Full version: Större Bröst?
Sidor: 1, 2
ninnisky
CITAT (Felix matte @ 07-10-2005, 18:49)
CITAT (pejori @ 07-10-2005, 17:35)
CITAT (Felix matte @ 07-10-2005, 17:04)
Bättre att satsa slantarna på något gott istf humbugtugg... i min kasse råkade två st 200 grams marabou  schweizernöt hamna  tongue.gif

och den kröp ner där utan att du märkte det? rolleyes.gif unsure.gif smile.gif laugh.gif

Japp rolleyes.gif .. såg dom först när jag packade upp här hemma ohmy.gif laugh.gif

Japp är också gott wub.gif wub.gif
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ophelia
Bättre att satsa slantarna på något gott istf humbugtugg... i min kasse råkade två st 200 grams marabou schweizernöt hamna tongue.gif

Är säker på att chokladen är mer tuttförstorande än tuggummi. När man tuggar tuggummmi måste en massa energi gå åt i snaskandet. När det gäller chokladen så slafsar man i sig det, trillar ner i magen och gör underverk för kroppen (inkl. behagen) samt ser till att inget slöseri med energi görs. Lämpligen sker detta bröstförstoringsarbete liggandes på rygg med en god bok eller tittandes på ett bra och lagom intellektuellt TV-program.
Biggan_
CITAT (Ophelia @ 07-10-2005, 19:05)
Bättre att satsa slantarna på något gott istf humbugtugg... i min kasse råkade två st 200 grams marabou  schweizernöt hamna  :P

Är säker på att chokladen är mer tuttförstorande än tuggummi. När man tuggar tuggummmi måste en massa energi gå åt i snaskandet. När det gäller chokladen så slafsar man i sig det, trillar ner i magen och gör underverk för kroppen (inkl. behagen) samt ser till att inget slöseri med energi görs. Lämpligen sker detta bröstförstoringsarbete liggandes på rygg med en god bok eller tittandes på ett bra och lagom intellektuellt TV-program.

Två flugor i en smäll laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
Ser ut som vi är fler som hellre avnjuter god choklad än nöter käkarna med brösttugg biggrin.gif
Magdis
Nåt som också är mer effektivt än tuggummi är om jag lånar makens glasögon och sen tittar mig i spegeln, då ser behagen 3 ggr större ut! laugh.gif
Tyvärr funkar det inte för honom men han är glad och nöjd ändå! rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-10-2005, 19:16)
Nåt som också är mer effektivt än tuggummi är om jag lånar makens glasögon och sen tittar mig i spegeln, då ser behagen 3 ggr större ut!  laugh.gif
Tyvärr funkar det inte för honom men han är glad och nöjd ändå!  rolleyes.gif

Här funkar inte den grejen sad.gif (han har bättre syn) men jag får väl gå till spegeln...titta genom läsdelen på mina egna tongue.gif ohmy.gif laugh.gif

visstja... maken min är också nöjd... (ifall det kanske kunde missförstås)
Reserv
Nåt som också är mer effektivt än tuggummi är om jag lånar makens glasögon och sen tittar mig i spegeln, då ser behagen 3 ggr större ut! laugh.gif
Tyvärr funkar det inte för honom men han är glad och nöjd ändå! rolleyes.gif

Men då får väl du låna hans glasögon och kolla in hans behag då rolleyes.gif Aj som tusan, vart inte rumsrent det där inte unsure.gif sad.gif huh.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 07-10-2005, 19:21)
Nåt som också är mer effektivt än tuggummi är om jag lånar makens glasögon och sen tittar mig i spegeln, då ser behagen 3 ggr större ut!  :lol:
Tyvärr funkar det inte för honom men han är glad och nöjd ändå!  :rolleyes:

Men då får väl du låna hans glasögon och kolla in hans behag då rolleyes.gif Aj som tusan, vart inte rumsrent det där inte unsure.gif sad.gif huh.gif

*Ont i magen av skratt* Nä tack...det behövs verkligen inte! Det räcker så bra ändå! wub.gif wub.gif wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-10-2005, 19:38)
CITAT (Reserv @ 07-10-2005, 19:21)
Nåt som också är mer effektivt än tuggummi är om jag lånar makens glasögon och sen tittar mig i spegeln, då ser behagen 3 ggr större ut!  laugh.gif
Tyvärr funkar det inte för honom men han är glad och nöjd ändå!  rolleyes.gif

*Ont i magen av skratt* Nä tack...det behövs verkligen inte! Det räcker så bra ändå! wub.gif wub.gif wub.gif

sleep.gif
Ophelia
CITAT (Birgitta P @ 07-10-2005, 19:09)
Bättre att satsa slantarna på något gott istf humbugtugg... i min kasse råkade två st 200 grams marabou  schweizernöt hamna  tongue.gif

Två flugor i en smäll laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ja, det kunde lixom inte bli bättre Jo det skulle det i o f s kunna bli. Tänk om det var möjligt att samtidigt gå ner i vikt! smile.gif
pejori

jahaaa!!! ica-kassarna blir thepåsar istället laugh.gif laugh.gif
får beställa magis gubbes styrka på googlarna...mina behöver växa laugh.gif laugh.gif
zaaritha
Köp inte!! Jag vet vem säljaren är--det är inte seriöst!!
Min kompis i Rimbo bodde ihop m karl´n förut!!
Nu går han o hans nya sambo ut med detta..............
*Felix matte*
CITAT (zaaritha @ 07-10-2005, 22:00)

Förvånad är jag om någon enda nappat på det sjuka! wacko.gif
ninnisky
CITAT (zaaritha @ 07-10-2005, 22:00)

85 B köper garanterat inte smile.gif

Förstår inte att någon någonsinn kan gå på något sådant! sad.gif sad.gif sad.gif
zaaritha
Nej--det är enbart ett försök att tjäna pengar!!
Gurkan
HA ha ... gud va mycket skit som försöks prånglas ut, på internet och i den vanliga verkligheten.

Men det bet inte här, tjejerna på detta forum odlar sina egna lökar !!

Grow on !
*Felix matte*
CITAT (Gurkan @ 07-10-2005, 22:17)
HA ha ... gud va mycket skit som försöks prånglas ut, på internet och i den vanliga verkligheten.

Men det bet inte här, tjejerna på detta forum odlar sina egna lökar !!

Grow on !

Fins väl sällskap som heter Sjyssta lökar (ev felstavat) rolleyes.gif biggrin.gif
adrian
öööh...
Fungerar det bara på tuttarna????
biggrin.gif tongue.gif laugh.gif
Gurkan
Finns det inget tuggummi som göder ... ehhh ... gurkan ...

Man undrar ju ... i jämställdhetens namn ... rolleyes.gif

Bröst och sånt, för all del, men en annan vegetarian vill ju ha nåt för grönsaken också.
*Felix matte*
CITAT (Gurkan @ 07-10-2005, 22:49)

Man undrar ju ... i jämställdhetens namn ...   rolleyes.gif

Bröst och sånt, för all del, men en annan vegetarian vill ju ha nåt för grönsaken också.

Näää...bevare mig väl..l ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Huvvaligen att möta superstor morot när man är på väg till toa på morron.
zaaritha
rolleyes.gif tongue.gif laugh.gif
Magdis
CITAT (Gurkan @ 07-10-2005, 22:49)

Man undrar ju ... i jämställdhetens namn ... rolleyes.gif

Du vet väl att det hänger mest på hur man använder det man har? rolleyes.gif
Gurkan
Så sant så sant, hellre en liten pigg inlagd gurka än en stor övergödd squash ... laugh.gif
Magdis
CITAT (Gurkan @ 08-10-2005, 00:11)
Så sant så sant, hellre en liten pigg inlagd gurka än en stor övergödd squash ... laugh.gif

Mmm....det är så sant! Min erfarenhet är att detsamma gäller oss tjejer. tongue.gif
Gurkan
Håller med ... äkta vara utan 'konstgödsel' håller alltid i längden ! tongue.gif
pejori
sqash är inte helt fel heller laugh.gif laugh.gif laugh.gif
så köp du ett par lådor med gummi laugh.gif laugh.gif
adrian
jag känner en man vars granne kommer från Afrika och han påstår att han vet något som en stam där nere äter för att öka längden på ****** med ca: 10 cm...blink.gif

Och det är HELT sant säger han... laugh.gif
pejori
CITAT (adrian @ 08-10-2005, 11:02)
jag känner en man vars granne kommer från Afrika och han påstår att han vet något som en stam där nere äter för att öka längden på ****** med ca: 10 cm...blink.gif

ÄH... smile.gif
det är inte den som blir större ju ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
det är ju gubbarna som är kortare ju laugh.gif laugh.gif laugh.gif
klart att den ser jättestor ju på en kille på 145 cm. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
yenny
CITAT (adrian @ 08-10-2005, 11:02)

Aj säger jag bara.... vad ska man med en till som är 10 cm längre än normalt unsure.gif rolleyes.gif
Ophelia
De som tjatar om storleken på PN brukar oftast behöva lära sig teknik. Vad för nytta har en man av sin polare om han är urusel på tekniken och föra sig med finess?

Apropå det där med att få större grej. Finns ju de som får längre halsar med hjälp av ringar. Kanske är så här med. Man käkar nåt OCH använder förlängningsinstrument men missat att berätta om det när man fört detta vidare. Kanske är det man äter smärtstillande.
Betty
"Bättre liten och rapp än stor och slapp!" laugh.gif
Biggan_
CITAT (Betty @ 08-10-2005, 12:15)
"Bättre liten och rapp än stor och slapp!" laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
Det vet man väl att karlar skryter laugh.gif sleep.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon