande 10. varit med i en bilolycka? Ja 11. Har du förtroendeuppdrag/aktiv i förening? Ja 12. Favoritdag på veckan? Söndag 13. McDonalds eller Burger King? Max 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? Morron 15. Favoritsport att titta på? Handboll och dans av olika sorter 16. Favoritdrink? Brandy Sour 17. Favoritglass? Pistage - Romrussin - Peakannöt 18. favoritskådespelare? Bruce Willis - Meg Ryan 19. Har du bil? Ja 20. Hur bor du villa - Hyresrätt - Bostadsrätt? Villa 21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? ingen 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkot på? har inget kort 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad? går in på odla 24. När går du och lägger dig? mellan 23 och 02 25. vad ska du göra i helgen? Odla en förkylning eller bota den 26. TV program som du gillar? CSI - Medium - olika program på Discovery 27. Senaste person du gick ut och åt middag med? Sambon på kinarestaurang 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? Impala - 59 29. Vad lyssnar du gärna på? Radio Guld (50-60-70tal) 30. Hur många tatueringar har du? Inga 31. Har du husdjur? två katter och en hund ("det stora aset") 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? Näe 33. Katter eller hundar? Katter så klart.
Förresten Cic, vad är egentligen QX? Ena jänta pratar om det jämt och att det skulle va´nån typ tid det tar att ta sig in på just den sidan eller vad det nu är. Hur ligger ålderssnittet på det? Är det som Lunarstorm som är för tonåringarna eller?
CITAT (annama @ 16-09-2005, 22:44) Du Cic, jag har aldrig varit på MacDonalds ELLER Burger King, det du! Topp 10 på Jantelistan. Det kallar jag en merit!
Visst...jag kan väl hänga på!! 1. Var bor du? *Utanför stockholm 2. Smeknamn? *Har inget 3. Piercings: *nej 4. Har du någon blogg? *ja 5. Födelseplats: *Utanför stockholm 6. Favoritmat: *god mat  hemlagat, sushi mm 7. Favoritforum på Nätet? *Odla.nu 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? *Nej 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? *Ja 10. Varit med i en bilolycka? *nej 11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? *Nej 12. Favoritdag på veckan: *De dagar jag är ledig 13. McDonalds eller Burger King: *McDonalds 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? *4 på natten... vaknar jag då har jag svårt att somna om 15. Favoritsport att titta på: *ingen 16. Favoritdrink: *te eller vatten eventuellt en cola tack! 17. Favoritglass: *Chocklad 18: Favvo skådespelare. *hmm... har nog ingen 19. Har du bil? *Nej, men killen har 20. Hur bor du: villa, hyresrätt, bostadsrätt? *hyr 21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? *pass 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? *Ingen 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? *gnäller att jag har tråkigt 24. När går du och lägger dig? * allt mellan 22:00 & 01:00 25. Vad ska du göra i helgen? *Jobba 26. TV program som du gillar. *allt möjligt skräp 27. Senaste person du gick ut och åt middag med: *brorsan o mamma 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? *pass 29. Vad lyssnar du gärna på? *rock o pop 30. Hur många tatueringar har du? *1 31. Har du husdjur? *katter 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? *pass 33. Katter eller hundar? *katter --------------------
zaaritha
16-09-2005, 22:17
1: 3 km utanför Hjo 2: "Wild thing" 3: inga piercings! 4: ingen blogg 5: Karlstad 6: Köttgrytor 7: odla nu 8: Nix! 9: JA!!!! 10:Ja. 11: Nej! 12:Fredag! 13:Ingendera 14: Kvällen 15: Friidrott 16:marguerita 17: Choklad 18: Dustin Hoffman 19: Saab 20 : Villa, gammal! 21: Ingen
Min minsting vaknar säkert snart, men jag prövar så långt jag hinner... 1. Var bor du? *Österlen 2. Smeknamn? *Ti 3. Piercings: *Nix 4. Har du någon blogg? *Nix 5. Födelseplats: *Karolinska, Stockholm 6. Favoritmat: *Japanskt 7. Favoritforum på Nätet? *Odla.nu och alltförföraldrar 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? *Nix 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? *Jodå 10. Varit med i en bilolycka? *Ja, hade änglavakt 11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? *Ja 12. Favoritdag på veckan: *Hmm, idag kanske... 13. McDonalds eller Burger King: *McDonalds är det enda som finns i närheten 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? *Den då man redan borde gått och lagt sig... 15. Favoritsport att titta på: *Finaler 16. Favoritdrink: *Uj, det minns jag inte ens, det var så länge sedan 17. Favoritglass: *Polka 18: Favvo skådespelare. *Emma Thompson, Ben Stiller mfl 19. Har du bil? *Ja 20. Hur bor du: villa, hyresrätt, bostadsrätt? *Villa + bostadsrätt 21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? *Ingen 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? *Ingen 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? *Surfar runt, syr ngt, går och plockar hemma 24. När går du och lägger dig? *Hmm, varierar kraftigt, mellan 23 och 2.00 oftast. 25. Vad ska du göra i helgen? *Ta hand om barnen, fixa hemma. 26. TV program som du gillar. *Hinner inte följa så många serier... 27. Senaste person du gick ut och åt middag med: *Mina barn 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? *En fin MB kanske 29. Vad lyssnar du gärna på? *Det jag tycker är bra. 30. Hur många tatueringar har du? *Inga 31. Har du husdjur? *Ja, tre gamla katter 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? *Nej 33. Katter eller hundar? *Båda delarna.
*Felix matte*
16-09-2005, 22:26
Var bor du? Kiruna 2. Smeknamn? nej 3. Piercings: i öronen 4. Har du någon blogg? nej 5. Födelseplats: Övertorneå BB 6. Favoritmat: allt utom inälvsmat och skaldjur 7. Favoritforum på Nätet? Odla 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? nej 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? ja 10. Varit med i en bilolycka? ja 11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? nej 12. Favoritdag på veckan: alla 13. McDonalds eller Burger King: gillar inte 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? ingen 15. Favoritsport att titta på: konståkning
16. Favoritdrink: ? 17. Favoritglass: gillar inte 18: Favvo skådespelare. ? 19. Har du bil? ja 20. Hur bor du: villa, hyresrätt, bostadsrätt? hyresrätt . 21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? ingen 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? har inget kreditkort 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? är aldrig uttråkad 24. När går du och lägger dig? i regel vid 22 - 23 25. Vad ska du göra i helgen? äta gott och bara vara 26. TV program som du gillar. dokumentärer 27. Senaste person du gick ut och åt middag med: maken 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? min Corsa
29. Vad lyssnar du gärna på? musik jag gillar 30. Hur många tatueringar har du? ingen 31. Har du husdjur? Felix min hund 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? nej 33. Katter eller hundar? bägge men allergisk mot katter
zaaritha
16-09-2005, 22:26
Fattas en del på det jag svarade på!!
HippieSpellan
17-09-2005, 00:31
CITAT (annama @ 16-09-2005, 22:20) Jag är totalt ointressant, en vanlig gammal tant utan handväska. en häftig tant som krossar väggar kan inte vara annat än intressant
1. Var bor du? - Östergötland 2. Smeknamn? - Nope 3. Piercings? - No way. Fast jag har hål i öronen 4. Har du någon blog? - Nej 5. Födelseplats? - Luleå 6. Favoritmat? - Julmat 7. Favoritforum? - Ingen särskild favorit. Gillar flera. 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? - Nej 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? - Ja 10. Varit med i en bilolycka? - Nej 11. Har du förtroendeuppdrag/aktiv i förening? - Ja 12. Favoritdag på veckan? - Lördag 13. McDonalds eller Burger King? - Burger King 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? - Morgon 15. Favoritsport att titta på? - Hockey 16. Favoritdrink? - Gin o Tonic 17. Favoritglass? - Mjukglass vanilj 18. Favoritskådespelare? - Luke Perry 19. Har du bil? - Ja 20. Hur bor du villa - Hyresrätt - Bostadsrätt? - Villa 21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? - Ingen 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkot på? - Så gör jag inte 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad? - Surfar 24. När går du och lägger dig? - 21-22 25. Vad ska du göra i helgen? - Slappa på lördag, aktiviteter med klubben på söndag 26. TV program som du gillar? - Navy CIS, Idol, Robinson 27. Senaste person du gick ut och åt middag med? - Min sambo 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? - Ferarri 29. Vad lyssnar du gärna på? - Lugna favoriter 30. Hur många tatueringar har du? - Ingen alls 31. Har du husdjur? - 2 hundar 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? - Jajjemen. På motorväg dessutom. 33. Katter eller hundar? - Hundar
Ophelia
17-09-2005, 06:48
1. Var bor du? Kolbäck 2. Smeknamn? Inget, lär nog behöva på jobbet efter 1 oktober. 3. Piercings? Nej 4. Har du någon blog? Nej 5. Födelseplats? Västerås 6. Favoritmat? Grillat (väligt gärna fisk) med allehanda tillbehör, vitlöksmat 7. Favoritforum? Odla.nu 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Jepp, både bil och hus 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja 10. Varit med i en bilolycka? Njae 11. Har du förtroendeuppdrag/aktiv i förening? Nej 12. Favoritdag på veckan? Olika 13. McDonalds eller Burger King? Båda (måste kunna få byta) 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? Beror på 15. Favoritsport att titta på? Ridsport (helst dressyr men fälttävlan och hoppning går oxå bra) 16. Favoritdrink? Oh ja!! Gärna en läskande spritzer på sommaren. 17. Favoritglass? Choklad/kola/vanilj med nötter, Cassata, rom-russin. 18. Favoritskådespelare? Denzel Whasington 19. Har du bil? Nej 20. Hur bor du villa - Hyresrätt - Bostadsrätt? Hyres 21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet?
22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Är för ekonomisk 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Sällan jag är det. 24. När går du och lägger dig? Från 20.30 och framåt, beroende på. 25. Vad ska du göra i helgen? Greja hemma, handla blommor, komma på en present till mamma. 26. TV program som du gillar? På heder och samvete, CSI, Lost, Medium, vetenskapsprogram, naturprogram m.m. 27. Senaste person du gick ut och åt middag med? Med kollegor från jobbet, firade av en kollega. 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? Cabbad bagge. 29. Vad lyssnar du gärna på? Mycket (rock, klassiskt, pop) 30. Hur många tatueringar har du? Inga 31. Har du husdjur? Inga 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? På orken när jag cyklat 33. Katter eller hundar? Gillar alla djur.
1. Var bor du? - Svärdsjö, Dalarna 2. Smeknamn? - Nej 3. Piercings? - Hål i öronen 4. Har du någon blog? - Nej 5. Födelseplats? - Falu BB 6. Favoritmat? - Vilt 7.Favoritforum? - Odla., Antikprat 8. Någonsin tapetserat något med toapapper? - Nej, konstig fråga 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? - Ja 10. Varit med i en bilolycka? - Ja, kört på ett rådjur som fick avlivas 11. Har du förtroendeuppdrag/aktiv i förening? - Nej 12. Favoritdag på veckan? - Måndag 13. MacDonalds eller Burger King? - Ingen 14. Vilken tid på dagen gillar du minst? - Ingen 15. Favoritsport på TV? - Ingen, tittar aldrig på sport
16. Favoritdrink? - GT 17.Favoritglass? - Rom russin 18. Favoritskådespelare? - Al Pacino Dustin Hoffman + många fler 19. Har du bil? - Ja 20. Hur bor du? - Villa 21. Hur många ggr kuggade du på KK? - Ingen 22. Vilken affär har du valt att övertrassera ditt kreditkort? - Absolut ingenstans 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad? - Ringer någon vän 24. När går du och lägger dig? mellan 21.30 och 23.00 25 Vad skall du göra i helgen? - Måla bakom kamin i lillstugan, leka med Maiken, städa lite i trädgården 26. TV-program som du gillar? - Dokumentär 27. Senaste peson du gick ut och åt middag med? - Hustomten 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? - Min egen 29. Vad lyssnar du gärna på? - Jazz och opera 30. Hur många tatueringar har du? - Inga 31. Hur många husdjur har du? - En hundvalp 32. Har du någonsin kört slut på bensinen? - Nej 33. Katter eller hundar? - Både och
CITAT (annama @ 16-09-2005, 22:20) Jag är totalt ointressant, en vanlig gammal tant utan handväska. Finns inga ointressanta människor . Du kanske är den mest intressanta på den här tråden  Skriv på.
1. Var bor du? *Skaraborg! 2. Smeknamn? *Hmmm... Bejrutt! av vissa - av nån anledning. 3. Piercings: *Neej, tycker piercing är fuuuult...  4. Har du någon blogg? *Neej. 5. Födelseplats: *Skaraborg! 6. Favoritmat: *Har många favoriträtter! Mat är ju det godaste man kan äta ju! 7. Favoritforum på Nätet? *Appsilut Odla.nu! 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? *  Ändan...? 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? *Joodå! 10. Varit med i en bilolycka? *Japp! "Hade jag sett dej hade jag inte kört på dej" sa kärringen när hon körde rakt ut i en rondell och i sidan på min bil.  11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? *Aktiv! Till och med ordförande med tillhörande utslagsröst i FfHF (Föreningen för Husfridens Främjande)! 12. Favoritdag på veckan: *Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag... 13. McDonalds eller Burger King: *McDonalds tror jag... 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? *Minst? Osäker... kanske sådär vid kvart i? Eller strax före halv... eller fem över! 15. Favoritsport att titta på: *Tror mej gilla all sport och idrott. Utom boxning!! som inte faller under varken sport eller idrott. 16. Favoritdrink: *Drink? Har ingen favoritdrink men favorit drycker finns några. 17. Favoritglass: *Allt från Klings!  18: Favvo skådespelare. *Finns många favoriter! Både kvinnliga och manliga, från dåtid till nutid, svenska och utländska... 19. Har du bil? *Japp! 20. Hur bor du: villa, hyresrätt, bostadsrätt? *Villa på landet - tråkig gul och brun - förhoppningsvis kan man göra nåt kuligare av den. 21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? *Klarade mej direkt! 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? *Hmmm.... 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? *Är aldrig uttråkad! Skulle något vara mindre roligt så går det snart över i nåt roligare. 24. När går du och lägger dig? *På kvällen. 25. Vad ska du göra i helgen? *Inget bestämt... lite av varje... allt möjligt... 26. TV program som du gillar. *Oj! Härliga filmer och brittiska deckare. Bland annat! 27. Senaste person du gick ut och åt middag med: *Mina syskon. 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? *Eftersom min bil är bäst så vill jag bara köra den! 29. Vad lyssnar du gärna på? *Alltifrån tystnad till fågelsång... 30. Hur många tatueringar har du? *Ingen! Tycker att tatueringar också är fuuuula...  31. Har du husdjur? *Japp! Häst. 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? *Jaa... Men det var rena oturen att den tog slut just där och just då! 33. Katter eller hundar? *Gillar båda.
astrid.m.s
17-09-2005, 09:10
1. Var bor du? Sverige/västernorrland/Ångermanland/Örnsköldsviks kommun/Husum 2. Smeknamn? Tror inte det?? 3. Piercings? Nej 4. Har du någon blog? Nej 5. Födelseplats? Örnsköldsviks BB 6. Favoritmat? Nätting, det äter man så sällan 7.Favoritforum? Odla no och Zoopet 8. Någonsin tapetserat något med toapapper? ?????????????????????????????, föredrar tapeter!!!!! 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja 10. Varit med i en bilolycka? Nej 11. Har du förtroendeuppdrag/aktiv i förening? Ja 12. Favoritdag på veckan? Nej ingen speciell 13. MacDonalds eller Burger King? - 14. Vilken tid på dagen gillar du minst? Morgonen vintertid, annars ingen betydelse. 15. Favoritsport på TV? - 16. Favoritdrink? Alkoholfri 17.Favoritglass? Ingen speciell, nåt med choklad i 18. Favoritskådespelare? Sven Wolter 19. Har du bil? Ja, en röd Opel Astra 95 20. Hur bor du? Villa 21. Hur många ggr kuggade du på KK? Ingen gång 22. Vilken affär har du valt att övertrassera ditt kreditkort? - 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Sitter vid datorn 24. När går du och lägger dig? ca mellan 22.30-23.30 25 Vad skall du göra i helgen? Baka, städa, ha min Line Dance kurs m.m 26. TV-program som du gillar? Dokumentär, trädgårds och renoveringsprogram 27. Senaste peson du gick ut och åt middag med? Var på surströmmingsfest med arbetskamraterna i går kväll. 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? - 29. Vad lyssnar du gärna på? Musik (allt möjligt) 30. Hur många tatueringar har du? - 31. Hur många husdjur har du? 10 st akvariefiskar (Sorgmanteltetror, eldstjärt, guldfiskar) 32. Har du någonsin kört slut på bensinen? Inte vad jag kommer ihåg 33. Katter eller hundar? Har haft både och, vill inte ha igen!!!
Björken
17-09-2005, 13:10
1. Var bor du? - Lessebo, Småland 2. Smeknamn? - Nej 3. Piercings? - Nej 4. Har du någon blog? - Ja 5. Födelseplats? - Växjö BB 6. Favoritmat? - Kåldolmar 7.Favoritforum? - Har dåligt med tid för sådant men är här på Odla ibland 8. Någonsin tapetserat något med toapapper? - Nej, brukar använda tapeter 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? - Ja 10. Varit med i en bilolycka? - Nej, tack och lov 11. Har du förtroendeuppdrag/aktiv i förening? - Ja 12. Favoritdag på veckan? - Söndag, enda lediga dagar från arbetet 13. MacDonalds eller Burger King? - Ingen 14. Vilken tid på dagen gillar du minst? - Alla tider kan vara trista samtidigt som alla kan vara fyllda av glädje 15. Favoritsport på TV? - Tittar knappast något på TV, har valt bort TV, tiden räcker inte till och förresten är det mest bara repriser. 16. Favoritdrink? - Dricker sällan, men tar då helst en teknekt eller ett glas vin 17.Favoritglass? - Glassbåt 18. Favoritskådespelare? - Helen Bergström 19. Har du bil? - Ja 20. Hur bor du? - Hyresrätt 21. Hur många ggr kuggade du på körkortet? - Ingen, faktiskt 22. Vilken affär har du valt att övertrassera ditt kreditkort? - Absolut ingenstans 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad? - Går i skogen helst med min vovve 24. När går du och lägger dig? mellan 21.30 och 22.00, arbetet kräver det ska upp 01,30 köra tidningar 25 Vad skall du göra i helgen? - Städa upp i trädgården efter första frostnatten och hjälpa min son flytta tillbaka till sin nyrenoverade lägenhet ( taket på hyreshuset han bor i blåste bort i stormen Gudruns spår och lägenheten blev vattenskadad) 26. TV-program som du gillar? - Finns bara ett program som jag gillat och följt på under åren och det var Så ska det låta med Peter Harrysson, får se om det blir det samma med ny programledare 27. Senaste person du gick ut och åt middag med? - Ett av mina barnbarn 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? - Lambodini 29. Vad lyssnar du gärna på? - Country och proggmusik 30. Hur många tatueringar har du? - Inga 31. Hur många husdjur har du? - En vovve 32. Har du någonsin kört slut på bensinen? - Ja, men alltid haft reservdunk med mig tack och lov 33. Katter eller hundar? - Både och
Zarah P
17-09-2005, 13:45
1. Var bor du? Kalmar2. Smeknamn? Zäta3. Piercings: Bara i öronen numera - men jag hade en ring i ögonbrynet ett tag.4. Har du någon blogg? Oui! Jag har till och med tre!En gammal, en oanvänd och en hemlig...5. Födelseplats: Kalmar. (Och NEJ, jag har inte bott här i hela mitt liv... *hehe* 6. Favoritmat: Grekisk sallad7. Favoritforum på Nätet? Detta... Tror jag bestämt. 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Skulle aldrig falla mig in.9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Japp10. Varit med i en bilolycka? Ja... Eller... Bussolycka. Två stycken.11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? Näe.12. Favoritdag på veckan: Ingen särskild.13. McDonalds eller Burger King: Burger King. Grillat ÄR godast. Dessutom smakar deras pommes faktikt potatis, och inte bara kemiskt.14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? Minst? Den tiden då katterna bestämmer sig för att vi borde vakna, och börjar krafsa på dörren - dvs fyra-fem. Lite senare om vi har tur...15. Favoritsport att titta på: Inte nån.16. Favoritdrink: Caipiriñha, om jag ska välja nåt drinkigt... Men jag dricker mest vatten och kaffe...17. Favoritglass: Texas Pecan18: Favvoskådespelare. De är många. Ed Harris, Johnny Depp och Willem Dafoe är bland de bästa.19. Har du bil? Nixxe!20. Hur bor du: villa, hyresrätt, bostadsrätt? Hyrd trea.21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? Jag har inte körkort - och ingen önskan att ta det, heller.  22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Inte nån - jag är Smålänning! Men jag kan shoppa mig fördärvad på IKEA, Shock och på bokreor...23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? Läser, pysslar med mina växter, klickar runt på internet eller sover lite...24. När går du och lägger dig? Det pendlar... I genomsnitt vid tio, elva? 25. Vad ska du göra i helgen? Köpa ett par skor jag kan gå i.26. TV program som du gillar. C.S.I, Lost, Desperate Housewives, de flesta Brittiska deckarserierna och Tru Calling.27. Senaste person du gick ut och åt middag med: Min sambo, hans föräldrar och hans morföräldrar. Jättegod mat, och ypperligt sällskap.  28. Vilken bil skulle du vilja få köra? Batmobilen!!  29. Vad lyssnar du gärna på? Synth (Depeche Mode, De/Vision, Statemachine etc), alternativ rock (Cake, Sugar Ray, Eels, Counting Crows etc) eller svensk pop/visa (LeMarc, Winnerbäck, Demian, Sigvardsson osv.)30. Hur många tatueringar har du? En.31. Har du husdjur? Två - se mitt album för mer info om tokisarna.32. Har du någon gång kört slut på bensinen? Jag är kontrollfreak - så jag tror inte att jag skulle det ens om jag hade kört bil.33. Katter eller hundar? Katter OCH hundar... Men mest katter.
Monica M zon 4
17-09-2005, 14:04
1. Var bor du? *Utanför Borås 2. Smeknamn? *Har inget 3. Piercings: *Nix 4. Har du någon blogg? *Nix 5. Födelseplats: *Kinna KK 6. Favoritmat: *Gillar nästan all mat 7. Favoritforum på Nätet? *Allt om Trädgårds forum 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? *Nix 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? *Ja 10. Varit med i en bilolycka? *Nix 11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? *Ja 12. Favoritdag på veckan: *Fredag & Lördag 13. McDonalds eller Burger King: *Inget 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? *Förmiddagar 15. Favoritsport att titta på: *Ingen 16. Favoritdrink: *Whiskey 17. Favoritglass: *Vanilj 18: Favvo skådespelare. *Al Pacino 19. Har du bil? *Ja, vi har 4! (Å massa motorcyklar och ett flygplan.) 20. Hur bor du: villa, hyresrätt, bostadsrätt? *Gammalt hus. Byggår 1937. Köpte det för 10 år sedan. 21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? *Ingen 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? *Ingen 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? *Zappar på tvn 24. När går du och lägger dig? *Ska jag upp och jobba lägger jag mig halv 10. Stannar uppe lite längre på helgerna 25. Vad ska du göra i helgen? *Greja i trädgården 26. TV program som du gillar. *Krönikan 27. Senaste person du gick ut och åt middag med: *Lunch med 2 kompisar 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? *En röd Corvettecab 29. Vad lyssnar du gärna på? *"Folkmusik 30. Hur många tatueringar har du? *Én 31. Har du husdjur? *Ja, en undulat 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? *Nix 33. Katter eller hundar? *Skulle vilja ha hund.
råse-marie
17-09-2005, 17:34
1. Var bor du? I Västerås
2. Smeknamn? Rosie
3. Piercings: Never .....
4. Har du någon blogg? NIX
5. Födelseplats: BB
6. Favoritmat: Oj det var svårt men om man måste välja blir det GRILLAT
7. Favoritforum på Nätet? Odla såklart
8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Ja en lärares bil ......preskriberat tror jag ;-)
9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Mmmmm..... flera gånger
10. Varit med i en bilolycka? Ja två gånger
11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? Inte nu längre .
12. Favoritdag på veckan: Varje dag är jag glad att jag får vara med :-)
13. McDonalds eller Burger King: Spelar ingen roll
14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? Det finns ingen tid som jag inte gillar ........eller gillar minst
15. Favoritsport att titta på: Gillar inte att titta på sport
16. Favoritdrink: helst alkoholfri .Sen är jag inte kräsen :-D
17. Favoritglass: Med pecannöt
18: Favvo skådespelare. Omöjligt att välja det finns så många duktiga
19. Har du bil? Jodå en skoda Feicia ...TOPPEN BIL
20. Hur bor du: villa, hyresrätt, bostadsrätt? Radhus
21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? en körlektion sen fixade jag allt, tro det eller ej Så det blev ett väldigt billigt körkort
22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Såna affärer gör inte jag
23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? UTTRÅKAD ????? vad är det mitt liv kan aldrig bli tråkigt
24. När går du och lägger dig? Oftast ganska tidigt nu mer ......förr betalade man för att gå ut och nuskulle man kunna betala ibland för att få sova haha----
25. Vad ska du göra i helgen? Kurera en hemsk förkylning ...blääääää.....
26. TV program som du gillar. Allt som Ernst är med i ....tja några till då ...
27. Senaste person du gick ut och åt middag med: Min dotter och hon som jag är kontaktperson till vi var på Kina
28. Vilken bil skulle du vilja få köra? EN som är billig och miljövänlig + rymlig
29. Vad lyssnar du gärna på? Allt mellan himmel och jord rock , opera , blues , dansband , barnvisor
30. Hur många tatueringar har du? Inga
31. Har du husdjur? Tyvärr bara fiskar :-(
32. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nä
33. Katter eller hundar? Skulle vilja ha hund men är så allergisk ...snyft .....
1. Var bor du? I partille
2. Smeknamn? inget
3. Piercings: nopp.....
4. Har du någon blogg? nopp 5. Födelseplats: göteborg 6. Favoritmat: allt 7. Favoritforum på Nätet? Odla 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Ja 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? ja 10. Varit med i en bilolycka? Ja tre gånger
11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? ja.
12. Favoritdag på veckan: alla 13. McDonalds eller Burger King: burger king
14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? natt 15. Favoritsport att titta på: ridsport och simmning
16. Favoritdrink: champange 17. Favoritglass: all glass
18: Favvo skådespelare. brian denney
19. Har du bil? volvo 20. Hur bor du: hyresrätt
21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? ingen 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? ingen 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? städar 24. När går du och lägger dig? sent eller tidigt rättare sagt. 25. Vad ska du göra i helgen? leka med valpar.....
26. TV program som du gillar. deckare 27. Senaste person du gick ut och åt middag med: dotter 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? volvo v 50 29. Vad lyssnar du gärna på? Allt
31. Har du husdjur? hundar, katter, fiskar och fåglar
33. Katter eller hundar? både och. men måste jag välja blir det hund.
1. Var bor du? *Uppsala 2. Smeknamn? *inte vad jag vet.... 3. Piercings: *nej 4. Har du någon blogg? *nix 5. Födelseplats: *uppsala 6. Favoritmat: *asiatiskt och starkt 7. Favoritforum på Nätet? *Alltomtradgard.se & Odla.nu 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? *Nix 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? *Nej 10. Varit med i en bilolycka? *nej 11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? *Nja... 12. Favoritdag på veckan: *öööhuuummm...fredag, kanske? 13. McDonalds eller Burger King: *McDonalds 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? *mitt på dan ungefär 15. Favoritsport att titta på: *ingen alls 16. Favoritdrink: *nej 17. Favoritglass: * alla utom choklad och mint 18: Favvo skådespelare. *ingen direkt, gillar det mesta 19. Har du bil? *nej 20. Hur bor du: villa, hyresrätt, bostadsrätt? *hyresrätt.... 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? *Ingen 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? *ligger och läser 24. När går du och lägger dig? *mellan 22 och 00 25. Vad ska du göra i helgen? * vet inte 26. TV program som du gillar. * the simpsons, gröna rum(som jag alltid lyckas missa) 27. Senaste person du gick ut och åt middag med: *kommer inte ihåg... 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? * en miljövänlig! 29. Vad lyssnar du gärna på? * lite blandat... 30. Hur många tatueringar har du? *Inga 31. Har du husdjur? *ja, två katter och ett antal dammråttor 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? * inte aktuellt 33. Katter eller hundar? * katter
Latmask
17-09-2005, 17:52
1. Var bor du? Norrtälje
2. Smeknamn? Inget
3. Piercings: Nej
4. Har du någon blogg? Nej
5. Födelseplats: Åbo
6. Favoritmat: Mackor
7. Favoritforum på Nätet? mammor.biz
8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej
9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja
10. Varit med i en bilolycka? Ja
11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? Inte längre
12. Favoritdag på veckan: Lördag
13. McDonalds eller Burger King: Burger King
14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? Kring lunch, tidig eftermiddag
15. Favoritsport att titta på: Skidåkning och konståkning och friidrott
16. Favoritdrink: Cosmopolitan
17. Favoritglass: Vanilj med kolasås
18: Favvo skådespelare. Jack Nicholson
19. Har du bil? Inte en egen. Min sambo har två.
20. Hur bor du: villa, hyresrätt, bostadsrätt? Villa
21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? Ingen
22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Mio
23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? Går omkring rastlöst
24. När går du och lägger dig? Oftast kring 23
25. Vad ska du göra i helgen? Plocka in saker från trädgården som ska in till vintern, måla och städa ur en garderob, barnsäkra lite, jobba lite och leka med sonen och ta hand om honom.
26. TV program som du gillar. Lost
27. Senaste person du gick ut och åt middag med: Vi käkade alla på McDonalds i går om det räknas.
28. Vilken bil skulle du vilja få köra? Helst ingen alls.
29. Vad lyssnar du gärna på? Schlager
30. Hur många tatueringar har du? Ingen
31. Har du husdjur? Ja, sex katter
32. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej
33. Katter eller hundar? Katter, solklart!
ninnisky
17-09-2005, 17:59
CITAT (pejori @ 17-09-2005, 18:46) 1. Var bor du? I partille
2. Smeknamn? inget
3. Piercings: nopp.....
4. Har du någon blogg? nopp 5. Födelseplats: göteborg 6. Favoritmat: allt 7. Favoritforum på Nätet? Odla 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Ja 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? ja 10. Varit med i en bilolycka? Ja tre gånger
11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? ja.
12. Favoritdag på veckan: alla 13. McDonalds eller Burger King: burger king
14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? natt 15. Favoritsport att titta på: ridsport och simmning
16. Favoritdrink: champange 17. Favoritglass: all glass
18: Favvo skådespelare. brian denney
19. Har du bil? volvo 20. Hur bor du: hyresrätt
21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? ingen 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? ingen 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? städar 24. När går du och lägger dig? sent eller tidigt rättare sagt. 25. Vad ska du göra i helgen? leka med valpar.....
26. TV program som du gillar. deckare 27. Senaste person du gick ut och åt middag med: dotter 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? volvo v 50 29. Vad lyssnar du gärna på? Allt
31. Har du husdjur? hundar, katter, fiskar och fåglar
33. Katter eller hundar? både och. men måste jag välja blir det hund. 1.
Tropeden
17-09-2005, 18:01
1. Var bor du? I Västmanland ellr uppland, välj själv...
2. Smeknamn? Japp
3. Piercings: Nehej
4. Har du någon blogg? Nej
5. Födelseplats: Grannlandet i öst
6. Favoritmat: Kycklinggryta
7. Favoritforum på Nätet? Odla och några till
8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej, jo ofentliga toaletter...
9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? kanske
10. Varit med i en bilolycka? Ja, men aldrig vållande
11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? I det förflutna, ja.
12. Favoritdag på veckan: Söndag
13. McDonalds eller Burger King: McDonalds, men helst DAX i Uppsala
14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? Ofrvilligt sömnlösa nätter
15. Favoritsport att titta på: Formel 1
16. Favoritdrink: Rödvin till god mat
17. Favoritglass: Gammeldags vanilj
18: Favvo skådespelare. Många
19. Har du bil? Japp
20. Hur bor du: villa, hyresrätt, bostadsrätt? Villa
21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? Noll, en gång på uppkörning, körde 90 på 70väg...
22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Ingen
23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? Terroriserar någon med besök
24. När går du och lägger dig? Tidigt eller jättesent
25. Vad ska du göra i helgen? Slappa
26. TV program som du gillar. Bra filmer
27. Senaste person du gick ut och åt middag med: Min nya hjärtevän
28. Vilken bil skulle du vilja få köra? En riktig muskelbil
29. Vad lyssnar du gärna på? Alla intresanta människor, lyssnar aldrig på musik
30. Hur många tatueringar har du? En liten jäkel
31. Har du husdjur? Hund
32. Har du någon gång kört slut på bensinen? Ja, en gång 50 meter från macken.
33. Katter eller hundar? vov!
ninnisky
17-09-2005, 18:01
Sorry, kopierade....... och var för snabb. Skulle inte skickat iväg
1. Var bor du? Lindesberg 2. Smeknamn? Ja, flera! 3. Piercings: Aldrig! 4. Har du någon blogg? Nej 5. Födelseplats: Lindesberg 6. Favoritmat: Allt med kyckling 7. Favoritforum på Nätet? Odla 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Ha, ha ja, faktiskt! Min "bästis" när vi var på konfirmationsläger och hade en tävling av något slag!!! 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ohja, mina barn! 10. Varit med i en bilolycka? Ja, flera små men aldrig orsakat den... 11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? Nej 12. Favoritdag på veckan: Lördag och Söndag 13. McDonalds eller Burger King: McDonalds 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? Morgonen... 15. Favoritsport att titta på: Friidrott 16. Favoritdrink: Ingen! 17. Favoritglass: Texas pecan 18: Favvo skådespelare. Sean Connery bla flera 19. Har du bil? Två, cheva o opel.. 20. Hur bor du: villa, hyresrätt, bostadsrätt? Villa 21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? Inga! 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Ingen 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? Ringer folk eller surfar... 24. När går du och lägger dig? 22.30 -23.00 25. Vad ska du göra i helgen? Koka saft, plocka svamp greja ute i trädgården m.m.m... 26. TV program som du gillar. Det skiftar. 27. Senaste person du gick ut och åt middag med: Två tjejkompisar 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? Nån riktigt sportig sak! 29. Vad lyssnar du gärna på? Sällan på musikskivor, gärna på radio rix. 30. Hur många tatueringar har du? Ingen 31. Har du husdjur? En hund (samojed) och en katt (ragdoll) samt okänt antal fiskar 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nä, tror inte det.. 33. Katter eller hundar? Båda!!
1. Var bor du? Fjärås 2. Smeknamn? Lucinda (innan jag föddes) 3. Piercings? Näää 4. Har du någon blog? nej 5. Födelseplats? Borås BB 6. Favoritmat? Sushi 7. Favoritforum? Odla.nu 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja 10. varit med i en bilolycka? Ja 11. Har du förtroendeuppdrag/aktiv i förening? nej 12. Favoritdag på veckan? Söndag 13. McDonalds eller Burger King? BK 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? Natten 15. Favoritsport att titta på? Hästtävlingar av olika slag 16. Favoritdrink? lättmjölk 17. Favoritglass? Puckstång (om nu någon kommer ihåg den) 18. favoritskådespelare? Lena Endre & Börje Ahlstedt & Rolf Lassgård 19. Har du bil? Japp 20. Hur bor du villa - Hyresrätt - Bostadsrätt? Hus på landet 21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? Inte nån 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkot på? har inget kort 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Spelar dataspel 24. När går du och lägger dig? 21-24 25. vad ska du göra i helgen? Sköta om 15 hästar 26. TV program som du gillar? Svensson Svensson 27. Senaste person du gick ut och åt middag med? Minns inte 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? Jaguar 29. Vad lyssnar du gärna på? 70-80-talsmusik 30. Hur många tatueringar har du? Inte nån som tur är!! 31. Har du husdjur? Katt och häst 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? nix 33. Katter eller hundar? Katter & Hundar
*Felix matte*
17-09-2005, 20:11
Puckstång... Jordgubbs Bara omslagspappret vore värt att betala för.. någon sorts blandning av papper och dagens aluminiumfolie... om jag minns rätt.
Caprice
17-09-2005, 20:37
1. Var bor du? Nacka, Stockholm
2. Smeknamn? Inget
3. Piercings: nej
4. Har du någon blogg? nej
5. Födelseplats: Stockholm
6. Favoritmat: Sushi, Ceasarsallad
7. Favoritforum på Nätet? Odla.nu
8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Ja
9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? ja... tyvärr...
10. Varit med i en bilolycka? Ja
11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? ja
12. Favoritdag på veckan: Alla 13. McDonalds eller Burger King: McDonalds
14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? Morgon! 15. Favoritsport att titta på: Absolut ingen.
16. Favoritdrink: Fanta Free, milkshake
17. Favoritglass: Pistage!
18: Favvo skådespelare. Anthony Hopkins, Nicole Kidman
19. Har du bil? Mazda MX5
20. Hur bor du? Villa
21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? ingen
22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? ingen
23. Vad gör du oftast när du är uttråkad ? Surfar, städar
24. När går du och lägger dig? Väldigt sent, ca 01-02...
25. Vad ska du göra i helgen? Jobba
26. TV program som du gillar. Engelska deckare, trädgårdsprogram
27. Senaste person du gick ut och åt middag med: Jobbarkompisdotter
28. Vilken bil skulle du vilja få köra? Ferrari
29. Vad lyssnar du gärna på? Det mesta utom hårdrock
31. Har du husdjur? två katter
32. Har du någon gång kört slut på bensinen? Ja...
33. Katter eller hundar? Gillar både och...
Inga från Närke
17-09-2005, 20:48
1. Var bor du? = I Närke 2. Smeknamn? = Inget som jag vet 3. Piercings = Inget 4. Har du någon blogg? = Nej 5. Födelseplats: Askersunds BB 6. Favoritmat: Inget speciellt tycker om det mesta 7. Favoritforum på Nätet? = Odla.nu 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? = Ett träd för ett brudpar 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? = Ja 10. Varit med i en bilolycka? = Inblandad i en krock som slutade med bara plåtskador 11. Har du förtroendeuppdrag, aktiv i förening? = Skyddsombud på jobbet, ej aktiv i någon förening 12. Favoritdag på veckan: Fredag eftermiddag när jobbet är slut 13. McDonalds eller Burger King: = MD 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? = Morgonen vintertid 15. Favoritsport att titta på: Friidrott / Speedway 16. Favoritdrink: Har ingen 17. Favoritglass: Rom Russin 18: Favoritskådespelare = Ingen speciell kollar inte mycket på film eller teater 19. Har du bil? = Sambon äger en Saab 900S -97-a jag kör han har inget körkort 20. Hur bor du? Villa, hyresrätt, bostadsrätt? = Villa 21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? = Ingen gång 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? = Ibland på mitt ICA- konto om det inte räcket till vid månadens slut. 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad? = Kollar på TV 24. När går du och lägger dig? = Mellan 22-01,00 25. Vad ska du göra i helgen? = Städa färdigt och vila, hinner jag lite trädgårdsarbete 26. TV program som du gillar. = Är allätare har ingen speciell favorit 27. Senaste person du gick ut och åt middag med: = Äter ute varje dag med min sambo 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? = Någon 50-talare 29. Vad lyssnar du gärna på? Elvis 30. Hur många tatueringar har du? = Inget skulle vilja men har inte vågat 31. Har du husdjur? = Nej 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? = Ja 33. Katter eller hundar? = Båda delarna
zaaritha
17-09-2005, 20:50
Det var ju fler frågor, än jag skrev ut i går: 22: Ikea 23: Kollar på TV. 24:Vid 02-tiden på natten. 25: Såga ved! 26: engelska deckare o polisserier 27: En kompis 28:Mustang, 70-tals modell 29: Storytellers inom countryn; Tom T Hall, Bobby Bare, Kris Kristofferson.... 30: Inga--tyvärr! 31: Ja; hund ,11 katter, två getabockar, 6 tuppar o 13 hönor. 32: Ohja!! 33: Katter!!
Anki på Öland
17-09-2005, 22:05
1. Var bor du? -på Öland 2. Smeknamn? -Anki 3. Piercings? -uschnää 4. Har du någon blog? -nej 5. Födelseplats? -St.Eriks sjukhus Stockholm 6. Favoritmat? -finns så mycket gott, kyckling tror jag 7. Favoritforum? -Odla.nu 8. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? -nej 9. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? -ja 10. Varit med i en bilolycka? -nej 11. Har du förtroendeuppdrag/aktiv i förening? -ja 12. Favoritdag på veckan? -dom dagar jag är ledig 13. McDonalds eller Burger King? -ingen, vet inte skillnad....... 14. Vilken tid på dygnet gillar du minst? -tidigt på morgonen om jag måste vara vaken 15. Favoritsport att titta på? -friidrott, simning, skidor (längd) handboll 16. Favoritdrink? -lite vin kanske 17. Favoritglass? -gillar inte glass 18. favoritskådespelare? -ingen speciell, möjligtvis Sean Connery..... 19. Har du bil? -ja 20. Hur bor du villa - Hyresrätt - Bostadsrätt? -litet hus 21. Hur många gånger kuggade du på körteoriprovet? -ingen 22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkot på? -ingen 23. Vad gör du oftast när du är uttråkad? -surfar, ringer någon kompis 24. När går du och lägger dig? - mellan 00-01 25. vad ska du göra i helgen? -jobba bl.a. 26. TV program som du gillar? -Hem till gården 27. Senaste person du gick ut och åt middag med? -5 kompisar som firade den enes 60-årsdag 28. Vilken bil skulle du vilja få köra? -en blank Cheva-57 kanske 29. Vad lyssnar du gärna på? -inget speciellt 30. Hur många tatueringar har du? -ingen 31. Har du husdjur? -hundar och ett akvarium 32. Har du någon gång kört slut på bensinen? nää 33. Katter eller hundar? -hundar
ninnisky
17-09-2005, 22:25
1. Var bor du: I Göteborg - på Hisingen 2. Smeknamn: Ninnie 3. Piercings: Neeee, för gammal 4. Blogg: Neeee, se ovan 5. Födelseplats: Prag 6. Favoritmat: grillade King Prawns i chili-/limesås, vilt 7. Favoritforum: Odla.nu 8. Tapetserat med toapapper: Neeee, inte än! 9. Älskat någon så mycket att jag börjat gråta: JAA 10. Varit med om bilolycka: Krockat med tankbil (med mjölk i ) 11. Förtroendeuppdrag: Ja 12. Favoritdag: Fredag 13. Mac Donald eller Burger King: BK, så klart! 14. Vilken tid på dygnet jag gillar minst: mellan 17-19 15. Favoritsport: motorsport 16. Favoritdrink/dryck: Dry Martini - med 2 oliver/torrt vitt vin från Alsace 17. Favoritglass: Lejonet och Björnens - honung med saffran 18. Favoritskådis: Sean Connery 19. Har jag bil? Ja (SAAB 9.5) 20. Hur bor jag? i villa 21. Hur många gånger kuggade jag på körteoriprovet? Ingen 22. Vilken affär har jag valt att övertrassera kreditkortet på? Ingen 23. Vad gör jag när jag är uttråkad? väntar tills det går över, 24. När går jag och lägger mig? alldeles för sent, bortåt midnatt 25. Vad ska jag göra i helgen? plocka plommon och frysa in 26. TV-program som jag gillar: dokumentärer och engelska deckare 27. Vem åt jag senast ute med: goda vänner före ett teaterbesök 28. Vilken bil vill jag helst köra? en mörkblå SAAB-cab turbo 29. Vilken musik lyssnar jag helst på? klassisk 30. Tatueringar har jag inga 31. Husdjur har jag inga 32. -- och inte heller har jag kört slut på bensinen 33. tyvärr, varken katt eller hund (allergi)
Zarah P
17-09-2005, 22:26
Är det INGEN som kuggat på teoriprovet?! Jag som hört att det är nästintill omöjligt att klara provet första gången. Där ser man!
CITAT (Zarah P @ 17-09-2005, 23:26) Är det INGEN som kuggat på teoriprovet?! Jag som hört att det är nästintill omöjligt att klara provet första gången. Där ser man! Där ser ni då, det var bättre förr  Det är nuförtiden som det är så svårt för ungdomarna att klara teoriproven.
Håller med! När jag tog körkort 1988 var det ett rätt enkelt teoriprov. Dessutom skulle man köra upp samma dag, direkt efter teoriprovet. Om man klarat det alltså. Nervös heldag var det, minns jag. Körprovet kuggade jag på en gång, dock. Blev nervös när jag skulle backa in bilen på en parkeringsplats. Backade in i ett räcke.
CITAT (Reserv @ 17-09-2005, 23:29) CITAT (Zarah P @ 17-09-2005, 23:26) Är det INGEN som kuggat på teoriprovet?! Jag som hört att det är nästintill omöjligt att klara provet första gången. Där ser man! Där ser ni då, det var bättre förr  Det är nuförtiden som det är så svårt för ungdomarna att klara teoriproven. Jag tog körkort för tre år sedan och klarade teorin utan problem på första försöket. (Fast jag kanske inte räknas till ungdomarna, jag var 25.) Uppkörningen däremot kuggade jag på första gången för kontrollanten tyckte att jag var för mesig när jag tog det lugnt och försiktigt när jag skulle genom en korsning och fick en buss från höger. I korsningen gällde högerregeln men det kom trafik framifrån så bussen var tvungen att vänta, så då kunde ju jag passera utan att släppa fram bussen först. Kontrollanten tyckte att jag var för långsam när jag väntade för att se att bussen verkligen stannade innan jag körde förbi den. Han tyckte att bilarna bakom mig kunde ju bli irriterade och göra en ful omkörning mitt i korsningen...
CITAT (pejori @ 17-09-2005, 18:46) 10. Varit med i en bilolycka? Ja tre gånger  En eller tre?
HippieSpellan
19-09-2005, 06:14
CITAT (Jejja @ 19-09-2005, 00:14) Han tyckte att bilarna bakom mig kunde ju bli irriterade och göra en ful omkörning mitt i korsningen... jo men det är faktiskt sant, folk kör som dårar,och är man inte helsäker på vad man gör så blir man kuggad, hade en klasskamrat som körde hemma och blev kuggad för hon körde för långsamt. Klarade också teoriprovet på första försöket, så jag vet inte riktigt vart den myten kommer ifrån, men det kan ha och göra med att de ett tag hade så att flera svar kunde vara rätt på en fråga. tror inte jag hade så iallafall, och jag tog det för 3 år sen, 20 år ca. de fel jag hade handlade om vilka sjukdommar man fick av avgaser...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|