Full version: Vann rätt låt?
Sidor: 1, 2
krellus
Glöm inte bort The Poodles... mina gamla hårdrocks känslor vaknade till liv igen...

Det var tider det.

Kiss, Saxon, Iron Maiden och Scorpions! (ouch nu avslöjade jag lite för mycket om min tonårstid kanske)
AnnammA
Jag jobbade i lördags kväll och har finalen inspelad, men jag såg/hörde spridda delar av finalen under kvällens gång, och när jag hörde på radion att Carola vunnit, bestämde jag mig för att nog inte titta på inspelningen av festivalen.... sleep.gif
Något som jag också retade mig på, var att jag råkade vara i närheten av en TV då Carola uppträdde, och såg att hon hade ett Kristustecken(=ett P med kors, som bla präster brukar ha på sina dräkter och altarklädena också brukar ha)i guld på ena överarmen...Hon får gärna vara troende, men jag tycker att man ska behålla det som hör kyrkan till i kyrkan, om ni förstår mig rätt...
Och just nu spelar radion Andreas låt, och jo, den hade också haft chans i Grekland, tycker jag! wub.gif Mycket Beatleskänsla! wub.gif

AnnA
Yin o Yang
Andreas borde vunnit wub.gif . Alldeles för mycket dåliga vibbar när det gäller Carola, särksilt nu när hon "gjort om sig".
Vi försökte också ringa på Andreas, men det var omöjligt att komma fram - man kan undra varför wink.gif
Berith
Såg ni intervjun med Carola i går kväll på TV1? Jösses kanske inte är rätt ord men.... Joo, jösses! huh.gif
vihemma
Jag såg den också och jag fick då lite krypande obehagskänsla av det hela...

Näe tycker det verkar vara nåt illaluktande som blivit begravet unsure.gif

Av alla bidragen så tycker då jag i alla fall att det fanns andra som var bättre, men ingen annan fick den sortens uppbackning i media som Skråla fick.
En del glider in på en räkmacka medans andra åker kollektivt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon