CITAT (Green Thumb @ 10-07-2006, 23:59)
så gud finns å biblen är sann hur vet du det om man får fråga .
nää just det inte en jävel vet .
allt det som vi så djupt tror på kna vara ren på hittat skit av en gammal uttråkad gubbe för flere miljoner år sen eller nåt .
so leran to deal with that god might not be for real
Cool Flaxss! Så du är emot förföljesen av homos och på samma gång förolämpar du någon som har en religös övertygelse! Du kan inbilla dig att du är mycket tolerant men det kallas för förföljelse oavsett språk.
nää just det inte en jävel vet .
allt det som vi så djupt tror på kna vara ren på hittat skit av en gammal uttråkad gubbe för flere miljoner år sen eller nåt .
so leran to deal with that god might not be for real
Cool Flaxss! Så du är emot förföljesen av homos och på samma gång förolämpar du någon som har en religös övertygelse! Du kan inbilla dig att du är mycket tolerant men det kallas för förföljelse oavsett språk.
nej jag är inte cool .
men vad jag menarr är att man kna inte säga så att man ska leva efter gud när man diskuterar ämnet homosexuella sorry det håller inte .
ingen vet att gud finns ingen vet om biblen är sann men dom som tror ppå dne ska leva efter den å krykan lika så . men snackar amn om homosexuella ska man inte blanda in gud och gör man det bler jag arg . om dom tror på biblen so fine men då kan dom skita i andras liv å inte bry sig å säga bögar är fel dom ska inte ha bran dom ska inte gifta sig för så har gud sagt jo for crying out loud .
hallå 2006
om gud fanns ??
VARFÖR INTE DÅ SKAPA HAN/HON EN PERFFKT VÄRLD .