CITAT (sanna @ 21-10-2005, 10:22)
Jag vill också ställa mig upp till Posses försvar. Jag har också missat Posses "sjuka sidor". jag tycker också att Posse HADE en hel del bra att säga. Jag tycker att man mycket orättvist har slängt ut denna person. Jag har fått kontakt med Posse efteråt, (jag vet heller inte vilket kön Posse har, men det är fullständigt ointressant i sammanhanget), vad som är intressant är att Posse är utslängd och att hon/ han inte ens får kontakta andra medlemmar via PM. Posse har blivit portad utan förklaring.
Det står naturligtvis Odlas ägare (Averdis HB) helt fritt att göra vad de vill med sin sajt och bestämma helt fritt vilka de vill ha där. Jag kanske också blir utslängd efter min kritik? Men jag vill ändå säga att det Posse eventuellt har gjort sig "skyldig" till är intet mot vad andra ägnar sig åt både nu och tidigare.
Men att kalla någon för en "sjuk människa" som "troligtvis är i behov av professionell vård" - det är tydligen inte kränkande och det kan tydligen passera. Konstigt, mycket konstigt.
Det står naturligtvis Odlas ägare (Averdis HB) helt fritt att göra vad de vill med sin sajt och bestämma helt fritt vilka de vill ha där. Jag kanske också blir utslängd efter min kritik? Men jag vill ändå säga att det Posse eventuellt har gjort sig "skyldig" till är intet mot vad andra ägnar sig åt både nu och tidigare.
Men att kalla någon för en "sjuk människa" som "troligtvis är i behov av professionell vård" - det är tydligen inte kränkande och det kan tydligen passera. Konstigt, mycket konstigt.
Jag har nog stött på Posses "besattare sidor", men jag vill i stort hålla med Berith, Hannele och dig i detta. Jag hoppas att du talar om för Posse att det finns folk här som tycker annorlunda än de som åberopade psyksjukdom och andra diagnoser de inte har kunskap nog att ställa.
Mvh
Fenja