översättaren
Vad kul att någon svarade!

Det verkar som att det är galghumor i odlandet...tja, jag sitter här med en översättning från norskan där skämten låter så här undefär: att man skall inte ta i för mycket och göra allt på en gång, då får man bara väldigt "ont i hagen" (hage = trädgård)...

Men det verkar ju som om ni har en massa kul uppslag. Tack för en fläkt av fnissande grönkål och skrattade salvia.

Naturen skojar ju med oss, varje år ser man ju potatisar i fräcka former - så vi får väl bara skoja tillbaka.

Tack igen.
Annelie
*Felix matte*
Skriver du egna böcker också eller översätter du bara smile.gif
översättaren
Suck, detta är första gången jag chattar och har lyckats lägga in samma inlägg 3 ggr. Ih! Hoppas att ni förlåter mig.

Jag skriver inte egna böcker utan jag översätter bara.

Mysigt forum ni har.

Annelie
*Felix matte*
CITAT (översättaren @ 14-02-2006, 15:17)
Suck, detta är första gången jag chattar och har lyckats lägga in samma inlägg 3 ggr. Ih! Hoppas att ni förlåter mig.

Jag skriver inte egna böcker utan jag översätter bara.

Mysigt forum ni har.

Annelie

Sånt kan hända... är inte så farligt smile.gif
pejori
ingen fara skedd...
välkommen hit till odla översättaren smile.gif
Smekajsa
CITAT (översättaren @ 14-02-2006, 15:17)

DET är en prestation !!!!

wub.gif wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon