Sidor: 1, 2
Hired-Gun
CITAT (Hamilton @ 07-01-2006, 21:31)
Det går inte att byta namn, men nu vill vi veta........
heter du Gun eller har du bara hyrt en pickadoll? laugh.gif
Heter inte Gun,men du kan hyra min pickadoll om du behöver...

Kanske någon forum ansvarig kan ändra forum namnet,eller jag kanske måste regga mej under nytt namn.
Heter inte Gun,men du kan hyra min LoveGun om du behöver... laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (andersen @ 07-01-2006, 21:36)
CITAT (Hamilton @ 07-01-2006, 21:31)
CITAT (Hired-Gun @ 07-01-2006, 21:27)
...Hmm kanske dax att ändra namn,Hired-Gun passar inte riktigt in på det här forumet,men det passar bra på alla pc-spel forums som jag är medlem på.
Har kollat min kontrollpanel men hittar ingen funktion där man kan ändra forum namn.
Kanske ni som varit medlemmar här längre än jag kan hjälpa mej att ändra namn... wub.gif

Det går inte att byta namn, men nu vill vi veta........
heter du Gun eller har du bara hyrt en pickadoll? laugh.gif

En pickadoll?han har massvis kolla hans hemsida så ser du...pickadoll

ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif Bygger h*n såna pickadoller?

Behåll du ditt nick Hired -Gun wub.gif blir ju jobbigt annars att hitta dej. smile.gif
AnitaO
Om du skickar ett PM till Ingemar så tror jag nog att han kan ändra ditt användarnamn.
*Felix matte*
CITAT (AnitaGg @ 08-01-2006, 08:05)
Om du skickar ett PM till Ingemar så tror jag nog att han kan ändra ditt användarnamn.

Användarnamn kan inte ändras. Trivs man inte med det man har så måste man skapa ny användare. smile.gif
AnitaO
CITAT (Felix matte @ 08-01-2006, 08:10)
CITAT (AnitaGg @ 08-01-2006, 08:05)

Användarnamn kan inte ändras. Trivs man inte med det man har så måste man skapa ny användare. smile.gif

Hmmm ... skumt.
Jag är administratör på ett forum, och där är det inga problem att ändra.
silos
Ingemar har mailat till mig att iår kommer han kunna ändra på användarnamn.
Jag ville ha tillbaka mitt gmla nicknamn Solis.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon