scorpan
vad är stress legs?
Brukar era ben få frispel och vilja sparka iväg?
Ibland kan jag inte somna för att mina ben vill sparka iväg!
Har ni oxå så? vad kan man göra för att ta bort det?
Börjar bli väldigt irriterad nu! *på mina ben*
Betty
Restless legs Jag hittade allt det här på Google, vet inte om det är till nån hjälp för dig.

Speciellt den här länken tyckte jag var intressant.
Lady Hamilton
Du kan pröva att dricka ett glas med Grappo innan du lägger dig. Det innehåller Kinin som motverkar ben kramper
Betty
CITAT (Hamilton @ 21-09-2006, 13:45)
Du kan pröva att dricka ett glas med Grappo innan du lägger dig. Det innehåller Kinin som motverkar ben kramper

Innehåller inte det en massa socker? Jag menar, blir man inte jättepigg då?
unsure.gif
scorpan
Måste nog gå på biblan och låna mig en Svenska bok......kollade den senaste av länkarna och kansäga att den svenska texten har jag svårt för....(är det det som kallas facksvenska eller??)
Farbror Blå
Håller med Scorpan!
Jag har läst eng, sv, fra, ty, grekiska och latin, men tycker nog att språket blev aaningen svårt där.. fackspråk
blink.gif
netaave
Prova att ha en kruskavel under en handduk på golvet när du sitter vid dator eller tv, rulla fötterna fram och tillbaka lite då och då så länge du orkar, ökar blodcirkulationen och lindrar kramperna.
scorpan
CITAT (netaave @ 21-09-2006, 22:37)
Prova att ha en kruskavel under en handduk på golvet när du sitter vid dator eller tv, rulla fötterna fram och tillbaka lite då och då så länge du orkar, ökar blodcirkulationen och lindrar kramperna.

tusen tack för tipset....öka cirkulationen behövs biggrin.gif
pejori
CITAT (scorpan @ 21-09-2006, 22:49)
CITAT (netaave @ 21-09-2006, 22:37)

tusen tack för tipset....öka cirkulationen behövs biggrin.gif

har du ont i ländryggen?
jag får också så, men det beror i mitt fall på en nervskador efter diskbråck sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon