Full version: Stämmer detta?
Sidor: 1, 2
Berith
CITAT (Betty @ 03-02-2006, 13:51)
CITAT (Birgitta P @ 03-02-2006, 13:37)
Okey, då står vi stadigt både i norr och söder, men resten då? Är det bottenlöst?  :o  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Japp, fullständigt! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Jaadå gadda ihop er bara, men mej rubbar ni inte så lätt. tongue.gif biggrin.gif
Betty
CITAT (Berith @ 03-02-2006, 17:25)
Okey, då står vi stadigt både i norr och söder, men resten då? Är det bottenlöst?  ohmy.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

Jaadå gadda ihop er bara, men mej rubbar ni inte så lätt. tongue.gif biggrin.gif

Här uppifrån min höga position i norra Norrland så ser dina geografiska koordinater 58,45° N, 13,45° Ö ut att tillhöra den där andra delen av Sverige som har en botten att stå på... rolleyes.gif tongue.gif

skulle inte ens nudda vid tanken på att försöka rubba på dig... laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Betty @ 03-02-2006, 18:48)
CITAT (Berith @ 03-02-2006, 17:25)
Okey, då står vi stadigt både i norr och söder, men resten då? Är det bottenlöst?  ohmy.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

Här uppifrån min höga position i norra Norrland så ser dina geografiska koordinater 58,45° N, 13,45° Ö ut att tillhöra den där andra delen av Sverige som har en botten att stå på... rolleyes.gif tongue.gif

skulle inte ens nudda vid tanken på att försöka rubba på dig... laugh.gif laugh.gif

Nähä, så det är jag som är bottenlös då?? blink.gif Det gäller att va´en jäkel på att trampa vatten då huh.gif
Klematis
Jag som trodde att du bara var djup "Reserv".
Reserv
CITAT (Klematis @ 03-02-2006, 18:57)
Jag som trodde att du bara var djup "Reserv".

Jag tar det som en komplimang, raring wub.gif
Klematis
Visst kan du det!
Betty
CITAT (Reserv @ 03-02-2006, 18:54)
Nähä, så det är jag som är bottenlös då?? blink.gif Det gäller att va´en jäkel på att trampa vatten då huh.gif

Ingen fara för din del Reserv, du bor ju norr om Dalälven! Det var med den jag drog gränsen. biggrin.gif
LadyG
CITAT (cic @ 03-02-2006, 12:39)
CITAT (LadyG @ 03-02-2006, 12:30)
Jag tycker det är skillnad i dialekt mellan Jönköping och Husqvarna också tongue.gif

Och det är det också. I Huskvarna slirar man mer på i än vad vi gör i Jkpg.

Och ändå ligger båda städerna så nära varandra att man bokstavligen kan stå med en fot i varje stad biggrin.gif

Lustigt så det kan bli smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon