Full version: Födelsedagspresent
Sidor: 1, 2
pejori
CITAT (fruberglund @ 13-09-2006, 14:49)
CITAT (pejori @ 13-09-2006, 11:03)
visst är det en fin kärra..... smile.gif  :)
den är inte alls fel att ha på parkeringen laugh.gif

Nej, nu väntar jag bara på de där miljonerna på lotto biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif dom kommer laugh.gif laugh.gif
Kathy
CITAT (fruberglund @ 13-09-2006, 09:48)
Det är som Scrollan sa en Mazda Rx-8 med wankelmotor. Sååå snygg tycker jag den är, det snyggaste är nog inredningen som de lagt ner mycket tanke i (wankelmotorns rotor som har den här formen), små detaljer som bara en wankelnörd kanske lägger märke till : D

Wankelmotor? Som aldrig riktigt fick någon genomslagskraft.
Jag trodde inte man satte in den typen av motor i dagens bilar, speciellt inte i en sportbil?
Inga från Närke
Grattis till bilen Berit, men blir den inte dyr att ta in i Sverige?

Finns modellen i Sverige tidigare annars är det svårt att få tag i reservdelar den dagen du behöver det.

Visst blir man avundsjuk att ha en vän som ger bort så fina presenter det kan man väl inte sticka under stolen med.
birgitek
CITAT (Berit @ 11-09-2006, 23:29)
Jag har inte sagt att jag inte gläds över min present, men den är lite överrumplande och jag åker inte så mycket mer än mellan bostaden. affären och ibland till stan.
Tycker att den här bilen är lite mer för folk i farten, (att vara i farten har jag slutat med laugh.gif laugh.gif laugh.gif )

Tja, Du kan ju alltid sälja den om den inte passar Dej!
Birgit Ek
Lady Hamilton
Jag tycker också att du fått en fin bil wub.gif
Men en nackdel som jag tänker på är att, hoppas att du får ha bilen i "fred" unsure.gif Kan tänka mig att många vill "äga en sådan"...........
Törs du ex. lämna den på en vanlig/offentlig parkering utan att riskera att någon är framme och försöker stjäla den? T.o.m inbrott i garaget skulle nog "tjyvar" inte backa för heller......Eftersom den är värd så mycket pengar så kan ju "tjyven" göra sig en ordentlig hacka mad.gif
Även om jag har en ganska ny Skoda så är det knappast någon som gör sig omaket att stjäla den laugh.gif om inte "de" snabbt behöver transport från punkt A till B, för att sedan överge bilen................
Men din bil wub.gif den kan ju göra en "fattig" till "rik" under en o samma dag...........
Ophelia
Tyckte det svepte förbi en vindpust av ny bil när jag var ute och spankulerade. Kanske Berit ute och rastade MB biggrin.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon