CITAT (little.lunatic @ 27-05-2006, 15:15)
Din råttsnok är jättefin Flamingon!
Vad har du för ormplaner i framtiden?? Själv håller jag på att bygga ut med 6 nya terrarier! :D
tack! hon är min lilla favorit men jag är inte hennes
hon har varit en väldigt känslig och problematisk orm men nu funkar allt suveränt för henne så jag behöver inte ta ut henne så mycket för kontroll och sådant. nu har hon sluppit mig i 3 veckor och det märks på henne. hon är ju inte en råttsnok för inte...
håller på å spanar och skissar för terrariebygge, är inte så haj med att bygga och det blir det första. mycket att tänka på. tänkte bygga 2 delat våningsterrarie med lilla råttsnoken överst och majsormar i det större under.
är väldigt förtjust i de vackra men ilskna råttsnokarna, har planer i framtiden på en kungspyton oxå. sedan har jag börjat gilla majsormarna eftersom de finns i så många färger, men har en tendens att skaffa färgfavoriter bland de dyrare varianterna.
är riktigt förtjust i blue beauty råttsnokarna, men sådana får det bli när man har riktigt med plats för så pass stora terrarie som de kräver. har problemet med att det finns så många vackra ormar så det är svårt att bestämma sig.

men bestämt är att jag ska köpa en liten majsorm i morphen snow, föräldrarna är green, pink och apricot. ev blir det kanske en till liten majsormshona.
vad ska husera i de nya terrarierna?