Full version: Priser på Hoyor
Sidor: 1, 2
Linda_A
Fast rosorna får klarar sig själv denna gången. tongue.gif

Vore ju kul om det kunde bli så. smile.gif
jetn
Ett eget forum tycker jag låter super tongue.gif
Lätt att hitta svar på alla sina nybörjar frågor som vi ställer om och om igen rolleyes.gif
Budgivning pågår fortfarande......
norpydorp
kul att det e fler som vill...fniss
Men hur gör vi då?
Nån omröstning?
smile.gif smile.gif
Emma_
Då tänker jag starta en omröstning: Fråga: Tycker du att det skulle vara bra med ett hoyaforum på Odla?

Svarsalternativ: Ja, nej, osäker.

Duger det? tongue.gif

Emma
norpydorp
Toppen Emma!! wub.gif wub.gif
jetn
Super Emma biggrin.gif
mayababy
Här har ni en Hoyafantast till som gärna är med på en egen hoyaavdelning!! Super att du drar igång en omröstning Emma!! wub.gif
Emma_
Nu har jag fixat det.. min dator fick ett mindre anfall av "vill-inte-fungera" men det är över nu. laugh.gif

Emma
jetn
CITAT (Emma_ @ 19-05-2006, 21:31)
Det är en del skillnad på rotat och orotat. Ibland kan rotat ligga på nästan det dubbla. Jag köper alltid orotat, och det är inte så svårt att rota faktiskt. smile.gif

Alla mina hoyor jag har kommer antingen från tradera, någon här på odla eller från någon som har lagt ut annons på Svenska Hoya Sällskapets hemsida. Det finns faktiskt folk som säljer billigt där också!

SHS

Lycka till!

Emma

Nu har jag varit inne på Svenska Hoya Sällskapets hemsida och kollat på annonserna och efterfrågat listor hos dom som lagt upp annonser. Vi får se om jag får napp rolleyes.gif
Jag vill ha Pachyclada NU!!!!
Ursäkta att jag tjatar wub.gif wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon