Full version: OS
Sidor: 1, 2
Gillan
CITAT (Felix matte @ 24-02-2006, 08:43)
CITAT (Evgeni @ 24-02-2006, 08:18)
CITAT (Felix matte @ 24-02-2006, 08:08)
Lyssna Nessun Dorma

jag har den med Andrea Bocelli... spelas varje dag smile.gif

Måste jag ladda ner mp3 för att lyssna?

/Gillan

Nej du ska inte behöva ladda ner något... iaf så har jag inte gjort det.

Klicka bara på mp3 och nästa sida som kommer klickar du på "playknappen" så spelas den upp. smile.gif

Mycket njutbart wub.gif

/Gillan
Berith
CITAT (Berith @ 22-02-2006, 16:05)
Jassååå Anja leder efter första åket.... jag som trodde att hon skulle dratta ur. Vi får väl se...  :rolleyes:

Eller kanske det är idag som hon gör det....? unsure.gif
Pirum
Superkul att Anna Ottosson till slut vann en medalj biggrin.gif Nästan så att jag blev glad över att Anja missade... blink.gif Nja, inte riktigt, men hade Anna blivit 4 så hade jag blivit en smula dyster även om Anja vunnit.
Rossi
CITAT (Pirum @ 24-02-2006, 15:06)
Superkul att Anna Ottosson till slut vann en medalj biggrin.gif Nästan så att jag blev glad över att Anja missade... blink.gif Nja, inte riktigt, men hade Anna blivit 4 så hade jag blivit en smula dyster även om Anja vunnit.

Ja, Anna var väl värd en medalj. Det kan inte vara kul att alltid kämpa på i Anjas kölvatten.
AnitaO
Såg ni streakern som sprang omkring på curlingbanan när USA mötte England? laugh.gif

Pirum
Jösses. Hoppas han får fängelse, alternativt sjukvård mad.gif

Jag har väldigt stor intolerans gentemot sådana här fånskallar. Dels kan de förstöra det sportsliga, dels kan det vara väldigt farligt. Fast kanske inte i just curling smile.gif Tänker på han som sprang in på Formel 1 och kunde ha dödat oskyldiga om olyckor hade följt för bilarna som väjde.
Och dels uppmuntrar de ju andra nötter att följa efter.

Noterar att han gör reklam för någon slags websida. Uff.
andersen
CITAT (Pirum @ 24-02-2006, 15:58)
Jösses. Hoppas han får fängelse, alternativt sjukvård mad.gif

Det är nog bättre att dom värkliga bovarna får fängelse, tycker att det är oföragligt, men jag ser hellre tjejer som gör dyliga saker.
Snöflinga
ÄNTLIGEN fick Anna Ottoson den medalj hon har varit värd sååå länge tongue.gif Gjorde ingenting att Anja åkte ut ur medaljstriden ......

Hockeylaget till FINAL laugh.gif Det är bara så.... Wouw wub.gif
Pirum
CITAT (andersen @ 24-02-2006, 16:10)
Det är nog bättre att dom värkliga bovarna får fängelse, tycker att det är oföragligt, men jag ser hellre tjejer som gör dyliga saker.

Det här ÄR riktiga bovar. Kan tyckas oförargligt, men jag minns en match i fotboll för nåt år sen, där ena laget låg under och pressade hårt. Då blir matchen avbruten i flera minuter pga en sån här idiot. Varpå motståndarna fick tillfälle att vila upp sig, och kunde hålla undan. => matchresultatet kanske ändrades. Om man nu tycker sport är irrelevant så kanske inte pengarna involverade är det, det är gravt sabotage av näringsverksamhet att förstöra pågående matcher... smile.gif

Ja...jag kanske överreagerar smile.gif Men om någon exempelvis stör söndagens femmil när Anders Södergren har ryckt, så att han ramlar. Då skulle jag jubla om polisen kom in med dragna batonger och pucklade på sabotören av hjärtans lust.
AnitaO
GULD IGEN!!
Heja Anna-Karin Olofsson smile.gif
pejori
AnitaO
AK fick en kram av kungen smile.gif
Gulligt wub.gif
Gossen Ruda
Nu är jag ingen sportfantast även om jag gläds åt alla framgångar. Jag såg starten och målgången i AK:s guldlopp, missade jag något väsentligt? Resten var väl bara en transportsträcka? rolleyes.gif
AnitaO
CITAT (Gossen Ruda @ 25-02-2006, 13:21)
Nu är jag ingen sportfantast även om jag gläds åt alla framgångar. Jag såg starten och målgången i AK:s guldlopp, missade jag något väsentligt? Resten var väl bara en transportsträcka? rolleyes.gif

Beror väl på hur man ser det ... smile.gif
Det är ju alltid spännande med skjutmomenten.
Berith
CITAT (Berith @ 24-02-2006, 11:18)
CITAT (Berith @ 22-02-2006, 16:05)
Jassååå Anja leder efter första åket.... jag som trodde att hon skulle dratta ur. Vi får väl se...  rolleyes.gif

Eller kanske det är idag som hon gör det....? unsure.gif

laugh.gif Jämrars nära att jag fick rätt där!

Ser att jag missat nåt spännande nu igen.... wink.gif Grattis grattis alla som tagit - eller ska ta! - medalj i OS. (Fast att dom ser ut som CD-skivor blink.gif )
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon