Sidor: 1, 2
Alexander-VG-zon3
CITAT (Green Thumb @ 10-07-2006, 23:59)
så gud finns å biblen är sann hur vet du det om man får fråga .
nää just det inte en jävel vet .
allt det som vi så djupt tror på kna vara ren på hittat skit av en gammal uttråkad gubbe för flere miljoner år sen eller nåt .
so leran to deal with that god might not be for real

Cool Flaxss!  Så du är emot förföljesen av homos och på samma gång förolämpar du någon som  har en religös övertygelse!  Du kan inbilla dig att du är mycket tolerant men det kallas för förföljelse oavsett språk.

nej jag är inte cool .
men vad jag menarr är att man kna inte säga så att man ska leva efter gud när man diskuterar ämnet homosexuella sorry det håller inte .

ingen vet att gud finns ingen vet om biblen är sann men dom som tror ppå dne ska leva efter den å krykan lika så . men snackar amn om homosexuella ska man inte blanda in gud och gör man det bler jag arg . om dom tror på biblen so fine men då kan dom skita i andras liv å inte bry sig å säga bögar är fel dom ska inte ha bran dom ska inte gifta sig för så har gud sagt jo for crying out loud .
hallå 2006

om gud fanns ??
VARFÖR INTE DÅ SKAPA HAN/HON EN PERFFKT VÄRLD .
Alexander-VG-zon3
akta er för coola flaxss med 1x
LOL biggrin.gif laugh.gif
wub.gif Green Thumb wub.gif
så du tycker jag är cool??? coolt
är du kille eller tjej
Alexander-VG-zon3
ska sluta skriva i denna tråd nu.
men vill klar göra en sak
dom som vill tro på biblen och följer den dom får det lika dant som krykan dom får följa den och ska göra det .
men man ska inte säga att varför ska bögar finnas,varför ska dom ha barn,varför ska dom gifta sig m.m. bara för gud har sagt att så ska dte inte vara

så kan man inte säga

men med denna listan så finns där krykor som har homo äktenskap men varför ska dom försvinna .
en del att mitt liv försvinner som andra har som en sak man ska göra för ett komplett liv även känns det som att man inte är lika värd när man inte får det eller bler förbjuden

så nu har jag klar gjort det

å ska nu försöka hålla mih här ifrån
Magdis
Snälla Flaxss, ska man låta bli att blanda in Gud när man går till kyrkan och ber om Guds välsignelse? Har man den inställningen så varför bråka om rättigheten att få gifta sig kyrkligt, när det finns andra möjligheter? blink.gif
forget-me-not
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 11-07-2006, 01:32)
Snälla Flaxss, ska man låta bli att blanda in Gud när man går till kyrkan och ber om Guds välsignelse? Har man den inställningen så varför bråka om rättigheten att få gifta sig kyrkligt, när det finns andra möjligheter? blink.gif

Frågar detsamma. blink.gif
Gossen Ruda
Såg idag i tidningen att ett heteropar ville ingå partnerskap men det fick dom inte för det är bara för homopar. Diskriminerande? Livet blir allt svårare att leva. rolleyes.gif biggrin.gif
Rossi
CITAT (Gossen Ruda @ 11-07-2006, 08:13)
Såg idag i tidningen att ett heteropar ville ingå partnerskap men det fick dom inte för det är bara för homopar. Diskriminerande? Livet blir allt svårare att leva. rolleyes.gif biggrin.gif

tongue.gif
Diabolique
CITAT (Gossen Ruda @ 11-07-2006, 08:13)

Åh...
Denna dag har jag längtat efter! biggrin.gif
Tycker att det är konstigt att inte fler heteropar har försökt tidigare.
Lite som manifestationen 1979 då homosexuella ringde och sjukskrev sig på grund av homosexualitet för att man skulle plocka bort sjukdomsklasifikationen.
Gossen Ruda
Artikeln finns på GP
Ralf
citat ur artikeln
"Under 2005 registrerades 593 personer för partnerskap.Av dem var 349 kvinnor."

Alltså jag trodde man måste vara två för att regga ett partnerskap...
Gossen Ruda
Följer du inte med, det är det senaste. Egosexuell!! laugh.gif
Pirum
CITAT (Ralf @ 11-07-2006, 09:05)
citat ur artikeln

Verkar aningen rubbat ja...det enda jag kan tänka mig är att någon blivit registrerad två gånger, dvs, registrerat sig som partner, "skiljt sig" och sen registrerats som partner igen med någon annan. Och att statistiken då blir sådan.

Coolt med de heterosexuella som vill använda partnerlagen, det är ju en ofarlig och kul form av civil olydnad smile.gif Eller, inte. (Jag vet ju inget om fallet).

Påminner om herr busschaufför som under stingande tropiska solhetta var tvungen att köra i långbyxor. Shorts var inte "reglementsenligt". Kjol var däremot reglementsenligt (underförstått för damer, tydligen), varpå herr busschaufför glatt iklädde sig kjolen bara för att jävlas. Blev ett sabla liv smile.gif

(Underligt det där att kvinnor numera kan klä sig i herrkläder utan mycket liv, en man kan däremot inte klä sig i kvinnokläder, då är han "pervers", "sjuk i huvudet" och en massa annat. Kanske säger en del om samhället, för den som vill vara djup. Vill för ordningens skull påpeka att jag själv aldrig känt behov av att klä mig i kvinnokläder, de flesta ser dessutom inte speciellt bekväma ut rolleyes.gif )
Diabolique
CITAT (Ralf @ 11-07-2006, 09:05)
citat ur artikeln

Jag hörde något om det förut, här på odla faktiskt.
Det har att göra med att man bara räknar de Svenska medborgarna. Och en del av dem har ingått partnerskap med någon från ett annat land.
Med andra ord är det fler som har ingått partnerskap en de som syns i statisktiken.
Alexander-VG-zon3
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 11-07-2006, 01:32)
Snälla Flaxss, ska man låta bli att blanda in Gud när man går till kyrkan och ber om Guds välsignelse? Har man den inställningen så varför bråka om rättigheten att få gifta sig kyrkligt, när det finns andra möjligheter?  :blink:

förutom att du inte förståd vad jag menar så
nej den som tror ppå biblen ska ju göra det å sin tro .
dom som är i krykan ska följa biblen och dom som går i kryykan m.m. .

men att säga så att bögar ska inte finnas å inte ha barn bara fär gud sagt så tycker inte jag man kan säga .

och varför ta veck dom få krykor som viger bögar VARFÖR . dom få krykor kan väl få ha det kvar om dom vill .
men nu om dte bler förbjud så försvinner dne chansen till att göra det .

och dte är inte lönt jag skirver för jag får inte framm vad jag menar å ingen fattar heller

*****blanda inte in gud i dom homosexuella levnad,levnadsstil*****
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon