Full version: Kissekatt-nyhet!
Sidor: 1, 2
Kathy
CITAT (forget-me-not @ 11-12-2005, 04:24)
Åh, här föll jag pladask! wub.gif

wub.gif wub.gif wub.gif
Reserv
Vem faller inte pladask för ett sånt charmtroll? Jag är så glad för din skull Scrollan, om du bara visste. wub.gif
Kathy
CITAT (Reserv @ 11-12-2005, 10:23)
Vem faller inte pladask för ett sånt charmtroll? Jag är så glad för din skull Scrollan, om du bara visste. wub.gif

Tack. wub.gif
Inga från Närke
Snälla försök att renodla och inte "citera" med bilderna kvar, trådarna blir så långa och tunga. Tänk på de som sitter bara med modem. Det går att ta bort bilden om ni nu vill citera för att ge kommentarer m.m.
forget-me-not
CITAT (Inga från Närke @ 17-12-2005, 15:05)
Snälla försök att renodla och inte "citera" med bilderna kvar, trådarna blir så långa och tunga. Tänk på de som sitter bara med modem. Det går att ta bort bilden om ni nu vill citera för att ge kommentarer m.m.

Fast jag undrar om det tar längre tid att ladda en bild bara för att den finns flera gånger på en sida. Jag surfar med modem och jag upplever det inte så. Och om bilden laddats en gång så ligger den i cachen i din dator. Men jag kan ha fel. Någon kanske vet med säkerhet hur det är?
Kathy
CITAT (forget-me-not @ 17-12-2005, 23:20)
Och om bilden laddats en gång så ligger den i cachen i din dator. Men jag kan ha fel. Någon kanske vet med säkerhet hur det är?

Det har även jag i minnet att det var så med bilder på den tiden jag surfade med modem.
Castea
wub.gif

Illsöt!!

Lycka till!
Fenja
CITAT (Felix matte @ 06-12-2005, 22:23)
wub.gif Saknar

Åh, Agneta, det förstår jag wub.gif wub.gif ...
Några planer på att skaffa en ny liten kompis?
Mvh
Fenja
Kathy
CITAT (Fenja @ 18-12-2005, 13:01)
Några planer på att skaffa en ny liten kompis?
Mvh
Fenja

Jaa...hon funderar på en birma. biggrin.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon