|
andersen
14-09-2006, 13:54
CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 14:53) CITAT (Anki på Öland @ 14-09-2006, 15:30) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2006, 12:05) CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 11:59) Gissa vem som är jag: Solna Ju-jutsuklubb  Jag får bara upp en massa vita rutor med ett rött kryss i...inga bilder! Jag med... Anki  Syns den nu? Nej.
anna_rispan
14-09-2006, 13:54
CITAT (andersen @ 14-09-2006, 14:54) CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 14:53) CITAT (Anki på Öland @ 14-09-2006, 15:30) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2006, 12:05) CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 11:59) Gissa vem som är jag: Solna Ju-jutsuklubb  Jag får bara upp en massa vita rutor med ett rött kryss i...inga bilder! Jag med... Anki  Syns den nu? Nej. jag lyckades efter att ha klickat på uppdatera ett par gånger. den tog lite tid på sig så jag han gå från datorn när den väl nappade o började tänka.
Envis som synden. NU ska den synas.  ***baskade IExplorer, jag vet att bilden finns där men det verkar som om den inte alltid hinner ladda hem allt innan den inbillar sig att den inte finns där. Försök uppdatera hemsidan några gånger, så ska den dyka upp.
andersen
14-09-2006, 14:00
Ja nu syns den.
Farbror Blå
14-09-2006, 14:02
LadyG har alltid fått för mej att du va brunhårig.. vet inte varför, nu ser jag ju att det var fel
Å detta är jag:  ...och detta min lilla älskling när han var 4 veckor (hittar inte nya bilderna som jag har på honom)  ...och här ett när han är ca 4 månader:
CITAT (Farbror Blå @ 14-09-2006, 16:02) LadyG har alltid fått för mej att du va brunhårig.. vet inte varför, nu ser jag ju att det var fel  Inte jag inte, fast om jag blir riktigt svettig ut ser jag brunhårig ut fast då brukar jag vara blåare i ansiktet också
CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 16:10) CITAT (Farbror Blå @ 14-09-2006, 16:02) LadyG har alltid fått för mej att du va brunhårig.. vet inte varför, nu ser jag ju att det var fel  Inte jag inte, fast om jag blir riktigt svettig ut ser jag brunhårig ut fast då brukar jag vara blåare i ansiktet också  Å precis lika söt som jag föreställt mig att du ser ut! Och du ser lika snäll och vänlig ut som du verkar!  Tur det eftersom du slåss som en jäkel om du vill! Kul - nu känner jag igen dig om du sitter på Gusto och äter Gusto-hamburgare någon mer gång LadyG!
CITAT (stina @ 14-09-2006, 16:26) CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 16:10) CITAT (Farbror Blå @ 14-09-2006, 16:02) LadyG har alltid fått för mej att du va brunhårig.. vet inte varför, nu ser jag ju att det var fel  Inte jag inte, fast om jag blir riktigt svettig ut ser jag brunhårig ut fast då brukar jag vara blåare i ansiktet också  Å precis lika söt som jag föreställt mig att du ser ut! Och du ser lika snäll och vänlig ut som du verkar!  Tur det eftersom du slåss som en jäkel om du vill! Kul - nu känner jag igen dig om du sitter på Gusto och äter Gusto-hamburgare någon mer gång LadyG!  Tack, nu blir jag ju generad ju Fast jag brukar ha glasögon när jag inte slåss Jag är ofta i Sumpan, så vi kanske springer på varandra? Bli inte förvånad om jag går och funderar så djupt att jag inte ser vart jag går eller vart jag är, det brukar jag göra
Fialotta
14-09-2006, 14:37
 Lägger väl in mitt gamla kort som ligger i albumet...det är för 2 år sen...har långt hår nu...
CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 16:31) CITAT (stina @ 14-09-2006, 16:26) CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 16:10) CITAT (Farbror Blå @ 14-09-2006, 16:02) LadyG har alltid fått för mej att du va brunhårig.. vet inte varför, nu ser jag ju att det var fel  Inte jag inte, fast om jag blir riktigt svettig ut ser jag brunhårig ut fast då brukar jag vara blåare i ansiktet också  Å precis lika söt som jag föreställt mig att du ser ut! Och du ser lika snäll och vänlig ut som du verkar!  Tur det eftersom du slåss som en jäkel om du vill! Kul - nu känner jag igen dig om du sitter på Gusto och äter Gusto-hamburgare någon mer gång LadyG!  Tack, nu blir jag ju generad ju Fast jag brukar ha glasögon när jag inte slåss Jag är ofta i Sumpan, så vi kanske springer på varandra? Bli inte förvånad om jag går och funderar så djupt att jag inte ser vart jag går eller vart jag är, det brukar jag göra  Jag är dessvärre lika tankspridd så det är helt OK!  Men OK - ser jag någon som ser ut att inte veta var hon är då vet jag att det är du!  Brukar du ha hästsvans eller håret utsläppt när du inte är på krigsstigen?
Vad skojigt det var att få se bilder på alla er sötnöss!
Här är jag och min sötnos...  (gammal bild.. men jag fastnar inge vidare på kort) Edit... stavat lite bättre
CITAT (stina @ 14-09-2006, 16:56) CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 16:31) CITAT (stina @ 14-09-2006, 16:26) CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 16:10) CITAT (Farbror Blå @ 14-09-2006, 16:02) LadyG har alltid fått för mej att du va brunhårig.. vet inte varför, nu ser jag ju att det var fel  Inte jag inte, fast om jag blir riktigt svettig ut ser jag brunhårig ut fast då brukar jag vara blåare i ansiktet också  Å precis lika söt som jag föreställt mig att du ser ut! Och du ser lika snäll och vänlig ut som du verkar!  Tur det eftersom du slåss som en jäkel om du vill! Kul - nu känner jag igen dig om du sitter på Gusto och äter Gusto-hamburgare någon mer gång LadyG!  Tack, nu blir jag ju generad ju Fast jag brukar ha glasögon när jag inte slåss Jag är ofta i Sumpan, så vi kanske springer på varandra? Bli inte förvånad om jag går och funderar så djupt att jag inte ser vart jag går eller vart jag är, det brukar jag göra  Jag är dessvärre lika tankspridd så det är helt OK!  Men OK - ser jag någon som ser ut att inte veta var hon är då vet jag att det är du!  Brukar du ha hästsvans eller håret utsläppt när du inte är på krigsstigen? Det beror på om det blåser Om jag har håret utsläppt när det blåser ser jag ingenting för allt hår - dessutom ser jag ut som Ronja Rövadotter i skallen när jag kommer inomhus Brukar du handla på hemköp i Sumpan?
Ja, jag brukar handla det mesta på Hemköp, men stödhandla på Konsum. Tycker Henköp håller högre klass på varorna än Konsum, men jag har närmare till Konsum. Dessutom gillar jag Henköps nya "nyttighetsdrive".
CITAT (stina @ 14-09-2006, 17:25) Ja, jag brukar handla det mesta på Hemköp, men stödhandla på Konsum. Tycker Henköp håller högre klass på varorna än Konsum, men jag har närmare till Konsum. Dessutom gillar jag Henköps nya "nyttighetsdrive". Då kan jag nog ha sett dig där nångång, för jag handlar nästan allt där som inte finns på Åhléns  Sablar att jag ska vara så insnöad på att grubbla!
anna_rispan
14-09-2006, 15:28
roligt att läsa om er två som bor så nära men aldrig träffats. *fnissar* så det kan vara med internet!!
Ja, livet är konstigt...  Hur dags brukar du handla på vardagarna? Jag är också jätteofta på Åhlens. Där kan jag strosa omkring lääääänge när jag inte har något särskilt för mig.
CITAT (anna_rispan @ 14-09-2006, 17:28) roligt att läsa om er två som bor så nära men aldrig träffats. *fnissar* så det kan vara med internet!!  Ja, det påminner mig lite om den där filmen med två som hatade varandra IRL men hade en romans via e-post, vad den nu hette filmen. Jätterolig var den iaf
anna_rispan
14-09-2006, 15:31
You've got mail. med radarparet....som jag tappat namnet på....
CITAT (stina @ 14-09-2006, 17:30) Ja, livet är konstigt... :rolleyes: Hur dags brukar du handla på vardagarna? Jag är också jätteofta på Åhlens. Där kan jag strosa omkring lääääänge när jag inte har något särskilt för mig. :P Oj, nio gånger av tio kommer jag på att jag måste handla efter 21 eftersom de stänger 22  fast ibland kommer jag ihåg det tidigare också  Jag är tankspridd, jag vet. Det är därför jag bor i stan, jag skulle svälta ihjäl på landet
Whiskuchi
14-09-2006, 15:34
CITAT (anna_rispan @ 14-09-2006, 16:31) You've got mail. med radarparet....som jag tappat namnet på.... Tom Hanks och Meg Ryan
CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 17:33) CITAT (stina @ 14-09-2006, 17:30) Ja, livet är konstigt...  Hur dags brukar du handla på vardagarna? Jag är också jätteofta på Åhlens. Där kan jag strosa omkring lääääänge när jag inte har något särskilt för mig.  Oj, nio gånger av tio kommer jag på att jag måste handla efter 21 eftersom de stänger 22  fast ibland kommer jag ihåg det tidigare också  Jag är tankspridd, jag vet. Det är därför jag bor i stan, jag skulle svälta ihjäl på landet  Känner igen mig i tankspriddheten och turen att man bor i stan.... Fast jag brukar handla på vägen hem från jobbet, dvs runt 17.30. Sen kan det iofs bli någon akututryckning senare på kvällen....
netaave
14-09-2006, 15:35
Från förra sommaren, jag är mig inte riktigt lik nu, men vill inte fota i det här nyopererade stadiet med håret på ända hela tiden http://www.odla.nu/album/data/netaave/3471_p32754.jpg
anna_rispan
14-09-2006, 15:35
CITAT (Whiskuchi @ 14-09-2006, 16:34) CITAT (anna_rispan @ 14-09-2006, 16:31) You've got mail. med radarparet....som jag tappat namnet på.... Tom Hanks och Meg Ryan  vad bra att du hade namnen. annars hade jag grubblat ihjäl mig!!
CITAT (netaave @ 14-09-2006, 16:35) Från förra sommaren, jag är mig inte riktigt lik nu, men vill inte fota i det här nyopererade stadiet med håret på ända hela tiden http://www.odla.nu/album/data/netaave/3471_p32754.jpg  Du hade ju varit förskollärare på mitt dagis när jag gick där och nu när jag ser dig så undrar jag om inte du finns med på ett gammalt dagisfoto. Skulle kunna vara du. Måste scanna in det och skicka åt dig så du får se.
Latmask
14-09-2006, 17:59
Och här är vi! Blöta och dana, på tur i fjällen nu i augusti. Hittar inget där bara jag är med och ser någorlunda normal ut, så sambon fick hänga med... 
scorpan
14-09-2006, 18:12
Jaha...bäst å lägga in lite bilder jag med då, bara hoppas på att jag hittar de i rätt storlek   Ush sicket gammalt kort...kan det vara 1975...dryga året kanske !  detta togs hos smuttan nu i somras   gillar inte detta kortet....  Och så här kan man se ut om man lekt med bilden o photoshop *asg* hehe
netaave
14-09-2006, 18:14
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2006, 18:27) Du hade ju varit förskollärare på mitt dagis när jag gick där och nu när jag ser dig så undrar jag om inte du finns med på ett gammalt dagisfoto. Skulle kunna vara du. Måste scanna in det och skicka åt dig så du får se. Va kul, glöm inte att märka ut dig själv från det fotot också. Jag har nämligen ett helt album med bilder från den förskolan.
CITAT (yenny @ 14-09-2006, 16:05) Här är jag och min sötnos...  (gammal bil.. men jag fstnar inge vidare) Nu förstår jag varför dom säger att bilen spinner som en katt  (förlåt, kunde bara inte låta bli)
CITAT (Reserv @ 14-09-2006, 20:21) CITAT (yenny @ 14-09-2006, 16:05) Här är jag och min sötnos...  (gammal bil.. men jag fstnar inge vidare) Nu förstår jag varför dom säger att bilen spinner som en katt  (förlåt, kunde bara inte låta bli)  He he... jag tappade visst stavningen totalt där... knappt ett ord rätt
Bitta98
14-09-2006, 19:48
 Det är jag som står i mitten. Har dåligt med kort på mig själv, försöker oftast vara bakom kameran. Här var jag dock tvungen att vara med då jag var fadder till brorsan lilla tös.
Jag och min bättre hälft! Har andra glasögon nu men annars är allt sig likt.
 Här är jag på jobbet!
Finns aktuella foton i mitt album Blandat det ena från juni, senaste från 31-8-06. Syns på solbrännan att vi haft fin sommar.
scorpan
14-09-2006, 20:41
Jag jämförde korten jag lade in här...de 2 första bilderna....gammal o ung....exakt samma frisyr nu som då! HAHA....(trots 30 års skillnad)
Alexander-VG-zon3
14-09-2006, 20:42
här är en bild påmig från i somras när jag sjunger men men har bara 3-4bra biilder sne resten är tusen dåliga bilder men här är den
scorpan
26-09-2006, 19:25
var det inga fler som hade bilder?
Samma bild som jag har som avatar.  För typ två år sen.  Sambon får kärlek från Keno..
CITAT (AnitaGg @ 14-09-2006, 12:33) Jag har bara en bild på mig själv. Försöker hålla mig bakom kameran :rolleyes: Ser ut som om jag sålt smöret och tappat pengarna, men jag är bara lite trött :)  Så himla fina vovvar. Men du har ju din otroligt fina bröllopsbild ju! Den på din hemsida.. Där ser du inte det minsta trött ut.
Susanna
26-09-2006, 21:06
Här är jag, inte på jobbet men väl på praktikplatsen!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|