Sidor: 1, 2
Biggan_
julgransnät?
silos
Mördare kan använda bägge sakerna;barn har dött av sådana,i en film använder en man hela tiden sådana,på en pausbild på TV finns sådana men inte av samma material,frisören har det som jag använder då jag gör det som mannen i filmen och resultatet blir något som skall pryda eev. en skalle laugh.gif wacko.gif biggrin.gif
Biggan_
Du klipper stora plastsäckar i remsor och virkar dej en hatt? ohmy.gif
Anki på Öland
gjort en badmössa av en plastpåse.... rolleyes.gif
Anki
astrid.m.s
Har du färgat håret med slingor så du hade en plastpåse som du gjorde små hål i som du drog fram håret genom och sen gjorde slingor?????????
astrid.m.s
och använde virknål för att dra igenom håret????
silos
CITAT (Birgitta P @ 19-11-2005, 11:10)
Du klipper stora plastsäckar i remsor och virkar dej en hatt?  :o

RÄTT endast med den skillnaden att jag använder alla slags plastpåsar;stora och små och det blir en hatt till en staty som jag håller på och gör av hönsnät och papperscache biggrin.gif

Så igårkväll satt jag i min skaparfåtölj och klippte massor av remsor av plastpåsar biggrin.gif
yla
sad.gif unsure.gif wub.gif snyft jag vann inte
men grattis BirgittaP
astrid.m.s
GRATTIS Birgitta! smile.gif
Biggan_
Vad är det för film du har sett och vad är det för pausbild du menar Solis?
silos
Just det: Grattis Birgitta och kuverten kommer men jag har väl inte din addres!
silos
CITAT (Birgitta P @ 19-11-2005, 11:19)
Vad är det för film du har sett och vad är det för pausbild du menar Solis?

En ung man hade saxar till händer;kommer inte ihåg vad filmen heter.
Kan det har varit på femman som de visar en maskin som tuggar sönder papper i remsor?!
Biggan_
Gud vad jag blev glad, vad jag har beundrat dessa kuvert biggrin.gif
Tack för grattis och het fight alla biggrin.gif
Jag PM:ar dej Solis wub.gif
yla
haha du menar anden som strimlar sönder reklamen haha
o sissorhands

kul
o nu har du ju fått massor med nya ideer vad du kan göra med en plastpåse o nylonstrumpor silos rolleyes.gif
silos
CITAT (oldwolfie @ 19-11-2005, 11:25)
haha  du menar  anden  som strimlar  sönder  reklamen   haha  
o  sissorhands

kul
o nu har du ju fått massor med  nya  ideer  vad  du kan göra  med  en plastpåse  o nylonstrumpor   silos rolleyes.gif

Hi hi;visst var jag väl klurig?! tongue.gif

Precis;ideerna strömmar till ifrån det mest oväntade håll biggrin.gif

Ändring av text på grund av att jag ville skriva mera biggrin.gif
Biggan_
Vi vill gärna se resultatet på ditt konstverk när det är färdigt biggrin.gif
silos
CITAT (Birgitta P @ 19-11-2005, 11:33)
Vi vill gärna se resultatet på ditt konstverk när det är färdigt biggrin.gif

Kalinsi hade tagit bilder på "damen" men tyvärr så försvann bilderna då datorn havererade men Kalinsi kommer att fortsätta att ta bilder på damen.

Nu står damen på köksbordet och väntar på att få på sig sina kläder av papper och klister biggrin.gif
Först behöver jag jo bekanta mig med henne så att jag vet vad hon vill bli klädd med.

För närvarande lutar det åt att hon vill ha underkläder av laxrosa färg:BH och benkläder som min mamma hade och som jag ville också ha när jag var liten flicka biggrin.gif
*Felix matte*
Tur att jag gav upp... skulle aldrig ha kunnat gissa rätt ohmy.gif tongue.gif laugh.gif
Grattis säger jag också till Birgitta biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon