|
*Felix matte*
24-06-2006, 20:25
Egentligen är såna här trådar förbjudna för mej... men.... Jesses va söta små
Åh vilken sötnos! Blir alldeles kattungesjuuuuk!!!
Inte bara lemurerna har sina utkiksposter  Herre på täppan är veckans lek  balansen tränas varje vaken minut  grabbarna blir 7 veckor i morron
Biggan_
26-06-2006, 09:22
Dom är helt underbara!
CITAT (Reserv @ 26-06-2006, 10:20) Inte bara lemurerna har sina utkiksposter  Katter är bara såååå underbara  Och de här tar ju priset
vilken fin lemur du har
Undrar hur många pussar om dagen den ungen får?
CITAT (Berit @ 28-06-2006, 11:50) Undrar hur många pussar om dagen den ungen får?   Många, just han är en riktig lite pussgurka  sitter alltid i mitt knä och ska va´med och skriva på odla
CITAT (Reserv @ 28-06-2006, 11:56) Jag tror jag har blivit kär i den här lilla röda Han är så söt
Dom är två som ser likadana ut, men jag har äntligen efter sju veckor kommit på skillnaden  Men den här är charmtrollet nummer ett
Oj! är de två  ja då är jag nog kär i två stycken då
CITAT (Reserv @ 28-06-2006, 20:04) Vilken välmående, liten sak.
Flamingon - växtgalning
29-06-2006, 16:44
vad sött den svart-vita sitter, som om han väntar på en saga eller något.
CITAT (Flamingon - växtgalning @ 29-06-2006, 17:44) vad sött den svart-vita sitter, som om han väntar på en saga eller något.  Ja, han är ljuvligt söt! Skulle kunna vara modell för sådana där söta grattiskort med kattungar!
forget-me-not
01-07-2006, 08:44
CITAT (Reserv @ 28-06-2006, 11:56) CITAT (Berit @ 28-06-2006, 11:50) Undrar hur många pussar om dagen den ungen får?   Många, just han är en riktig lite pussgurka  sitter alltid i mitt knä och ska va´med och skriva på odla  Har du bilder på föräldrarna? *nyfiken*
Här är den stolte fadern i alla fall  Och modern
Whiskuchi
01-07-2006, 22:19
Vilken goding  Inte undra på att det blir sötnosar efter honom  Och mamman - en padda! Min favvofärg! (har två paddor själv)
Snöflinga
02-07-2006, 16:22
Tänker osökt på Katten Janson i "bamse" när jag ser den svart-vita ungen  Så söta båda två
Pappas gossar, nu 8 veckor gamla.
dom blir bara sötare och sötare dom små liven ju!!!
forget-me-not
04-07-2006, 16:49
Veckans "fräsigaste" kattunge  Gossarna är nu 9 veckor gamla, mer bilder finns i albumet. Egentligen så fräser inte kattungarna när dom ser ut sådär på bilderna  dom är juh bara så bortskämda......  ......så dom gläfser som hundvalpar om dom inte får som dom vill  Då blir det juh som på bilden
CITAT (Reserv @ 12-07-2006, 07:52) Veckans "fräsigaste" kattunge  Gossarna är nu 9 veckor gamla, mer bilder finns i albumet. Egentligen så fräser inte kattungarna när dom ser ut sådär på bilderna  dom är juh bara så bortskämda......  ......så dom gläfser som hundvalpar om dom inte får som dom vill  Då blir det juh som på bilden Åhhhh, vilka härliga bilder du har tagit. De är ju för underbara Den här bilden och den där han leker med leksaken tar ju priset. På den med leksaken ser det verkligen ut som om han skrattar PS. Bodde du inte så långt bort skulle jag komma och kidnappa nån av dem
Lady Hamilton
12-07-2006, 08:42
CITAT (Evgeni @ 12-07-2006, 08:15) ....Bodde du inte så långt bort skulle jag komma och kidnappa nån av dem  ..............  Jag kan "kidnappa" en åt dig! Om du ger mig betalt
CITAT (Hamilton @ 12-07-2006, 09:42) CITAT (Evgeni @ 12-07-2006, 08:15) ....Bodde du inte så långt bort skulle jag komma och kidnappa nån av dem  ..............  Jag kan "kidnappa" en åt dig! Om du ger mig betalt  CITAT dom blir bara sötare och sötare dom små liven ju!!! Instämmer!
Skrattar med översvämmande hjärta: Vilken fantastisk bild, detta!
CITAT (Hamilton @ 12-07-2006, 09:42)  Jag kan "kidnappa" en åt dig! Om du ger mig betalt :lol: Hmmm, jasså det skulle du kunna tänka dig........ Hur mycket ska du ha! Och hur har du tänkt med frakten
Lady Hamilton
12-07-2006, 10:16
 Det tar vi via PM Vill inte ha med någon annan på "brottets bana"
Gossarna är nu 10 veckor, om två veckor är det dags att flytta till dom nya familjerna.
Jättesöt kisse det där.
Fantastiskt att fått följa deras utveckling i alla dina bilder. Tänk vilken tillväxt på bara 10 veckor - från ett hjälplöst knyte till snart redo att flytta hemifrån! Kvittrar de fortfarande som syrsor? Eller har de kommit i målbrottet nu?
CITAT (Castea @ 18-07-2006, 22:23) Fantastiskt att fått följa deras utveckling i alla dina bilder. Tänk vilken tillväxt på bara 10 veckor - från ett hjälplöst knyte till snart redo att flytta hemifrån! Kvittrar de fortfarande som syrsor? Eller har de kommit i målbrottet nu?  Näedå, inga målbrott här inte, dom kvittrar och gläfser som hundvalpar om dom inte får som dom vill, dom bortskämda små liven
 De är så underbara! Hur ska du lyckas skiljas från dom?
CITAT (yenny @ 18-07-2006, 23:59)  De är så underbara! Hur ska du lyckas skiljas från dom? Av olika orsaker så har dom vart hos en fostermor dom senaste två veckorna  Men jag träffar dom dagligen, och skulle helst velat behålla dom allihop
Åh vad jag önskar att jag kunde ha en sån där gullnos!  Men allergi och andra saker sätter stopp för det tyvärr.
CITAT (Reserv @ 19-07-2006, 11:42) CITAT (yenny @ 18-07-2006, 23:59)  :wub: De är så underbara! Hur ska du lyckas skiljas från dom? Av olika orsaker så har dom vart hos en fostermor dom senaste två veckorna  Men jag träffar dom dagligen, och skulle helst velat behålla dom allihop  Aha... du har börjat med avvänjning
CITAT (yenny @ 19-07-2006, 12:45) CITAT (Reserv @ 19-07-2006, 11:42) CITAT (yenny @ 18-07-2006, 23:59)  De är så underbara! Hur ska du lyckas skiljas från dom? Av olika orsaker så har dom vart hos en fostermor dom senaste två veckorna  Men jag träffar dom dagligen, och skulle helst velat behålla dom allihop  Aha... du har börjat med avvänjning   Så kan man kalla det ja
malin72
19-07-2006, 13:04
familjerna som dom ska flytta till är det folk du känner så du kan följa upp deras liv eller???? min tjej fick totalt under hennes mamma liv 26 bebisar och några finns kvar som jag kan träffa men jag ångrar att det inte blev flera.... alltid roligt att se om dom ärver beteende av föräldrar mm
CITAT (malin72 @ 19-07-2006, 14:04) familjerna som dom ska flytta till är det folk du känner så du kan följa upp deras liv eller???? min tjej fick totalt under hennes mamma liv 26 bebisar och några finns kvar som jag kan träffa men jag ångrar att det inte blev flera.... alltid roligt att se om dom ärver beteende av föräldrar mm  Dom nya ägarna är noga kollade, och det finns planer på uppföljning så jag kan lägga in nya bilder här mellan varven också
malin72
19-07-2006, 13:20
kul för dom är ju så söta
Aj, aj, aj... de här klorna ser helt LIVSFARLIGA ut!
Försökte få in den där bilden på katten Jansson...men jag fixar det inte!!! Men jag ville bara säga...att av alla ljuvliga kattungebilder så tar den ändå priset...vilken läcker kisse!!!
CITAT (cosmos @ 19-07-2006, 16:52) Försökte få in den där bilden på katten Jansson...men jag fixar det inte!!! Men jag ville bara säga...att av alla ljuvliga kattungebilder så tar den ändå priset...vilken läcker kisse!!!   du får lite hjälp på traven då
Tack! Blir sjuk av åtrå när jag ser den bilden!!1
Det här är för sorgligt!!! Skulle gå in och titta på katten Jansson och hans kompisar...och så är dom borta!!! Snälla hussen...jag har förstått att nåt har hänt så du inte vill vara med längre..men det är så ledsamt...en människa som är så engagerad i såna här små liv som du har visat i den här tråden...måste vara en bra människa..så kan du inte komma tillbaka!!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|