Full version: Fräckis
Sidor: 1, 2
pejori
CITAT (Betty @ 15-06-2006, 23:29)
En man som suttit 12 år i fängelse lyckas rymma.
Han finner ett hus som han bryter sig in i.
Han behöver pengar och vapen.
Han finner ett ungt par i sängen.
Han beordrar killen att kliva upp och binder så honom vid en stol.
Medan han sedan binder tjejen böjer han sig framåt och killen uppfattar det som att banditen kysser tjejen i nacken.
Sedan går denne gangster ut på toaletten.
När han är utom hörhåll säger så killen till tjejen: "Den här mannen är en förrymd fånge, se på hans kläder.
Han har nog suttit länge i fängelse och inte sett en kvinna på länge.
Jag såg att han kysste dig i nacken, om han vill ha sex så bara tillfredställ honom hur mycket han än gör dig illa.
Han är nog farlig och om han blir arg kommer han att döda oss.
- Var stark älskling, jag älskar dig".
Varvid tjejen svarade sin partner med:
"Han kysste mig inte i nacken, han viskade att han var bög och tyckte du var söt så han undrade om vi hade något vaselin i badrummet.
-Var stark älskling, jag älskar dig också".

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Floppy
Min särbo berättade för mig i går kväll att en utav hans arbetskamrater hade blivit illa bemött av en kund igår... och vart på dåligt humör...han satte sig vid datorn och kollade mejlen och fick se fräckisen som jag hade skickat och läste den...han blev på super bra humör igen... wub.gif .... så kan det gå... tongue.gif wub.gif ...så jag är glad att jag kunde göra honom på bättre humör...även de andra hade asgarvat och de vill ha mer fräckisar... tongue.gif
Biggan_
CITAT (Betty @ 15-06-2006, 23:29)
En man som suttit 12 år i fängelse lyckas rymma.
Han finner ett hus som han bryter sig in i.
Han behöver pengar och vapen.
Han finner ett ungt par i sängen.
Han beordrar killen att kliva upp och binder så honom vid en stol.
Medan han sedan binder tjejen böjer han sig framåt och killen uppfattar det som att banditen kysser tjejen i nacken.
Sedan går denne gangster ut på toaletten.
När han är utom hörhåll säger så killen till tjejen: "Den här mannen är en förrymd fånge, se på hans kläder.
Han har nog suttit länge i fängelse och inte sett en kvinna på länge.
Jag såg att han kysste dig i nacken, om han vill ha sex så bara tillfredställ honom hur mycket han än gör dig illa.
Han är nog farlig och om han blir arg kommer han att döda oss.
- Var stark älskling, jag älskar dig".
Varvid tjejen svarade sin partner med:
"Han kysste mig inte i nacken, han viskade att han var bög och tyckte du var söt så han undrade om vi hade något vaselin i badrummet.
-Var stark älskling, jag älskar dig också".

laugh.gif  :lol:  :lol:

Hannele
CITAT (Gossen Ruda @ 15-06-2006, 20:48)
Vad gäller sexism så kan ett gäng kvinnor bli mycket värre än ett gäng killar.

Ja, och nu när så många sommarpraktikanter på arbetsplatserna,
har man ännu större ansvar, vad man sknackar och skämtar om vid fikabordet.
Ophelia
CITAT (Hannele @ 16-06-2006, 10:02)

Ja efter vad jag läst om dagens ungdomar och deras kunskap om sex så tror jag nog att DE kan lära oss äldre och oskuldsfulla en hel del smile.gif
Berith
CITAT (Ophelia @ 16-06-2006, 10:56)

Ja efter vad jag läst om dagens ungdomar och deras kunskap om sex så tror jag nog att DE kan lära oss äldre och oskuldsfulla en hel del smile.gif

Jag såg ett program om ungdomar på TV, där frågades om deras kunskaper om AIDS. Det var verkligen skrämmande att höra att dom trodde att det bara förekom i Afrika.
kristerh

Jag fattar inte att du orkar hålla på wink.gif
krister
*Felix matte*
Alltså... jag förstår inte var skon klämmer när man inte orkar se att andra har roligt...
för visst kan även sk. fräckisar roa.
Inte en dag skulle jag orka leva om jag inte fick mig några glada skratt.
Utan humor och glädje dör livet!
Hannele
CITAT (Felix matte @ 16-06-2006, 11:09)

Stämmer! Håller med dej till 100 %. smile.gif laugh.gif
Kathy
Alltså... jag förstår inte var skon klämmer när man inte orkar se att andra har roligt...
för visst kan även sk. fräckisar roa.

Visst är det så. wub.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif
Kathy
CITAT (kristerh @ 16-06-2006, 11:06)

krister

Hannele behöver skaffa sig ett liv. wink.gif wink.gif
Tapio
CITAT (Scrollan @ 16-06-2006, 11:28)
CITAT (kristerh @ 16-06-2006, 11:06)

krister

Hannele behöver skaffa sig ett liv. wink.gif wink.gif

Halaj!

Jag börjar att bli lite undrande jag också.

//T
Hannele
CITAT (Scrollan @ 16-06-2006, 11:27)

Visst är det så. wub.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif

Instämmer med föregående talare. smile.gif
Pirum
Mobbning är också en trevlig hobby som glädjer många smile.gif
Kathy
Tja...sticker man ut hakan och ber andra skaffa sig ett liv el likn (från tidigare tråd) så får man nog finna sig i att själv bli bemött på samma sätt. smile.gif
Kathy
Johan och Maria kom underfund med att det enda sättet att få till en söndagssnabbis var att skicka ut deras tioårige son på balkongen för att rapportera vad som hände i grannskapet. Pojken började rapportera direkt när föräldrarna drog igång sina aktiviteter.
- En bil bogseras bort från parkeringen vid grannhuset. En ambulans körde just förbi.
Några minuter gick.
- Det verkar som grannarna Olsson har besök, Mathias kör omkring på en ny cykel och Sören Svensson med fru har sex.
Föräldrarna kom av sig ganska rejält och ropade:
- Hur kan du veta det?
- Deras son står också på balkongen.
Floppy
laugh.gif laugh.gif laugh.gif den var också asrolig scrollan.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
ska även skicka den till min särbos jobb laugh.gif tongue.gif wub.gif
Kathy
CITAT (Floppy @ 16-06-2006, 13:44)
laugh.gif laugh.gif laugh.gif den var också asrolig scrollan.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
ska även skicka den till min särbos jobb laugh.gif tongue.gif wub.gif

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Bettson
Va sjutton skulle det vara för fel på en fräckis. Bara den håller sig på ett humoristiskt plan och inte rackar ner på någon speciell individ, utan bara kärlekslivet underliga små misstag. Har en hel del på lager själv.

Jag föredrar helt klart att folk drar en rolig fräckis, än att de börjar sexhallucinera med varandra på ett fora. Då blir det lite för privat för mig.
Känns i det senare läget som om man kommit på folk i sovrummet mitt under akten. Det kan jag avstå ifrån.

Så berätta gärna flera fräckisar. Jag behöver ett gott skratt.

Och Hannele...... du har fel taktik på din arbetsplats. Killar funkar inte så som att jag vill förbjuda , visa mig respekt.

Se till at dom blir generade i stället men låt dom falla på eget grepp. Då slutar det ganska snart jag lovar. Utan konflikter och med resultatet att man själv har stigit i respekt. Man kan bita ifrån sig och bli en i laget också.
Jag kan fortfarande fnissa gott åt de tilltag jag själv har gjort på jobbet.

Jag kan ge lite tips om du vill. Jag har jobbat ganska många år på mansdominerade arbetsplatser. wink.gif
Inga från Närke
En gift man hade ett förhållande med sin sekreterare. En dag blir lusten för stor för dem och de for hem til henne där de hade vild älskog hela eftermiddagen.
Utpumpade efter timmar med vild sex, så somnade de och vaknade inte förrän vid åttatiden på kvällen. Medan mannen slängde på sig kläderna bad han kvinnan om att ta med hans skor ut och gnida in dem med gräs och jord.
Hon tyckte det var lite underligt men gjorde som han sagt. Han tog på sig skorna och for hem.
- Var har du varit? Frågade hans fru så fort han kom innanför dörren.
- Älskling, jag kan inte ljuga för dig. Jag har haft ett förhållande med min sekreterare, vi har haft sez hela eftermiddagen. Jag somnade och vaknade inte förrän klockan åtta.
Frun stirrar ned på hans skor och säger: -Din förbannade lögnhals! Du har varit och spelat golf…!

Gustav och Greta hade varit gift i 50 år och Gustav hade en liten fråga till sin fru.
- Har du någonsin varit otrogen mot mig Greta?
- Nu när vi varit gifta i 50 år kan jag faktiskt erkänna att jag varit otrogen tre gånger."
- Tre gånger??? När var detta?
- Ja första gången var för 35 år sedan och du skulle precis till att starta din firma och ingen bank ville ge dig något lån. Kommer du ihåg att helt plötsligt ringde en bank och erbjöd dig att få låna pengar?
- Ok Greta. Då var du otrogen för min skull och det är ju inte så farligt. När var andra gången då?
- Kommer du ihåg när du för 10 år sedan fick en hjärtattack och ingen doktor ville operera dig i risk för att bli stämd efteråt?
Helt plötsligt ville Överläkare Falkensvall göra det."
- Men det är ju heller inte så farligt. Då gjorde du ju det för att rädda mitt liv, men den tredje gången då?
- Kommer du ihåg för 2 år sedan när du ville bli ordförande i golfklubben och du saknade 17 röster..?
Kathy
laugh.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon