Sidor: 1, 2
Lady Hamilton
laugh.gif Där en kallade mig bl.a. JUBELÅSNA laugh.gif
wink.gif Undrar var h*n fick det i från..............
kerstin z5-6
laugh.gif Tur att du tar det så Hamilton -jag tycker du är en klok människa jag smile.gif
Reserv
CITAT (Hamilton @ 06-01-2006, 18:05)

Vad/var hade du skrivit innan du fick detta namn? blink.gif Så mycket dumt som jag skrivit men aldrig fått några konstiga namn via pm. Säger som Kerstin ja, tur att du tog det från den skämtsamma sidan rolleyes.gif
Betty
laugh.gif Där en kallade mig bl.a. JUBELÅSNA  :lol:

ohmy.gif Av vem fick du det?

Han/hon kanske tycker att din avatar ser jublande ut... wink.gif laugh.gif
Iris i V-botten
Du har ju skrivit 1525 inlägg. Du jubilerar förstår du väl. tongue.gif
Ingen åsna har skrivit så många tidigare
Ophelia
Det var ju rart. En söt åsna som jublar smile.gif smile.gif smile.gif

Det där var helt klart en trevlig uppmuntrar (bestämmer jag mig för att tro).
Lady Hamilton
sleep.gif Naturligtvis var PM:et annonymt
Ja, jag får väll tro på er då.........

Tacksamma hälsningar från en JUBILERANDE JUBLANDE ÅSNA! wub.gif
Ophelia
Hemlighetsfull beundrare/inna laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Mycket ödmjukt smile.gif
Reserv
CITAT (Hamilton @ 06-01-2006, 18:26)
sleep.gif Naturligtvis var PM:et annonymt
Ja, jag får väll tro på er då.........

Tacksamma hälsningar från en JUBILERANDE JUBLANDE ÅSNA! wub.gif

Hur skickar man annonyma pm? blink.gif jag trodde att det automatiskt kom upp vem som skickat unsure.gif
Betty
Kan man skicka PM anonymt? Det visste jag inte! huh.gif
Inte bara en jubilerande jublande åsna, utan dessutom en trevlig en! biggrin.gif
Lady Hamilton
Jag menade att avsändaren var "ny" alltså inget nick som jag har sett tidigare o inga inlägg, nicket var registrerat under 2005
Reserv
Hellre jubelåsna än jubelidiot, vilket torde va´avsändarens rättmätiga namn rolleyes.gif
pisanggoreng
Den dag jag får ett dylikt PM lägger jag ut det här, tillsammans med
användaridentiteten på den som skickade (trots att man inte får).
adrian
Dumma inlägg/pm ifrån användare som har skrivit typ 2 st inlägg räknas inte.. biggrin.gif
wolkenkrabber
Känner mig utfryst sad.gif får inte några PM tongue.gif
Reserv
CITAT (wolkenkrabber @ 06-01-2006, 18:57)

Ska jag skicka ett till dig? rolleyes.gif Ska det va´ett snällt eller elakt? tongue.gif
wolkenkrabber
CITAT (Reserv @ 06-01-2006, 18:58)

Ska jag skicka ett till dig? rolleyes.gif Ska det va´ett snällt eller elakt? tongue.gif

Överraska mig!
Kathy
CITAT (Ophelia @ 06-01-2006, 18:24)
Det var ju rart. En söt åsna som jublar smile.gif smile.gif smile.gif

Det där var helt klart en trevlig uppmuntrar (bestämmer jag mig för att tro).

Jag tycker det lät gulligt med en jublande åsna. wub.gif
Självklart är det ett uppmuntrande tillrop. wub.gif
Gossen Ruda

Du kanske inte är otrevlig nog? rolleyes.gif

Jag har fått en hel del PM men inga otrevliga såna, möjligen kanske från några som varit lite upprörda. Ingen kanske vågar, dom flesta har nog fattat att jag inte är den som tar åt mig i onödan och som dessutom definitivt inte vänder andra kinden till. Möjligen efter vänsterjabben och den raka högern. laugh.gif
Magdis

Stackars dig! sad.gif Men skickar du några då? Jag får inte heller så ofta PM såvida jag inte skickat först själv. Elaka PM klarar jag mig väldigt bra utan.
wolkenkrabber
Klart jag har fått Pm... men det har varigt tysty ett bra tag! lite fel säsong kanske...
Klematis
Tråkigt att så många får mindre trevliga pm. Trode vi skulle ha det trevligt tillsammans, även om vi har olika åsikter.
Magdis
CITAT (wolkenkrabber @ 06-01-2006, 19:07)
Klart jag har fått Pm... men det har varigt tysty ett bra tag! lite fel säsong kanske...

Ja det går ju lite upp och ner som med allt annat! För mig har det väl blitt lite så att de man haft flitigast PM-kontakt med har man numera kontakt med IRL istället och då blir det ju inte så mkt här.
*Felix matte*

Jasså... h*n är igång igen...testar väl olika adresser. wacko.gif
renate
CITAT (Betty @ 06-01-2006, 18:30)
Kan man skicka PM anonymt? Det visste jag inte!  huh.gif
Inte bara en jubilerande jublande åsna, utan dessutom en trevlig en! biggrin.gif

Inte jag heller.
Jubilerande åsna låter väl bra.
Eller jublande åsna. laugh.gif rolleyes.gif tongue.gif
Eva St
PM -VARAN HAR JAG OCKSÅ DÅLIGT MED MEN DET KANSKE ÄR LIKA BRA OM DE ÄR ELAKA
Eva St
Fialotta
Jag vill oxå ha PM tongue.gif kuliga såna vill jag ha rolleyes.gif
skoja bara...jag får snälla o gulliga PM...alltid välkommet och svarar gör jag såklart wub.gif

amaira
Lustigt nog har inte jag fått ett enda otrevligt PM!
Trots att jag nog tillhör de "kaxigaste" här. biggrin.gif

Kanske för att vederbörande VET vad som händer då... rolleyes.gif
(anmälan och avstängning, än en gång)

En viss PM-"dialog" har jag ju haft med "någon", tills jag sa: "Nu har jag fått nog, inte ett ord mer till mig, för då åker du ut härifrån".

Den personen finns inte härinne idag - som sitt ursprungliga nick. Möjligtvis som några andra nya nick som dyker upp mellan varven och surrar som mygg runt öronen lite här och var rolleyes.gif

*stänger härmed min mun igen*

Ja, jag "stänger munnen". Nej, jag ger inte ut några nicknamnes.

Jag är inte mer än 99% säker, och min terori är ändå inte mer än en "teori", och jag är inte helt säker på om det "bara" rör sig om en, eller om det är två olika ...

Mitt tips är i alla fall fortfarande: ANMÄL alla otrevliga PM, särskilt av s.k. "nya" nicknamnes. (eller såna som är "gamla", men inte användna vettigt)

Vi har faktiskt ett "troll" (en mkt störd person) här på forumet, som inte kan släppa taget om det.

Kram till den jubilerande åsnan!! laugh.gif wub.gif
Och er andra också för den delen.
Ophelia
Det har hänt att jag fått PM men aldrig elaka. Kanske har jag inte fattat riktigt vad som står där laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Snälla PM är rara att få.

Dumma PM kommer jag vädra häcken för.
amaira
CITAT (Ophelia @ 07-01-2006, 09:56)

Japp! Det känner vi till laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ophelia
wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Biggan_

Det är säkrast dom passar sig ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (amaira @ 07-01-2006, 09:03)
Lustigt nog har inte jag fått ett enda otrevligt PM!
Trots att jag nog tillhör de "kaxigaste" här. biggrin.gif

Kanske för att vederbörande VET vad som händer då... rolleyes.gif
(anmälan och avstängning, än en gång)

Men om man nu skulle få ett otrevligt pm, vilket är då smartast/smidigaste sättet att bli av med vederbörande? Att anmäla själv till administratörerna eller att vidarebefodra pm:et till dig? Du verkar ha tumme med Ingemar eller Göran vad det gäller vilka som ska stängas av och inte, eller va´det bara som jag missuppfattade, det kanske bara är nåt du skräms tillbaka med wink.gif huh.gif rolleyes.gif Annars får man väl göra som Ophelia, hota att moona ihjäl dom tongue.gif
netaave
.

Och släppa en liten f*s tongue.gif
yenny
CITAT (netaave @ 07-01-2006, 16:53)
.

näää...hon moonar ihjäl dom biggrin.gif
amaira
CITAT (Reserv @ 07-01-2006, 16:16)
Men om  man nu skulle få ett otrevligt pm, vilket är då smartast/smidigaste sättet att bli av med vederbörande? Att anmäla själv till administratörerna eller att vidarebefodra pm:et till dig?

laugh.gif Gissa!

CITAT
Du verkar ha tumme med Ingemar eller Göran vad det gäller vilka som ska stängas av och inte

Nej, inte särskilt.
Det handlar ju inte om annat än vanligt forumvett och forumregler.
Det finns vissa regler för hur man får uppföra sig, och bryter man mot dem så blir man faktiskt avstängd, särskilt om man gör det upprepade gånger.

Vad har det med mig att göra huh.gif
Det är inte jag som ställt upp reglerna. Även fast jag håller med om dem. rolleyes.gif
Gör inte du?

(Troligtvis har jag varit "för kaxig" nu igen sleep.gif , uttryckt mig för kaxigt, antar jag, eftersom du reagerade på det viset Reserv.)

Kram från Kax-amaira sleep.gif
Reserv
Ursäkta Amaira, inget illa ment, men jag uppfattade verkligen ditt inlägg som att du lätt kunde påverka dom forumansvariga att stänga av folk huh.gif Och huruvida forumvettet används eller inte eller hur mycket skada nån hinner åsamka innan dom blir avstängda eller inte delar vi nog inte mening om. Själv tycker jag att det i vissa fall fått gå rejält långt överstyr innan nåt alls hänt, och andra gånger har man inte ens hunnit läsa vad nån skrivit innan dom raderats både som aktiv användare och alla inlägg av dom. Och naturligtvis håller jag med om att det är bäst om alla höll sig till reglerna, men senaste tiden har det juh vart mycket lungt på alla fronter så jag tror att dom äntligen fått bort det värsta orosmomentet. Och kaxig vet jag inte om jag tycker att du är unsure.gif Lite lätt arrogant ibland kanske sleep.gif rolleyes.gif men jag börjar koppla på hur du funkar, så det är lugnt, kram på dig med wub.gif
amaira
CITAT (Reserv @ 07-01-2006, 18:56)
 Lite lätt arrogant ibland kanske sleep.gif  :rolleyes: ...

ohmy.gif Arrogant! ohmy.gif huh.gif
Det var som sjuttsingen.

Det värsta är att jag tror jag förstår vad du menar ... sleep.gif
Så nu har jag nåt att fundera över inatt wub.gif

Hmmm, jag är nog lite ... "arrogant" till sättet, ibland ... det var ju inte bra ... kanske...

Natti natti på er allesammans, nu ska jag gå och sova och drömma om ... arrogans... (hm, undrar om det där lät arrogant? unsure.gif )

Ses i morron! wub.gif
Ophelia
CITAT (netaave @ 07-01-2006, 16:53)
.

Hmmm....ja det kan jag ju oxå göra biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Hired-Gun
Hmm inga pm här,men det kanske beror på att jag inte postar så mycket här???
*Felix matte*
CITAT (Hired-Gun @ 07-01-2006, 20:28)
Hmm inga pm här,men det kanske beror på att jag inte postar så mycket här???

Det är inte du på bilden..avataren rolleyes.gif

Gun... är det namnet eller en sån där pickadoll?
Lady Hamilton
CITAT (Felix matte @ 07-01-2006, 20:56)
...Det är inte du på bilden..avataren rolleyes.gif ...

ohmy.gif Men du tar visst för givet att det ÄR JAG som är avbildad på min avatar! laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (Hamilton @ 07-01-2006, 21:02)

ohmy.gif Men du tar visst för givet att det ÄR JAG som är avbildad på min avatar! laugh.gif

Va ohmy.gif Är det inte du tongue.gif laugh.gif wub.gif
Hired-Gun

LOL...
Lady Hamilton
CITAT (Felix matte @ 07-01-2006, 21:04)

laugh.gif Kunde inte låta bli att retas pga hur denna tråd "uppstod"
*Felix matte*
CITAT (Hamilton @ 07-01-2006, 21:08)
CITAT (Felix matte @ 07-01-2006, 21:04)

laugh.gif Kunde inte låta bli att retas pga hur denna tråd "uppstod"

Hoppsan sleep.gif jag hade hunnit glömma stt det var du som startade tråden laugh.gif

Passar på att påminna Hired - Gun... Hur var det nu... var det namnet eller en pickadoll tongue.gif
Hired-Gun
CITAT (Felix matte @ 07-01-2006, 21:18)
Passar på att påminna Hired - Gun... Hur var det nu... var det namnet eller en pickadoll tongue.gif

Hmm kanske dax att ändra namn,Hired-Gun passar inte riktigt in på det här forumet,men det passar bra på alla pc-spel forums som jag är medlem på.
Har kollat min kontrollpanel men hittar ingen funktion där man kan ändra forum namn.
Kanske ni som varit medlemmar här längre än jag kan hjälpa mej att ändra namn... wub.gif
Lady Hamilton
CITAT (Hired-Gun @ 07-01-2006, 21:27)
...Hmm kanske dax att ändra namn,Hired-Gun passar inte riktigt in på det här forumet,men det passar bra på alla pc-spel forums som jag är medlem på.
Har kollat min kontrollpanel men hittar ingen funktion där man kan ändra forum namn.
Kanske ni som varit medlemmar här längre än jag kan hjälpa mej att ändra namn... wub.gif

Det går inte att byta namn, men nu vill vi veta........
heter du Gun eller har du bara hyrt en pickadoll? laugh.gif
Betty
Tyvärr, man kan inte ändra sitt användarnamn. Antingen får du fortsätta heta Hired-Gun eller så får du lov att göra en ny användare, alltså låta Hired-Gun falla i glömska. Men jag personligen tycker du kan fortsätta heta Hired-Gun - här finns ju massor av folk som har konstiga/roliga/udda användarmanm.
(Måste erkänna att första gången jag såg ditt anv. namn så läste jag det på svenska... trodde att du hette Gun och kom från nåt ställe i typ Skåne eller Småland som heter Hired!) laugh.gif Sen läste jag det på engelska och fick mig ett gott skratt åt mitt missförstånd! rolleyes.gif
andersen
CITAT (Hamilton @ 07-01-2006, 21:31)
CITAT (Hired-Gun @ 07-01-2006, 21:27)
...Hmm kanske dax att ändra namn,Hired-Gun passar inte riktigt in på det här forumet,men det passar bra på alla pc-spel forums som jag är medlem på.

Det går inte att byta namn, men nu vill vi veta........
heter du Gun eller har du bara hyrt en pickadoll? laugh.gif

En pickadoll?han har massvis kolla hans hemsida så ser du...pickadoll
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon