Sidor: 1, 2
mulle
Skriven... då blir min lista rysligt kort för jag har varit skriven på åländska landsbygden nästan hela mitt liv. Trots det BODDE jag (studerade och jobbade) i Stockholm i 8 år. Och i Helsingfors i 7 och i Köpenhamn i 3.
Det måste väl ändå få räknas.... unsure.gif
Mulle
Floppy
Född i Stockholm / Husby 1973 och 1988 gick flyttlasset upp till Glada Hudik...å där är jag kvar... wub.gif
anna_rispan
nu för tiden måste man vara skriven där man studerar o bor antar jag. där man har sin dygnsvila stadigavarande elelr hur det heter i papprena.

men om det var annorlunda förr så kanske det räknas. smile.gif
Ophelia
Har inte flyttat så mycket av mig. Är inte speciellt berest.
netaave
CITAT (Ophelia @ 16-10-2006, 19:08)
Har inte flyttat så mycket av mig. Är inte speciellt berest.

Du duger ändå! smile.gif wub.gif
Fru fet
Mina hemstäder:

Stockholm (Enskede)
Sörmländsk bondhåla
Annan sörmländsk håla, Katrineholm
Brighton (1 år)
Uppsala
Stockholm (Kungsholmen)
St Petersburg (1 1/2 år)
Moskva (1 år)
Stockholm igen
och nu Älvsjö (som ju också är Stockholm). Här vill jag bli ett tag.
Malvia
Uppvuxen i ett mindre samhälle i Uppland, vid 16-års ålder flyttade jag o mannen i mitt liv in i ett hus lååångt ut på landet och där bor vi kvar fortfarande.
Jobbat i Uppsala i 15 år, besökt en mängd städer både i Sverige och övriga världen, men alltid längtat hem till vårt hus på landet igen.
Rapchic
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-10-2006, 17:46)
Jag har bott i Hallstavik, Åkersberga, Stockholm, Norrtälje, Lycksele och Piteå. smile.gif

bor i lycksele... och har alltid bott i eller nära
men då har jag inte haft så många år på mig att flytta omkring
Gillan
Mina första femton år i Kristinehamn, sen lika
många år i ..................Otterbäcken,
....................................Karlstad,
....................................Eskilstuna,
....................................Karlstad igen,
....................................Fuengirola, spanien,
....................................Karlstad igen ( med omnejd )
....................................Fagerås, och det kommer att bli slutdestination tongue.gif biggrin.gif

Sen kan jag inte låta bli att klia mig i " huvet " och undra varför jag aldrig bott i Holland, eftersom hälften av mina rötter kommer därifån wink.gif , men jag får väl nöja mig med att min enda " helsyster " är uppväxt där. sleep.gif tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon