Sidor: 1, 2
Anki på Öland
Grattis!!
Hur 17 visste du det Gammelnalle????
Anki
mulle
Grattis!
önskar också Mulle
Betty
Har inte varit inne på forumet tidigare i kväll men ser att det har spekulerats vilt i denna tråd... Stort Grattis Eva säger jag med! biggrin.gif

Tack för de rara orden bikiv och Mulle. wub.gif
Biggan_
Ett STORT GRATTIS Eva, önskar jag också
Fialotta
Stort Grattis Eva...äntligen fick vi reda på vem det var wub.gif
LadyG
Grattis Eva smile.gif

Jag är imponerad. 30 år på samma jobb, det är lång och trogen tjänst. Borde belönas med lönelyft imho. biggrin.gif
Eva i Skåne
Ett bra lönelyft hade helt klart suttit bättre än en guldklocka wub.gif
Pia mitt i Skåne
Grattis Eva.

På min tidigare arbetsplats fick man guldklocka när man varit där i 25 år, men för ett 10-tal år sedan höjdes den gränsen till 40 år. De behöver nog inte köpa hem så många att ha på lager...
Blomstertanten
CITAT (gammelnalle @ 29-09-2005, 17:04)
nu är ni allt bra nyfikna!!!!

Nä, vi är inte nyfikna ! sleep.gif

Vi vill bara veta ! tongue.gif
Annlo
CITAT (Eva i Skåne @ 29-09-2005, 23:40)
CITAT (Berith @ 29-09-2005, 20:51)
Och jag gissar på Eva i Skåne.  wub.gif  sleep.gif

Okej, någon gissade rätt. Grattis till det Berith smile.gif

Jaha, så har man varit 30 år på samma ställe wink.gif Det där som bara skulle bli något år innan man fortsatte vidare....

"för nit och redlighet i rikets tjänst"
Jo, det står faktiskt så på klockeländet.

6-7000 ska den vara värd, och man får 1000kr för den på pantbanken biggrin.gif var det någon som hade koll på.
Nåja, där hamnar inte min, men den kommer väl mest att ligga i en låda. Vad ska man med armbandsklocka idag när det finns klockor på allt - tv, dator, tfn osv.

Men fest har det varit från kl elva i förmiddags då det började med champagne och snittar. Sen har vi utspisats med jämna mellanrum och det har varit frikostigt med mat och dryck.

En dag under ens yrkesliv. På måndag är allt som vanligt igen sleep.gif

Imorgon är jag ledig och då ska jag ta det lugnt och vårda mina misshandlade fötter unsure.gif
Hur kan man vara så dum att gå med nya skor wink.gif

*pust* äntligen löste mysteriet sig! rolleyes.gif

Grattis Eva! wub.gif
Inga från Närke
Grattis Eva till klockan och anställningsåren.

Själv har jag jobbat 38 år nästa år på samma ställe och när det var 35 år fick jag en pensionsförsäkring på 11000:-.
Det var fest för alla jubilarer från 10 - 40 år anställning. Vi var i Göteborg och såg en show med After Shawe och för det på restaurang och åt gott och där utdelningen skedde.
Magdis
Grattis Eva! 30 år på samma arbetsplats, jag är imponerad! Det tror jag näppeligen att jag kommer att kunna åstadkomma...stannar jag 30 år på samma bostadsort så vore det förvånande bara det! Vad jobbar du med?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon