Sidor: 1, 2
Magdis
CITAT (Bettson @ 10-10-2006, 13:38)
CITAT (Farbror Blå @ 10-10-2006, 13:07)
haha jag läste "mirakeltrosor" och förstod först ingenting

*trött i huvvet*
rolleyes.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Undrar vilket som skulle vara miraklet i så fall?

Bara för det fick jag en kinky syn framför ögonen där någon går omkring enbart klädd i mirakeltrosor och städar med ångmaskin! laugh.gif laugh.gif

Kanske var så han menade? rolleyes.gif
Bettson
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-10-2006, 13:43)
CITAT (Bettson @ 10-10-2006, 13:38)
CITAT (Farbror Blå @ 10-10-2006, 13:07)
haha jag läste "mirakeltrosor" och förstod först ingenting

*trött i huvvet*
rolleyes.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Undrar vilket som skulle vara miraklet i så fall?

Bara för det fick jag en kinky syn framför ögonen där någon går omkring enbart klädd i mirakeltrosor och städar med ångmaskin! laugh.gif laugh.gif

Kanske var så han menade? rolleyes.gif

Önsketänkande laugh.gif laugh.gif

Kom ihåg att använda din ångkanna när du skall frosta av frysen. Då är det inte ett halvdagsprojekt med rinnande vatten överallt.

Du smälter snabbt isklumparna och kan plocka bort det mesta, resten rinner ner i avloppet p frysen , torka torrt å så släng in allt igen.

Det går så fort så inget hinner tina. wub.gif
titti49zon6
Jag beställde en Scunci Steamer från Tyskland förra veckan och har fått den
med posten,levererad utanför dörren till ett pris av 797:50 inkl.frakt rolleyes.gif
Det var en massa grejer och väska med
Har testat och den fungerar mycket bra, gubben blev väldigt imponerad och han brukar inte tro på TV-reklamgrejor (elektriker som han är)
Har fått bort "rosor" som sitter under listen till vreden på diskmaskinen och som retat mig länge....ångat soffan i v.rummet,rengjort i badrummet och testat ett fönster med utmärkt resultat _ kanske tack vare tipsen i denna länk
Jag känner mig helnöjd biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
kristerh
CITAT (Bettson @ 10-10-2006, 13:47)
Kom ihåg att använda din ångkanna när du skall frosta av frysen. Då är det inte ett halvdagsprojekt med rinnande vatten överallt.

Du smälter snabbt isklumparna och kan plocka bort det mesta, resten rinner ner i avloppet p frysen , torka torrt å så släng in allt igen.

har för mig att tillverkarna av frysar inte rekommenderar värmebehandling av isen wink.gif för att frosta av,
Magdis
Jag använde manicken på ugnsluckan nu och ojojoj...så ren har den luckan aldrig varit förr! biggrin.gif Jag fick ju visserligen torka efter ganska hårt med en svamp men det är ju inte konstigt så ingrodd som den skiten var. I fortsättningen kommer det nog att gå mycket lättare och bli av oftare...det var ju roligt också. smile.gif
Snöflinga
Här i huset är det mannen som lagt beslag på ångmaskinen ... har gjort rent stekpannor och kastruller under så nu skiner de som nya wub.gif
Lady Hamilton
Nu har även jag beställt en "ångmaskin" smile.gif Men några mirakel trasor kommer jag aldrig att köpa. Huden i händerna "reser sig" och jag blir alldelens narig om händerna. Ni som har 3 glas fönster bör inte heller använda dem när ni putsar fönstren. Det "statiska" som trasan bildar, kan göra att de microskåpiska dammen som oftast finns mellen de "täta rutorna" fastnar innanför glasen och inte går att få bort utan det kommer att ligga kvar inne på rutorna.
Bettson
CITAT (kristerh @ 10-10-2006, 15:36)
CITAT (Bettson @ 10-10-2006, 13:47)

har för mig att tillverkarna av frysar inte rekommenderar värmebehandling av isen wink.gif för att frosta av,

Åsså är jag lite civilt olydig igen.

Har gjort det varenda gång och det har gått bra. Hade maken hört mig nu så hade han sagt att jag hade bejakat min manliga sida dvs att inte läsa instruktionsboken.

Någon gammal fördom säger att kvinnor läser instruktionsboken och män bara kör laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon