Sidor: 1, 2, 3
Leia
CITAT (stina @ 08-04-2006, 08:41)
CITAT (Felix matte @ 08-04-2006, 08:38)
Man är också anonym om man inte loggar in...
då är man en gäst bland alla andra gäster tongue.gif

Då kan man bara läsa va?

Ja, men när du är anonym är du för det inte anonym i inläggen.
*Felix matte*
Ja så klart... min hårddisk har nog inte riktigt vaknat än
eller så har den fått virus laugh.gif
Det dånar som elva flygplan i skallen (tinnutus)... värre än på minst ett år mad.gif
*Felix matte*
CITAT (Hamilton @ 08-04-2006, 08:43)
Ja för att svara måste du vara "inloggad"
Men du kan skicka e-post tll medlemmar om du är gäst
(Därav anledningen till att jag plockat bort min)

Nej man kan inte skicka vare sig e-post eller PM om man inte är inloggad.
Jag testade precis att logga ut och sedan klickade jag på
både e-post och pm men fick felmeddelande bägge gånger.
Lady Hamilton
ohmy.gif Men jag har tidigare ett flertal gånger fått Mail på min privata E-post från folk som är gäster?! Och skickat här i från?!
Hur tusan har de annars fått tag på min E-post adress?
unsure.gif
Måste göra som du.......och testa, återkommer smile.gif

unsure.gif Mystiskt det gick inte som du sa Agneta wub.gif
Men jag har slutat att få "Mystiska meddelanden" på min privata mail i allafall! laugh.gif
AnitaO
CITAT (Hamilton @ 08-04-2006, 09:18)
ohmy.gif Men jag har tidigare ett flertal gånger fått Mail på min privata E-post från folk som är gäster?! Och skickat här i från?!
Hur tusan har de annars fått tag på min E-post adress?
unsure.gif
Måste göra som du.......och testa, återkommer smile.gif

unsure.gif Mystiskt det gick inte som du sa Agneta wub.gif
Men jag har slutat att få "Mystiska meddelanden" på min privata mail i allafall! laugh.gif

Det kanske har varit så och så har admin tagit bort den möjligheten nu?
pejori
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 22:01)
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 21:59)
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 21:50)
CITAT (Eva i Skåne @ 07-04-2006, 21:46)
OJ, då har jag också lärt mig nåt nytt idag.  biggrin.gif

Men menar ni att man även kan vem jag t ex skriver PM till? Inte för att jag bryr mig om någon är nyfiken, men där tycker jag liksom ändå gränsen går för det som kan vara lite privat.  blink.gif
Tänker mest på hemliga romanser och sånt
biggrin.gif  rolleyes.gif  wub.gif

Du ska väl inte avslöja oss nu stumpan ohmy.gif rolleyes.gif wub.gif wub.gif

Nämen vänta här nu... Reserv har du flera donnor på G. Jag trodde att du var paxad av Pejori!!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Är du Odlas don jouan? ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Jag??!! ohmy.gif unsure.gif Nähä, aldrig rolleyes.gif Men Pejori svek mig för nån flytt, och inte va´det flytten hem till mig inte sleep.gif Men jag älskar henne ändå wub.gif

inte har jag svikit dej inte wub.gif wub.gif wub.gif
är bara lite tilltuffsad just nu wub.gif wub.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 08-04-2006, 13:01)
inte har jag svikit dej inte wub.gif  :wub:  :wub:
är bara lite tilltuffsad just nu wub.gif  :wub:

Men va´har hänt då hjärtat? ohmy.gif huh.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 22:52)
CITAT (Eva i Skåne @ 07-04-2006, 22:49)
Beror väl på vem du vill locka dit. Tänk på att vi är många som kör med stora "Banta inför sommaren"-dieten. Då kanske man inte nappar på choklad...

Hur jädra romantiskt är det med en morot på kudden då? blink.gif Ska väl kanske va´en gurka då rolleyes.gif .....kan man kanske ha lite skoj m.........aj, aj, aj, fy på sig blink.gif wacko.gif

här bantas inte!!!! kom igen med chokladen bara laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 08-04-2006, 13:05)
Beror väl på vem du vill locka dit. Tänk på att vi är många som kör med stora "Banta inför sommaren"-dieten. Då kanske man inte nappar på choklad...

Hur jädra romantiskt är det med en morot på kudden då? blink.gif Ska väl kanske va´en gurka då rolleyes.gif .....kan man kanske ha lite skoj m.........aj, aj, aj, fy på sig blink.gif wacko.gif

Äh, säg som det är du törs inte ha lite skoj rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 08-04-2006, 13:04)

inte har jag svikit dej inte wub.gif  :wub:  :wub:
är bara lite tilltuffsad just nu wub.gif  :wub:

Men va´har då hjärtat? ohmy.gif huh.gif

tja...det blir lite turbulent emellan varven så att säga.... smile.gif smile.gif smile.gif
jag tar ju aldrig den lätta vägen om man säger så.
men nu är jag fit for fight igen, om kroppen vill........ wub.gif wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 08-04-2006, 13:06)
CITAT (pejori @ 08-04-2006, 13:05)

Äh, säg som det är du törs inte ha lite skoj rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif

föresten är det inte ni killar som ska ha benen på...äsch skit samma.... wacko.gif blink.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 08-04-2006, 13:07)
CITAT (Reserv @ 08-04-2006, 13:04)

inte har jag svikit dej inte wub.gif  wub.gif  wub.gif
är bara lite tilltuffsad just nu wub.gif  wub.gif

Men va´har då hjärtat? ohmy.gif huh.gif

tja...det blir lite turbulent emellan varven så att säga.... smile.gif smile.gif smile.gif
jag tar ju aldrig den lätta vägen om man säger så.
men nu är jag fit for fight igen, om kroppen vill........ wub.gif wub.gif

Vi kan ta det den romantiska vägen via pm om du vill rolleyes.gif wub.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 08-04-2006, 13:08)
föresten är det inte ni killar som ska ha benen på...äsch skit samma.... wacko.gif blink.gif laugh.gif laugh.gif

unsure.gif Har man sagt A får man säga B rolleyes.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 07-04-2006, 23:00)
CITAT (Leia @ 07-04-2006, 22:59)

Ja, om man måste kompensera så... tongue.gif

Ska fråga Pejori om hon vill ha lite skoj med en gurka rolleyes.gif biggrin.gif Tror ni att hon nappar på det då? unsure.gif

nä...börjar bli trött på gurkor nu[/COLOR] laugh.gif laugh.gif
det är snart det enda pålägg jag har hemme ju... smile.gif smile.gif
äkta varor ska det vara ju..... rolleyes.gif rolleyes.gif
älskar falukorv,....på mackan alltså laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 08-04-2006, 13:10)
CITAT (pejori @ 08-04-2006, 13:08)

föresten är det inte ni killar som ska ha benen på...äsch skit samma.... wacko.gif  :blink:  :lol:  :lol:

unsure.gif Har man sagt A får man säga B rolleyes.gif

vi får spara våra ekivoka utasvävningar tills "barnen" har lagt sig på forumet.... rolleyes.gif rolleyes.gif
dom blir så sura vet du väl laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
Det blir till att ta fram slanggurkan då rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif Nädu lilla stumpan, vi får förflytta oss till svammeltråden innan nån får en hjärtinfarkt wub.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 08-04-2006, 13:14)
Det blir till att ta fram slanggurkan då rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif Nädu lilla stumpan, vi får förflytta oss till svammeltråden innan nån får en hjärtinfarkt wub.gif

Ja, jag börjar känna mig väldigt upprörd just nu! laugh.gif
pejori
CITAT (Eva i Skåne @ 07-04-2006, 23:07)
Jag hoppas att hon inte ligger i din säng och väntar förgäves när du sitter här och låter dig uppvaktas av andra wink.gif

det var vad jag gjorde... rolleyes.gif
hade gått ...och gått...och gått...tog till höger vid bron och fortsatte att gå.... smile.gif
men det var ingen hemma när jag knackade, så jag gick in och vilade en stund på sängen wink.gif
men inte kom reserv inte, så jag fick gå hem igen....nu är jag här igen laugh.gif laugh.gif
pejori
härmed omdöpes denna tråd till svammeltråden X 2
Biggan_
CITAT (pejori @ 08-04-2006, 13:17)
Jag hoppas att hon inte ligger i din säng och väntar förgäves när du sitter här och låter dig uppvaktas av andra wink.gif

hade gått ...och gått...och gått...tog till höger vid bron och fortsatte att gå.... smile.gif
men det var ingen hemma när jag knackade, så jag gick in och vilade en stund på sängen wink.gif
men inte kom reserv inte, så jag fick gå hem igen....nu är jag här igen laugh.gif laugh.gif

Tips! Gevalia, om du får oväntat besök ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
Han kunde väl ställt en kanna sådant vid sängen rolleyes.gif rolleyes.gif
Leia
CITAT (pejori @ 08-04-2006, 13:20)
härmed omdöpes denna tråd till svammeltråden X 2

Bra!
Då är det tillåtet att fortsätta svamla här alltså?!
Fast å andra sidan har vi redan fått klartecken av den somstartade tråden! biggrin.gif
Reserv

Det va´väl en jädra tur att det inte va´nån hemma där då ohmy.gif Och vilken brojävel va´du vid den här gången då? Bommen sa jag, BOMMEN! rolleyes.gif wub.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 08-04-2006, 13:24)

Det va´väl en jädra tur att det inte va´nån hemma där då ohmy.gif Och vilken brojävel va´du vid den här gången då? Bommen sa jag, BOMMEN! rolleyes.gif wub.gif

Inte konstigt att Pejjan är tilltuffsad idag kanske? blink.gif blink.gif blink.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 08-04-2006, 13:24)

laugh.gif laugh.gif laugh.gif tur att jag inte somnade då.... laugh.gif laugh.gif
då hade mannen i huset fått på käften om frugan kommit in laugh.gif laugh.gif laugh.gif

jag var vid alnöbron ju!!!!! laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Birgitta P @ 08-04-2006, 13:20)

Tips! Gevalia, om du får oväntat besök ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
Han kunde väl ställt en kanna sådant vid sängen rolleyes.gif rolleyes.gif

nä...jag vill ha maxwell house ju ohmy.gif ohmy.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 08-04-2006, 13:30)
jag var vid alnöbron ju!!!!! laugh.gif laugh.gif

Nu igen? blink.gif jag hade juh sagt åt dig att du gått ett par tre mil för långt rolleyes.gif wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 08-04-2006, 13:42)
CITAT (pejori @ 08-04-2006, 13:30)

jag var vid alnöbron ju!!!!! laugh.gif  :lol:

Nu igen? blink.gif jag hade juh sagt åt dig att du gått ett par tre mil för långt rolleyes.gif wub.gif

glömde det ju......tänk på att jag är blondin laugh.gif laugh.gif
Leia
CITAT (pejori @ 08-04-2006, 13:46)
glömde det ju......tänk på att jag är blondin laugh.gif laugh.gif

Trodde att du hade färgat över det?! blink.gif
pejori
CITAT (Leia @ 08-04-2006, 13:48)

glömde det ju......tänk på att jag är blondin laugh.gif  :lol:

atricifiell intelligens heter det då laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Leia
CITAT (pejori @ 08-04-2006, 13:54)
CITAT (Leia @ 08-04-2006, 13:48)

glömde det ju......tänk på att jag är blondin laugh.gif  laugh.gif

atricifiell intelligens heter det då laugh.gif laugh.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Rossi
CITAT (AnitaGg @ 07-04-2006, 19:21)
Mest för att jag ibland kan vara inloggad ganska länge utan att vara aktiv.
Kan vara ute i trädgården, på prommis med hundarna, på affären ... eller tja ....
Har jag väl loggat in en gång under dagen, så loggar jag inte ur förrän jag går och lägger mig.

Så då kan det se lite konstigt/missvisande ut om jag finns med på listan över "aktiva medlemmar".

Inte av nåt annat skäl för min del i alla fall.

Inget bra argument ! smile.gif Om du inte har gjort någonting på sidan på 15 minuter så försvinner ditt namn från listan så det är ingen som tror att du sitter framför datorn hela dagen.
AnitaO
CITAT (Rossi @ 10-04-2006, 07:18)
CITAT (AnitaGg @ 07-04-2006, 19:21)
Mest för att jag ibland kan vara inloggad ganska länge utan att vara aktiv.
Kan vara ute i trädgården, på prommis med hundarna, på affären ... eller tja ....
Har jag väl loggat in en gång under dagen, så loggar jag inte ur förrän jag går och lägger mig.

Så då kan det se lite konstigt/missvisande ut om jag finns med på listan över "aktiva medlemmar".

Inte av nåt annat skäl för min del i alla fall.

Inget bra argument ! smile.gif Om du inte har gjort någonting på sidan på 15 minuter så försvinner ditt namn från listan så det är ingen som tror att du sitter framför datorn hela dagen.

Jo, det var någon som skrev det tidigare i tråden om du läser.
Nu känner jag väl kanske inte att jag behöver argumentera direkt ....
Har inget att försvara.
Jag bara berättade hur jag tänkte.
AnitaO
Rent generellt ... utan att peka åt något håll.
Jag förstår ursprungsfrågan. Att man lite nyfiket bara undrar ...

Men vissa inlägg i den här tråden vittnar om ett ganska osunt kontrollbehov.
Är jag ensam om att tycka det?

Jag personligen struntar högaktningsfullt i vilka som är inloggade och inte.
Kan inte förstå vad det spelar för roll ....
Inte fasen sitter jag och kollar nån lista över inloggade medlemmar när jag själv är aktiv.
Det påverkar väl inte mitt deltagande ... unsure.gif
stina
Jag har inget osunt kontrollbehov! Däremot brukar jag ibland gå in på indexsidan för att se om någon skriver något i någon av avdelningarna jag är intresserad av och om jag ska vänta på det inlägget innan jag loggar ur. Det är alltså inte VEM som är inloggad.

Så jag hoppas verkligen inte att du menar att min fråga tillhör kategorin "vittnar om ganska osunt kontrollbehov" för då känner jag mig oförätt beskylld för snokeri! sad.gif
AnitaO
CITAT (stina @ 10-04-2006, 08:49)
Jag har inget osunt kontrollbehov! Däremot brukar jag ibland gå in på indexsidan för att se om någon skriver något i någon av avdelningarna jag är intresserad av och om jag ska vänta på det inlägget innan jag loggar ur. Det är alltså inte VEM som är inloggad.

Så jag hoppas verkligen inte att du menar att min fråga tillhör kategorin "vittnar om ganska osunt kontrollbehov" för då känner jag mig oförätt beskylld för snokeri! sad.gif

Nej, nej Stina!
Absolut inte. Jag förstod helt och hållet din fråga.
Som jag skrev i mitt inlägg:
"Jag förstår ursprungsfrågan. Att man lite nyfiket bara undrar ..."

Däremot kan jag känna så i vissa inlägg.
Men inte ditt alltså wub.gif
stina
Nu är jag rolleyes.gif igen! Jag försöker verkligen hålla mej utanför eventuella spekulationer och eventuella bråk här på Odla!

Hälsningar från ett Stockholm där snön vräkt ner hela morgonen sad.gif
AnitaO
Vad bra smile.gif
pejori
det är väl bra att vara inloggad anonymt.....Om man nu kanske bara vill läsa, utan att visa att man är här, så går ju det....
jag är det av bara farten... wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon