Sidor: 1, 2
andersen
CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 14:53)
CITAT (Anki på Öland @ 14-09-2006, 15:30)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2006, 12:05)
CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 11:59)
Gissa vem som är jag: Solna Ju-jutsuklubb  laugh.gif

Jag får bara upp en massa vita rutor med ett rött kryss i...inga bilder!

Jag med...
Anki

Syns den nu?

Nej.
anna_rispan
CITAT (andersen @ 14-09-2006, 14:54)
CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 14:53)
CITAT (Anki på Öland @ 14-09-2006, 15:30)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2006, 12:05)
CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 11:59)
Gissa vem som är jag: Solna Ju-jutsuklubb  laugh.gif

Jag får bara upp en massa vita rutor med ett rött kryss i...inga bilder!

Jag med...
Anki

Syns den nu?

Nej.

jag lyckades efter att ha klickat på uppdatera ett par gånger. den tog lite tid på sig så jag han gå från datorn när den väl nappade o började tänka.
LadyG
Envis som synden. NU ska den synas.

***baskade IExplorer, jag vet att bilden finns där men det verkar som om den inte alltid hinner ladda hem allt innan den inbillar sig att den inte finns där.

Försök uppdatera hemsidan några gånger, så ska den dyka upp.
andersen
Ja nu syns den.
Farbror Blå
LadyG har alltid fått för mej att du va brunhårig.. vet inte varför, nu ser jag ju att det var fel biggrin.gif
Floppy
Å detta är jag:

...och detta min lilla älskling när han var 4 veckor (hittar inte nya bilderna som jag har på honom)

...och här ett när han är ca 4 månader:
LadyG
CITAT (Farbror Blå @ 14-09-2006, 16:02)
LadyG har alltid fått för mej att du va brunhårig.. vet inte varför, nu ser jag ju att det var fel biggrin.gif

laugh.gif

Inte jag inte, fast om jag blir riktigt svettig ut ser jag brunhårig ut fast då brukar jag vara blåare i ansiktet också biggrin.gif
stina
CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 16:10)
LadyG har alltid fått för mej att du va brunhårig.. vet inte varför, nu ser jag ju att det var fel  biggrin.gif

laugh.gif

Inte jag inte, fast om jag blir riktigt svettig ut ser jag brunhårig ut fast då brukar jag vara blåare i ansiktet också biggrin.gif

Å precis lika söt som jag föreställt mig att du ser ut! Och du ser lika snäll och vänlig ut som du verkar! rolleyes.gif Tur det eftersom du slåss som en jäkel om du vill!

Kul - nu känner jag igen dig om du sitter på Gusto och äter Gusto-hamburgare någon mer gång LadyG! rolleyes.gif
LadyG
CITAT (stina @ 14-09-2006, 16:26)
LadyG har alltid fått för mej att du va brunhårig.. vet inte varför, nu ser jag ju att det var fel  biggrin.gif

laugh.gif

Å precis lika söt som jag föreställt mig att du ser ut! Och du ser lika snäll och vänlig ut som du verkar! rolleyes.gif Tur det eftersom du slåss som en jäkel om du vill!

Kul - nu känner jag igen dig om du sitter på Gusto och äter Gusto-hamburgare någon mer gång LadyG! rolleyes.gif

Tack, nu blir jag ju generad ju wub.gif
Fast jag brukar ha glasögon när jag inte slåss biggrin.gif

Jag är ofta i Sumpan, så vi kanske springer på varandra? Bli inte förvånad om jag går och funderar så djupt att jag inte ser vart jag går eller vart jag är, det brukar jag göra tongue.gif
Fialotta

Lägger väl in mitt gamla kort som ligger i albumet...det är för 2 år sen...har långt hår nu... smile.gif
stina
CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 16:31)

laugh.gif

Jag är ofta i Sumpan, så vi kanske springer på varandra? Bli inte förvånad om jag går och funderar så djupt att jag inte ser vart jag går eller vart jag är, det brukar jag göra tongue.gif

Jag är dessvärre lika tankspridd så det är helt OK! tongue.gif Men OK - ser jag någon som ser ut att inte veta var hon är då vet jag att det är du! tongue.gif wink.gif Brukar du ha hästsvans eller håret utsläppt när du inte är på krigsstigen?
Magdis
Vad skojigt det var att få se bilder på alla er sötnöss! smile.gif
yenny
Här är jag och min sötnos...

(gammal bild.. men jag fastnar inge vidare på kort)

Edit... stavat lite bättre tongue.gif
LadyG
CITAT (stina @ 14-09-2006, 16:56)
CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 16:31)

laugh.gif

Jag är dessvärre lika tankspridd så det är helt OK! tongue.gif Men OK - ser jag någon som ser ut att inte veta var hon är då vet jag att det är du! tongue.gif wink.gif Brukar du ha hästsvans eller håret utsläppt när du inte är på krigsstigen?

Det beror på om det blåser laugh.gif

Om jag har håret utsläppt när det blåser ser jag ingenting för allt hår - dessutom ser jag ut som Ronja Rövadotter i skallen när jag kommer inomhus tongue.gif

Brukar du handla på hemköp i Sumpan?
stina
Ja, jag brukar handla det mesta på Hemköp, men stödhandla på Konsum. Tycker Henköp håller högre klass på varorna än Konsum, men jag har närmare till Konsum. Dessutom gillar jag Henköps nya "nyttighetsdrive".
LadyG
CITAT (stina @ 14-09-2006, 17:25)
Ja, jag brukar handla det mesta på Hemköp, men stödhandla på Konsum. Tycker Henköp håller högre klass på varorna än Konsum, men jag har närmare till Konsum. Dessutom gillar jag Henköps nya "nyttighetsdrive".

Då kan jag nog ha sett dig där nångång, för jag handlar nästan allt där som inte finns på Åhléns biggrin.gif

Sablar att jag ska vara så insnöad på att grubbla! rolleyes.gif
anna_rispan
roligt att läsa om er två som bor så nära men aldrig träffats. *fnissar* så det kan vara med internet!! ohmy.gif
stina
Ja, livet är konstigt... rolleyes.gif Hur dags brukar du handla på vardagarna? Jag är också jätteofta på Åhlens. Där kan jag strosa omkring lääääänge när jag inte har något särskilt för mig. tongue.gif
LadyG
CITAT (anna_rispan @ 14-09-2006, 17:28)
roligt att läsa om er två som bor så nära men aldrig träffats. *fnissar* så det kan vara med internet!! ohmy.gif

laugh.gif

Ja, det påminner mig lite om den där filmen med två som hatade varandra IRL men hade en romans via e-post, vad den nu hette filmen. Jätterolig var den iaf biggrin.gif
anna_rispan
You've got mail. med radarparet....som jag tappat namnet på....
LadyG
CITAT (stina @ 14-09-2006, 17:30)
Ja, livet är konstigt...  :rolleyes:  Hur dags brukar du handla på vardagarna? Jag är också jätteofta på Åhlens. Där kan jag strosa omkring lääääänge när jag inte har något särskilt för mig.  :P

Oj, nio gånger av tio kommer jag på att jag måste handla efter 21 eftersom de stänger 22 ohmy.gif fast ibland kommer jag ihåg det tidigare också smile.gif

Jag är tankspridd, jag vet. Det är därför jag bor i stan, jag skulle svälta ihjäl på landet biggrin.gif
Whiskuchi
CITAT (anna_rispan @ 14-09-2006, 16:31)

Tom Hanks och Meg Ryan tongue.gif
stina
CITAT (LadyG @ 14-09-2006, 17:33)
CITAT (stina @ 14-09-2006, 17:30)
Ja, livet är konstigt...  rolleyes.gif  Hur dags brukar du handla på vardagarna? Jag är också jätteofta på Åhlens. Där kan jag strosa omkring lääääänge när jag inte har något särskilt för mig.  tongue.gif

Oj, nio gånger av tio kommer jag på att jag måste handla efter 21 eftersom de stänger 22 ohmy.gif fast ibland kommer jag ihåg det tidigare också smile.gif

Jag är tankspridd, jag vet. Det är därför jag bor i stan, jag skulle svälta ihjäl på landet biggrin.gif

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Känner igen mig i tankspriddheten och turen att man bor i stan.... Fast jag brukar handla på vägen hem från jobbet, dvs runt 17.30. Sen kan det iofs bli någon akututryckning senare på kvällen.... tongue.gif
netaave
Från förra sommaren, jag är mig inte riktigt lik nu, men vill inte fota i det här nyopererade stadiet med håret på ända hela tiden

http://www.odla.nu/album/data/netaave/3471_p32754.jpg tongue.gif
anna_rispan
CITAT (Whiskuchi @ 14-09-2006, 16:34)
CITAT (anna_rispan @ 14-09-2006, 16:31)

Tom Hanks och Meg Ryan tongue.gif

vad bra att du hade namnen. annars hade jag grubblat ihjäl mig!! smile.gif
Magdis
CITAT (netaave @ 14-09-2006, 16:35)
Från förra sommaren, jag är mig inte riktigt lik nu, men vill inte fota i det här nyopererade stadiet med håret på ända hela tiden

http://www.odla.nu/album/data/netaave/3471_p32754.jpg tongue.gif

Du hade ju varit förskollärare på mitt dagis när jag gick där och nu när jag ser dig så undrar jag om inte du finns med på ett gammalt dagisfoto. Skulle kunna vara du. Måste scanna in det och skicka åt dig så du får se.
Latmask
Några bilder på mig även om jag för stunden inte är så aktiv, men jag återkommer. smile.gif

karjo
Och här är vi! Blöta och dana, på tur i fjällen nu i augusti. Hittar inget där bara jag är med och ser någorlunda normal ut, så sambon fick hänga med... smile.gif

scorpan
Jaha...bäst å lägga in lite bilder jag med då, bara hoppas på att jag hittar de i rätt storlek wink.gif

Ush sicket gammalt kort...kan det vara 1975...dryga året kanske !
detta togs hos smuttan nu i somras biggrin.gif
gillar inte detta kortet....
Och så här kan man se ut om man lekt med bilden o photoshop *asg* hehe
netaave
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-09-2006, 18:27)
Du hade ju varit förskollärare på mitt dagis när jag gick där och nu när jag ser dig så undrar jag om inte du finns med på ett gammalt dagisfoto. Skulle kunna vara du. Måste scanna in det och skicka åt dig så du får se.

Va kul, glöm inte att märka ut dig själv från det fotot också.
Jag har nämligen ett helt album med bilder från den förskolan.
Reserv
CITAT (yenny @ 14-09-2006, 16:05)

(gammal bil.. men jag fstnar inge vidare)

Nu förstår jag varför dom säger att bilen spinner som en katt rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif (förlåt, kunde bara inte låta bli) wub.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 14-09-2006, 20:21)
CITAT (yenny @ 14-09-2006, 16:05)

(gammal bil.. men jag fstnar inge vidare)

Nu förstår jag varför dom säger att bilen spinner som en katt rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif (förlåt, kunde bara inte låta bli) wub.gif

He he... jag tappade visst stavningen totalt där... knappt ett ord rätt laugh.gif rolleyes.gif laugh.gif
Bitta98

Det är jag som står i mitten. Har dåligt med kort på mig själv, försöker oftast vara bakom kameran. Här var jag dock tvungen att vara med då jag var fadder till brorsan lilla tös.
Ciczi
Jag och min bättre hälft!
Har andra glasögon nu men annars är allt sig likt.
ah56

Här är jag på jobbet!
askar
Finns aktuella foton i mitt album Blandat det ena från juni, senaste från 31-8-06. Syns på solbrännan att vi haft fin sommar. smile.gif
scorpan
Jag jämförde korten jag lade in här...de 2 första bilderna....gammal o ung....exakt samma frisyr nu som då! HAHA....(trots 30 års skillnad)
Alexander-VG-zon3
här är en bild påmig från i somras när jag sjunger wacko.gif wacko.gif
men men
har bara 3-4bra biilder sne resten är tusen dåliga bilder blink.gif blink.gif
men här är den
scorpan
var det inga fler som hade bilder?
cic
Samma bild som jag har som avatar.

För typ två år sen.

Sambon får kärlek från Keno.. wub.gif

cic
CITAT (AnitaGg @ 14-09-2006, 12:33)
Jag har bara en bild på mig själv. Försöker hålla mig bakom kameran  :rolleyes:
Ser ut som om jag sålt smöret och tappat pengarna, men jag är bara lite trött  :)

Så himla fina vovvar. wub.gif

Men du har ju din otroligt fina bröllopsbild ju! Den på din hemsida.. Där ser du inte det minsta trött ut. biggrin.gif
Susanna
Här är jag, inte på jobbet men väl på praktikplatsen!

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon