|
Lady Hamilton
07-01-2006, 20:16
Jag är nyfiken på om det är många som skall dit
Caprice
07-01-2006, 20:19
Det är klart man måste dit.... Det blir torsdagen, brukar vara den bästa dagen... fånigt mycket folk / trängsel övriga dagar...
Var äger detta evenemang rum?
(Jag menar om jag har en suck att ta mig dit?)
Ciczi
Åsa, mälardalen zon 2
07-01-2006, 20:23
Älvsjö i stockholm.
kerstin z5-6
07-01-2006, 20:27
I år är första året på länge som jag inte kan vara med -orsaken är den mässa vi ska ha här i maj -  Har lovat bla att ta hand om en leverans perenner(350 st + rosor) som kommer barrotade i mars  Förväntar mej ständiga uppdateringar av er som är där -och bilder !)
Lady Hamilton
07-01-2006, 20:30
 Jag är helt övertygad om att jag markerade LÖRDAG men registrerades som utställare! Alltså jag tänker åka LÖRDAG o jag är inte utställare
På Fredag tror jag att det blir... jag ska dit i alla fall.
Åsa, mälardalen zon 2
07-01-2006, 20:35
CITAT (Hamilton @ 07-01-2006, 20:30)  Jag är helt övertygad om att jag markerade LÖRDAG men registrerades som utställare! Alltså jag tänker åka LÖRDAG o jag är inte utställare Tror inte du registrerades som utställare för jag klickade i utställare och det finns bara en registrerad utställare än så länge i röstningen.
Lady Hamilton
07-01-2006, 20:38
CITAT (Åsa @ mälardalen zon 2,07-01-2006, 20:35) Tror inte du registrerades som utställare för jag klickade i utställare och det finns bara en registrerad utställare än så länge i röstningen.  Då finns jag inte med överhuvudtaget.................och det var ju JAG som startade omröstningen...................  Men ni vet ju att jag skall dit! Så det spelar ingen roll
jag ska dit, men har inte bestämt dag än, men det alternativet fanns ju inte, så jag röstade på att jag behöver gå dit flera dagar
Ophelia
07-01-2006, 20:49
Javisst!! Men har inte bestämt dag än
CITAT Nordiska trädgårdar 23-26 mars, Har du tänkt att gå dit? Jag röstade på "Nej, det blir inte så". Det blir alldeles för långt att gå...
Helen i Piteå Zon 5
07-01-2006, 22:13
Jag håller på att jobba för en bussresa dit, i så fall blir det avfärd från Piteå på fredagsmorgon och hem söndag, efter ett besök på Zetas handelsträdgård.  / Helen
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 07-01-2006, 22:13) Jag håller på att jobba för en bussresa dit, i så fall blir det avfärd från Piteå på fredagsmorgon och hem söndag, efter ett besök på Zetas handelsträdgård.  / Helen Hmmm.... det där lät ju högintressant! Ingår något mer än bussbiljetten, typ övernattning m.m.?
Helen i Piteå Zon 5
07-01-2006, 22:24
CITAT (Betty @ 07-01-2006, 22:18) Hmmm.... det där lät ju högintressant! Ingår något mer än bussbiljetten, typ övernattning m.m.? Vi ska ha möte i morgonkväll hemma hos mig så jag går händelsen lite i förväg. Men nu tror jag inte, att mitt förslag inte går igenom, utan det blir så. Lite osäkert ännu, men i så fall kommer det att kosta 1300:-/ pers, då ingår bussresa tur-och retur, 2 nätter hotell vid kungens kurva,)Ikea) transport med bussen till och från mässan på lördag + att bussen tar oss ut till Zetas innan vi far hem. Jag håller på att jobba just nu på att jag ska få lite pengar så att jag kan erbjuda lite rabatt på entrebiljetten till mässan. Visst låter det bra?? Men kom ihåg, lite osäkert ännu!! / Helen
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 07-01-2006, 22:24) Vi ska ha möte i morgonkväll hemma hos mig så jag går händelsen lite i förväg. Men nu tror jag inte, att mitt förslag inte går igenom, utan det blir så. Lite osäkert ännu, men i så fall kommer det att kosta 1300:-/ pers, då ingår bussresa tur-och retur, 2 nätter hotell vid kungens kurva,)Ikea) transport med bussen till och från mässan på lördag + att bussen tar oss ut till Zetas innan vi far hem. Jag håller på att jobba just nu på att jag ska få lite pengar så att jag kan erbjuda lite rabatt på entrebiljetten till mässan. Visst låter det bra?? Men kom ihåg, lite osäkert ännu!! / Helen Håller  att det blir ett bra "paket"!
Jag bor där som tidigare år... Frusen, sliten liksom förra gången kommer jag stå och babbla från morgon till kväll om växter..
Lady Hamilton
07-01-2006, 22:41
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 07-01-2006, 22:24) Vi ska ha möte i morgonkväll hemma hos mig så jag går händelsen lite i förväg. Men nu tror jag inte, att mitt förslag inte går igenom, utan det blir så. Lite osäkert ännu, men i så fall kommer det att kosta 1300:-/ pers, då ingår bussresa tur-och retur, 2 nätter hotell vid kungens kurva,)Ikea) transport med bussen till och från mässan på lördag + att bussen tar oss ut till Zetas innan vi far hem. Jag håller på att jobba just nu på att jag ska få lite pengar så att jag kan erbjuda lite rabatt på entrebiljetten till mässan. Visst låter det bra?? Men kom ihåg, lite osäkert ännu!! / Helen  OM det blir av och OM det verkar bli en plats över kan du väll höra av dig till mig  (jag kan kliva på på E4:an som går förbi) Annars tar jag "min vanliga buss" o åker på en 21 timmars resa
CITAT (Betty @ 07-01-2006, 22:35) CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 07-01-2006, 22:24) Vi ska ha möte i morgonkväll hemma hos mig så jag går händelsen lite i förväg. Men nu tror jag inte, att mitt förslag inte går igenom, utan det blir så. Lite osäkert ännu, men i så fall kommer det att kosta 1300:-/ pers, då ingår bussresa tur-och retur, 2 nätter hotell vid kungens kurva,)Ikea) transport med bussen till och från mässan på lördag + att bussen tar oss ut till Zetas innan vi far hem. Jag håller på att jobba just nu på att jag ska få lite pengar så att jag kan erbjuda lite rabatt på entrebiljetten till mässan. Visst låter det bra?? Men kom ihåg, lite osäkert ännu!! / Helen Håller  att det blir ett bra "paket"! Om ni bor i vagnen med mig så är det gratis och lite varmare för mig..
CITAT (adrian @ 07-01-2006, 22:42) CITAT (Betty @ 07-01-2006, 22:35) CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 07-01-2006, 22:24) Vi ska ha möte i morgonkväll hemma hos mig så jag går händelsen lite i förväg. Men nu tror jag inte, att mitt förslag inte går igenom, utan det blir så. Lite osäkert ännu, men i så fall kommer det att kosta 1300:-/ pers, då ingår bussresa tur-och retur, 2 nätter hotell vid kungens kurva,)Ikea) transport med bussen till och från mässan på lördag + att bussen tar oss ut till Zetas innan vi far hem. Jag håller på att jobba just nu på att jag ska få lite pengar så att jag kan erbjuda lite rabatt på entrebiljetten till mässan. Visst låter det bra?? Men kom ihåg, lite osäkert ännu!! / Helen Håller  att det blir ett bra "paket"! Om ni bor i vagnen med mig så är det gratis och lite varmare för mig..  Tror jag det...!
Helen i Piteå Zon 5
07-01-2006, 22:50
Det måste bli minst 36 personer som anmäler sig för att resan ska bli av, så plats kommer väl att finnas  Och att kliva på efter E4 går alldeles utmärkt. Men som sagt, mer information kommer då jag är helt säker på hur det blir.  / Helen
Söndag em, är perfekt! Inte så mycket folk, går att ställa frågor till utställarna -och få svar! Kanske lite utplockat, men chans till att köpa till rea-priser staxt före stängning
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 07-01-2006, 22:13) Jag håller på att jobba för en bussresa dit, i så fall blir det avfärd från Piteå på fredagsmorgon och hem söndag, efter ett besök på Zetas handelsträdgård.  / Helen Ååååh, tänk om jag hade kunnat följa med!  Men maken fyller 40 år just då så det går ju bara inte. Typiskt att det måste vara just då.
Caprice
07-01-2006, 23:38
CITAT (Hamilton @ 07-01-2006, 20:30)  Jag är helt övertygad om att jag markerade LÖRDAG men registrerades som utställare! Alltså jag tänker åka LÖRDAG o jag är inte utställare Det stämmer att du gjorde det, jag skrev efter dej... då var det bara en person som kryssat överhuvudtaget, det var som utställare...
Christer i Falköping
08-01-2006, 08:30
Har jag tur och möjlighet, kommer jag dit på söndagen. Christer.
pisanggoreng
08-01-2006, 09:01
Möjligtvis... hoppas det... kanske...
Någon som känner till bussturer dit från Skåne..?
Åsa, mälardalen zon 2
08-01-2006, 09:52
CITAT (Caprice @ 07-01-2006, 23:38) CITAT (Hamilton @ 07-01-2006, 20:30)  Jag är helt övertygad om att jag markerade LÖRDAG men registrerades som utställare! Alltså jag tänker åka LÖRDAG o jag är inte utställare Det stämmer att du gjorde det, jag skrev efter dej... då var det bara en person som kryssat överhuvudtaget, det var som utställare... När jag röstade var det bara jag som röstat jag röstade direkt som Hamiltons inlägg dök upp i forumet men jag skrev inget inlägg förren senare. Tror inte man kan rösta i ett inlägg som man själv startat?
stennie
08-01-2006, 10:38
Nej,det blir inte så..med mindre det går bussturer från Skåne
160kvm stort hus
08-01-2006, 16:26
Hej! På fredag ska jag dit. har redan tagit ledigt från jobbet. Skönt att mässan är lite senare på året. Sist tyckte jag att det var lite väl tidigt. Visste inte riktigt vad jjag skulle göra med allt jag köpt.. Ha ha.
tar som förra året med mig en pirra med ikeabackar på. Fungerade toppen sist.
Såg en skymt av adrian förra året, men jag vågade inte gå fram och hälsa..*fniss* dessutom var det så mycket människor hos honom att jag inte kom fram.
Mvh g
160kvm stort hus
08-01-2006, 16:27
"Skönt att mässan är lite senare på året. Sist tyckte jag att det var lite väl tidigt. Visste inte riktigt vad jjag skulle göra med allt jag köpt.. Ha ha."
Glöm det, jag blandade ihop det med nått annat....
/ mer förvirrad än vanligt....
Susanna
08-01-2006, 22:28
Ja, jag tänkte väl att du var lite förvirrad, mässan ligger ju en månad tidigare än vanligt  Jag ska gå på torsdagen och då tänkte jag också släppa med mig maken en stund. Vi ska kolla på växthus, vill byta ut plasteländet jag har nu.
AndreasBlomquist
08-01-2006, 23:59
Jag ska gå på lördagen och tänkte försöka släpa med mig flickvännen också.
Monica M zon 4
09-01-2006, 06:21
Jag ska till Amsterdam just den helgen så jag missar mässan i år igen!  Men ett besök på Keukenhofen får väl kompensera förlusten!
CITAT (Åsa @ mälardalen zon 2,07-01-2006, 20:23) Älvsjö i stockholm. hmmm... vill åka... Men det är lite långt för att åka över dagen... Ciczi
Dumt att lägga den ÄNNU tidigare i år... Förra året hade vi 0,3 grader där vi sov och nu lär det väl knappast bli varmare då det flyttas ännu närmare vintern.. Om ni ska resa upp tillsammans vilket kommer att bli väldigt kul för er (odlaresa=vuxenkollo=snuddpådokusåpa) Då kan vi ju gå ut och äta ihop en kväll, för det vore jättekul. Alla som inte medverkar i vuxenkollodokusåpan kan ju komma de med, om vi bokar en kväll av dessa dagar. Årets grej, missa INTE detta!! Vi kan  och  och efter det..
Lady Hamilton
09-01-2006, 10:28
CITAT (adrian @ 09-01-2006, 09:39) Om ni ska resa upp tillsammans vilket kommer att bli väldigt kul för er (odlaresa=vuxenkollo=snuddpådokusåpa)  Vaddå! Resa UPP!!! Största delen av Sverige ligger OVANFÖR Stockholm! (Vill någon vara med o "skramla" till en Sverige karta åt Adrian  )
kristerh
09-01-2006, 11:17
Jag anländer som vanligt på fredagen krister
CITAT (Hamilton @ 09-01-2006, 10:28) CITAT (adrian @ 09-01-2006, 09:39) Om ni ska resa upp tillsammans vilket kommer att bli väldigt kul för er (odlaresa=vuxenkollo=snuddpådokusåpa)  Vaddå! Resa UPP!!! Största delen av Sverige ligger OVANFÖR Stockholm! (Vill någon vara med o "skramla" till en Sverige karta åt Adrian  ) hehehhe! Gillar dej Hamilton! Du har glimten i ögat! Ciczi
Ophelia
09-01-2006, 12:47
CITAT (Hamilton @ 09-01-2006, 10:28) CITAT (adrian @ 09-01-2006, 09:39) Om ni ska resa upp tillsammans vilket kommer att bli väldigt kul för er (odlaresa=vuxenkollo=snuddpådokusåpa)  Vaddå! Resa UPP!!! Största delen av Sverige ligger OVANFÖR Stockholm! (Vill någon vara med o "skramla" till en Sverige karta åt Adrian  ) Och jag kommer att resa sidleds
Katti med torpet
09-01-2006, 14:53
Å jag reser bara 10 minuter, för så snabbt går det med pendeln från Haninge till Älvsjö, ibland är det bra att bo i Stockholm... Håller med Adrian om att det är helknäppt att de flyttat mässan. Nu får man ju fullt sjå att förvara rötter och växter innan det går att släppa ut dem på grönbete.
CITAT (Ophelia @ 09-01-2006, 12:47) CITAT (Hamilton @ 09-01-2006, 10:28) CITAT (adrian @ 09-01-2006, 09:39) Om ni ska resa upp tillsammans vilket kommer att bli väldigt kul för er (odlaresa=vuxenkollo=snuddpådokusåpa)  Vaddå! Resa UPP!!! Största delen av Sverige ligger OVANFÖR Stockholm! (Vill någon vara med o "skramla" till en Sverige karta åt Adrian  ) Och jag kommer att resa sidleds  Jaja... Jag är urusel på svensk geografi, minns inte ens att det var nåt sånt i skolan överhuvudtaget. Kanske var det så och det var jag som inte var där så ofta...  . VET ni inte att Örebro är sveriges hjärtpunkt??????? Hallå, hallå...????? Visst vet jag att det finns sverige OVANFÖR älvsjömäsan, men det är väl mest renar och fjäll...?? Eller finns det mer???
Lady Hamilton
09-01-2006, 20:23
´´
160kvm stort hus
09-01-2006, 20:24
katti då bor vi på samma ställe.. Kul!
jag är med på en middag, dokusåpaaktig eller inte.
middag låter super. Eventuellt kan jag fixa övernattning för några personer på söder.
Katti med torpet
10-01-2006, 10:09
Ja middag är jag väldans gärna med på (om det blir "rätt" dag, skall ev. till Örebro och rida islandshäst den helgen). Skulle vara kul att träffa er och få lite ansikten till era nicks.
16kvm stor balkong, kul med en granne! Visste inte att det fanns lägenheter med sådana jättebalkonger i Haninge.
CITAT (Katti med torpet @ 10-01-2006, 10:09) Ja middag är jag väldans gärna med på (om det blir "rätt" dag, skall ev. till Örebro och rida islandshäst den helgen). Skulle vara kul att träffa er och få lite ansikten till era nicks.
16kvm stor balkong, kul med en granne! Visste inte att det fanns lägenheter med sådana jättebalkonger i Haninge. Ääää.. ska du hit samma helg??? Vikken tajming...
Ophelia
10-01-2006, 19:00
CITAT (adrian @ 09-01-2006, 19:23) CITAT (Ophelia @ 09-01-2006, 12:47) CITAT (Hamilton @ 09-01-2006, 10:28) CITAT (adrian @ 09-01-2006, 09:39) Om ni ska resa upp tillsammans vilket kommer att bli väldigt kul för er (odlaresa=vuxenkollo=snuddpådokusåpa)  Vaddå! Resa UPP!!! Största delen av Sverige ligger OVANFÖR Stockholm! (Vill någon vara med o "skramla" till en Sverige karta åt Adrian  ) Och jag kommer att resa sidleds  Jaja... Jag är urusel på svensk geografi, minns inte ens att det var nåt sånt i skolan överhuvudtaget. Kanske var det så och det var jag som inte var där så ofta...  . VET ni inte att Örebro är sveriges hjärtpunkt??????? Hallå, hallå...????? Visst vet jag att det finns sverige OVANFÖR älvsjömäsan, men det är väl mest renar och fjäll...?? Eller finns det mer???  Jag vet allt...varjefall lite. Vet att Örebro ligger ditåt *pekar* och är en trevlig stad
CITAT (Ophelia @ 10-01-2006, 19:00) CITAT (adrian @ 09-01-2006, 19:23) CITAT (Ophelia @ 09-01-2006, 12:47) CITAT (Hamilton @ 09-01-2006, 10:28) CITAT (adrian @ 09-01-2006, 09:39) Om ni ska resa upp tillsammans vilket kommer att bli väldigt kul för er (odlaresa=vuxenkollo=snuddpådokusåpa)  Vaddå! Resa UPP!!! Största delen av Sverige ligger OVANFÖR Stockholm! (Vill någon vara med o "skramla" till en Sverige karta åt Adrian  ) Och jag kommer att resa sidleds  Jaja... Jag är urusel på svensk geografi, minns inte ens att det var nåt sånt i skolan överhuvudtaget. Kanske var det så och det var jag som inte var där så ofta...  . VET ni inte att Örebro är sveriges hjärtpunkt??????? Hallå, hallå...????? Visst vet jag att det finns sverige OVANFÖR älvsjömäsan, men det är väl mest renar och fjäll...?? Eller finns det mer???  Jag vet allt...varjefall lite. Vet att Örebro ligger ditåt *pekar* och är en trevlig stad  Ja... Om man inte är en liten insekt kanske..
Jag vill ju också vara med i dokusåpan och äta middag med er!  *ligger på golvet och sparkar*
Ophelia
11-01-2006, 18:03
CITAT (adrian @ 10-01-2006, 21:08) CITAT (Ophelia @ 10-01-2006, 19:00) CITAT (adrian @ 09-01-2006, 19:23) CITAT (Ophelia @ 09-01-2006, 12:47) CITAT (Hamilton @ 09-01-2006, 10:28) CITAT (adrian @ 09-01-2006, 09:39) Om ni ska resa upp tillsammans vilket kommer att bli väldigt kul för er (odlaresa=vuxenkollo=snuddpådokusåpa)  Vaddå! Resa UPP!!! Största delen av Sverige ligger OVANFÖR Stockholm! (Vill någon vara med o "skramla" till en Sverige karta åt Adrian  ) Och jag kommer att resa sidleds  Jaja... Jag är urusel på svensk geografi, minns inte ens att det var nåt sånt i skolan överhuvudtaget. Kanske var det så och det var jag som inte var där så ofta...  . VET ni inte att Örebro är sveriges hjärtpunkt??????? Hallå, hallå...????? Visst vet jag att det finns sverige OVANFÖR älvsjömäsan, men det är väl mest renar och fjäll...?? Eller finns det mer???  Jag vet allt...varjefall lite. Vet att Örebro ligger ditåt *pekar* och är en trevlig stad  Ja... Om man inte är en liten insekt kanske..  Nej...då är det nog bäst att man tar den där vägen *pekar åt andra hållet*.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|