|
Hannele
28-10-2006, 16:54
CITAT (Reserv @ 28-10-2006, 17:05) Du kallar Gossen Ruda för "den lille mannen" Du anser inte Betty va´geografiskt kunnig som påtalar att både du och Åke bor i Göteborg. Vad har Gossen Ruda kallat oss?? Då protesterade du inte, Reserv!! Han bor inte i Göteborg.
Hannele
28-10-2006, 16:58
CITAT (Betty @ 28-10-2006, 17:53) Hon säger även att CITAT Ni två står för majoritetetn av personangreppen. Har inte fått nån förklaring till det heller trots att jag både har frågat i den aktuella tråden och PM-at henne. Nivån på detta - inte ens lätt att hitta, sida upp och sida ner... Det värsta man kan åstadkomma på Odla denna regniga helg: CITAT (Evgeni @ 27-10-2006, 11:14) CITAT (Hannele @ 27-10-2006, 11:05) CITAT (Gossen Ruda @ 27-10-2006, 10:39) Jaha, då kan man nog göra en sammanfatting. Julfirarna tycks vara i stor majoritet I sammanfattningen ingår nog också, att julhatarna även avskyr födelsedagar, morsdagar, påsk, halloween... fredagsmys.  Det var ta mig sjutton bland det värsta du kläck på flera dagar Hannele  . CITAT (Betty @ 27-10-2006, 11:23) CITAT (Hannele @ 27-10-2006, 11:16) Läst och lärt mej här på Odla.nu; allt gnäll, så fort något firande eller fest dyker upp. Jag skulle nog vilja påstå att ditt inlägg mest liknar ett illa dolt personligt påhopp på annan odlamedlem med samma stad som du som hemort. Gå ut och festa med er istället!
CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 17:53) CITAT (pejori @ 28-10-2006, 17:08) att alla missuppfattar dej är kanske en liten vink om att se över hur du uttrycker dej i skrift.  Du antyder väl inte, att jag kanske är dyslektiker, inte kan skriva tillräckligt bra för Odla?? Alla missuppfattar mej inte, bara ca fem personer, alltid de samma. JAG ANTYDER ingenting JAG skriver "att om alla missuppfattar dej" så kan det vara på sin plats att se över hur man uttrycker sig... vad du sedan tolkar in i mina ord, får stå för dej....
CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 17:58) I sammanfattningen ingår nog också, att julhatarna även avskyr födelsedagar, morsdagar, påsk, halloween... fredagsmys.  CITAT (Betty @ 27-10-2006, 11:23) CITAT (Hannele @ 27-10-2006, 11:16) Läst och lärt mej här på Odla.nu; allt gnäll, så fort något firande eller fest dyker upp Gå ut och festa med er istället!  ett mycket gott råd, som du själv borde anamma gå ut och festa, istället för att sitta och gissa , tro och antyda vad andra tycker. ingen hade nämt något om andra högtidsdagar innan ditt generaliserande inlägg. i en tråd som handlade om julen!!! inte mors dag, påsk, fredagsmys, halloween eller något annat... omröstningen gällde julen, inget annat.... så lyd ditt eget råd och gå ut och festa istället
Hannele
28-10-2006, 17:15
CITAT (Betty @ 27-10-2006, 11:37) Mm tror jag säkert det, alla du känner ja... Men jag uppfattade ditt inlägg som ett fult påhopp på en odlamedlem som du troligen inte känner alls... det är en viss skillnad det...  Jag har inte nämnt honom - elller någon annan. Det är ett påhopp att påstå det. Vad ni tänker, är inte vad jag sagt.
CITAT (Berith @ 28-10-2006, 17:45) Men allvarligt.... :unsure: Tycker ni verkligen så illa om Hannele? Har inget med tycka illa om, det har med att göra hur en människa uppfattas....jag t.ex har fått slängt på mig åtskilliga gånger att jag är provokativ...inte gapar jag om mobbning och påhopp för det heller. Ger man mothugg får man ta emot mothugg.
CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 18:15) CITAT (Betty @ 27-10-2006, 11:37) Mm tror jag säkert det, alla du känner ja... Men jag uppfattade ditt inlägg som ett fult påhopp på en odlamedlem som du troligen inte känner alls... det är en viss skillnad det...  Jag har inte nämnt honom - elller någon annan. Det är ett påhopp att påstå det. Vad ni tänker, är inte vad jag sagt. Läste du inte det här Hannele? CITAT Synd att du tar mina ord som påhopp, det var alls inte min mening att hoppa på dig. Jag reagerade på din slutsats att CITAT
julhatarna även avskyr födelsedagar, morsdagar, påsk, halloween... fredagsmys. Var konkret får du den uppfattningen ifrån? Ingen annan har nämnt annat än julfirande i den här tråden. Jag tycker mig ofta se att du "hugger" på Åkes inlägg - oavsett vad de handlat om. Det är min åsikt och den står jag för. Och fortfarande ger du ingen förklaring till detta, som jag för övrigt uppfattar som ett personangrepp på mig och Gillan (eftersom du inte skriver "jag tycker att" före) Du serverar bara ett påstående rakt av utan vidare förklaring.: CITAT Ni två står för majoritetetn av personangreppen.
CITAT (Berith @ 28-10-2006, 17:45) Men allvarligt....  Tycker ni verkligen så illa om Hannele? VEM säjer ett ord om att "tycka illa om" Hannele? är inte det en tolkning från din sida Berith?
CITAT (Malvia @ 28-10-2006, 13:43) Sorry, men idag är jag riktigt taggig, så välj dina ord människa
-------------------- /Gillan Det är mig Malvia citerar, eftersom ni undrade. Malvia, det där var oerhört klumpigt uttryckt av mig. Men det är lite synd att du inte citerade inlägget i sin helhet. Det blir så mycket lättare att bemöta det då  . Jag minns mycket väl att jag blev arg på inlägget jag besvarade, men kommer tyvärr inte ihåg exakt vad det var som gjorde mig så arg att jag sa just så. Du får gärna lägga in hela inlägget eller pm:a mig. Det gör du som du vill
Jag skulle ha kunnat be dig om ursäkt för mitt inlägg Hannele, men det skulle vara ganska poänglöst, eftersom jag inte skulle mena det. Men jag skulle ha kunnat skriva samma sak med andra, snällare ord. Betydelsen skulle dock förbli densamma. Du begick inte personangrepp, du angrep en hel grupp av personer. Och sånt reagerar jag väldigt starkt på. Ärligt talat Hannele, så föredrar jag ett regelrätt personangrepp, då har just den personen som blir angripen åtminstonde en chans att försvara sig. Jag har tyvärr ofta upplevt dig som en person som varken kan förstå eller acceptera att andra har helt andra värderingar eller känslor än dig. Jag kan ta ett exempel, Du älskar alla sorts väder. Men här finns folk som helt enkelt blir sjuka i själen av en del väderlekar eller den mörka årstiden. Det kan inte du förstå, utan lägger in en massa inlägg om att man ska vara glad, nöjd, ta på sig varma kläder eller tända ljus...osv. Vad jag saknar i det läget Hannele, är att du åtminstonde visade lite respekt för de människorna. Eller helt enkelt är tyst om du inget snällt har att säga. Vad jag skrev nu, är ingenting som du exakt har skrivit. Jag har bara plockat lite ur mina minnen. Jag respekterar dig många gånger, men den här gången blev jag arg och det står jag för. Det är förmodligen inte sista gången heller. Vi är ju trots allt fortfarande människor med känslor. Jag tror inte vi kommer längre än så här Hannele. Du får ha en fortsatt trevlig helg. Nu ska jag fortsätta att umgås med min familj
Hannele
28-10-2006, 18:41
CITAT (Reserv @ 28-10-2006, 17:05) Du anser inte Betty va´geografiskt kunnig som påtalar att både du och Åke bor i Göteborg. (Åke bor inte i Göteborg) Glömde att han har flyttat, vi bor på samma ö nu. Men tidigare i olika kommuner. Undrar, hur okunnig anser du mej vara då, Reserv?? Viftandes med kartan: CITAT (Reserv @ 27-10-2006, 10:28) | CITAT (Hannele @ 27-10-2006, 10:20) CITAT (Betty @ 27-10-2006, 09:49) Inte mycket till storm i norra Norrland heller ännu. Nej, ni skulle inget få heller.. Då undrar jag va Norrbotten ligger i din karta
CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 19:41) CITAT (Reserv @ 28-10-2006, 17:05) Du anser inte Betty va´geografiskt kunnig som påtalar att både du och Åke bor i Göteborg. (Åke bor inte i Göteborg)Undrar, hur okunnig anser du mej vara då, Reserv?? Viftandes med kartan: CITAT (Reserv @ 27-10-2006, 10:28) | CITAT (Hannele @ 27-10-2006, 10:20) CITAT (Betty @ 27-10-2006, 09:49) Inte mycket till storm i norra Norrland heller ännu. Nej, ni skulle inget få heller.. Då undrar jag va Norrbotten ligger i din karta Du får anse mig va´förbannat dum då enligt Åke så bor han inom Göteborg, enligt hans profil alltså, och du bor tydligen också inom Göteborg. Fattar inte vart du vill komma där...viftandes med kartan
Sen citerar du bara angående Norrland... ...tror du jag är tankeläsare också? Norrbotten ligger i norrland om det va´det du fortfarande undrade över.
Nåt mer du undrar över?
Hannele
28-10-2006, 19:25
CITAT (Evgeni @ 27-10-2006, 11:14) CITAT (Hannele @ 27-10-2006, 11:05) CITAT (Gossen Ruda @ 27-10-2006, 10:39) Jaha, då kan man nog göra en sammanfatting. Julfirarna tycks vara i stor majoritet I sammanfattningen ingår nog också, att julhatarna även avskyr födelsedagar, morsdagar, påsk, halloween...  Det var ta mig sjutton bland det värsta du kläck på flera dagar Hannele  . CITAT (Reserv @ 28-10-2006, 17:05) Det är ett påhopp mot oss 6 som inte gillar julen att påstå att vi inte firar annat, påsken skiter jag i, midsommar är inget att fira, inte nyår heller. Men barnens födelsedagar firas här, det är det enda som är värt att fira anser jag. Jag hade fel i en punkt i mina funderingar. Och?? Glömde nyåret..
CITAT (Evgeni @ 28-10-2006, 20:40) Jag skulle ha kunnat be dig om ursäkt för mitt inlägg Hannele, men det skulle vara ganska poänglöst, eftersom jag inte skulle mena det. Men jag skulle ha kunnat skriva samma sak med andra, snällare ord. Betydelsen skulle dock förbli densamma. Du begick inte personangrepp, du angrep en hel grupp av personer. Och sånt reagerar jag väldigt starkt på. Ärligt talat Hannele, så föredrar jag ett regelrätt personangrepp, då har just den personen som blir angripen åtminstonde en chans att försvara sig. Jag har tyvärr ofta upplevt dig som en person som varken kan förstå eller acceptera att andra har helt andra värderingar eller känslor än dig. Jag kan ta ett exempel, Du älskar alla sorts väder. Men här finns folk som helt enkelt blir sjuka i själen av en del väderlekar eller den mörka årstiden. Det kan inte du förstå, utan lägger in en massa inlägg om att man ska vara glad, nöjd, ta på sig varma kläder eller tända ljus...osv. Vad jag saknar i det läget Hannele, är att du åtminstonde visade lite respekt för de människorna. Eller helt enkelt är tyst om du inget snällt har att säga. Vad jag skrev nu, är ingenting som du exakt har skrivit. Jag har bara plockat lite ur mina minnen. Jag respekterar dig många gånger, men den här gången blev jag arg och det står jag för. Det är förmodligen inte sista gången heller. Vi är ju trots allt fortfarande människor med känslor. Jag tror inte vi kommer längre än så här Hannele. Du får ha en fortsatt trevlig helg. Nu ska jag fortsätta att umgås med min familj  Klokt sagt, tycker jag. Det borde få sätta punkt för den här diskussionen, om jag finge råda. Har en känsla av att jag inte får det dock
CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 17:53) CITAT (pejori @ 28-10-2006, 17:08) att alla missuppfattar dej är kanske en liten vink om att se över hur du uttrycker dej i skrift.  Du antyder väl inte, att jag kanske är dyslektiker, inte kan skriva tillräckligt bra för Odla?? Alla missuppfattar mej inte, bara ca fem personer, alltid de samma. Har du räknat in mig i dom fem personerna? Om inte, så är siffran felaktig. Jag orkar mycket sällan svara emot när du håller låda, och ska jag vara ärlig så tror jag du skulle bli ruskigt besviken om dom där 5 personerna också slutade bry sig. Vad i hela världen skulle du ha för roligt då? Du spelar ett spel som går ut på att få igång bråk. Det är både uppenbart och ganska löjligt ibland. Pejoris tips om att fundera över hur du uttrycker dig i skrift när du känner dig "missförstådd" är ju egentligen jättebra om det nu vore så att du faktiskt skulle tycka det var trevligt att slippa bli "missförstådd". Men så är det nog inte tror jag, och det tänker jag fortsätta tro till dess att motsatsen bevisats.
CITAT (AnitaGg @ 28-10-2006, 21:32) CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 17:53) CITAT (pejori @ 28-10-2006, 17:08) att alla missuppfattar dej är kanske en liten vink om att se över hur du uttrycker dej i skrift.  Du antyder väl inte, att jag kanske är dyslektiker, inte kan skriva tillräckligt bra för Odla?? Alla missuppfattar mej inte, bara ca fem personer, alltid de samma. Har du räknat in mig i dom fem personerna? Om inte, så är siffran felaktig. Jag orkar mycket sällan svara emot när du håller låda, och ska jag vara ärlig så tror jag du skulle bli ruskigt besviken om dom där 5 personerna också slutade bry sig. Vad i hela världen skulle du ha för roligt då? Du spelar ett spel som går ut på att få igång bråk. Det är både uppenbart och ganska löjligt ibland. Pejoris tips om att fundera över hur du uttrycker dig i skrift när du känner dig "missförstådd" är ju egentligen jättebra om det nu vore så att du faktiskt skulle tycka det var trevligt att slippa bli "missförstådd". Men så är det nog inte tror jag, och det tänker jag fortsätta tro till dess att motsatsen bevisats. Du får nog räkna in mig också, men jag brukar strunta i att diskutera, i de flesta fall, eftersom jag inte orkar försöka förklara saker för någon som medvetet vägrar lyssna på vad man säger. Kan vi inte släppa den här diskussionen, som pågår i TVÅ trådar helt plötsligt (rekord?) åtminstone i en av trådarna?
CITAT (LadyG @ 28-10-2006, 20:37) Kan vi inte släppa den här diskussionen, som pågår i TVÅ trådar helt plötsligt (rekord?) åtminstone i en av trådarna? Mer än gärna  Nån fler som hänger på?
malin72
28-10-2006, 19:45
Hannele
28-10-2006, 19:48
CITAT (AnitaGg @ 28-10-2006, 20:42) CITAT (LadyG @ 28-10-2006, 20:37) Kan vi inte släppa den här diskussionen, som pågår i TVÅ trådar helt plötsligt (rekord?) åtminstone i en av trådarna? Mer än gärna  Nån fler som hänger på? När jag till och med får PM om att SVARA Låt bli att läsa ointressanta trådar!
CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 20:48) CITAT (AnitaGg @ 28-10-2006, 20:42) CITAT (LadyG @ 28-10-2006, 20:37) Kan vi inte släppa den här diskussionen, som pågår i TVÅ trådar helt plötsligt (rekord?) åtminstone i en av trådarna? Mer än gärna  Nån fler som hänger på? När jag till och med får PM om att SVARA Låt bli att läsa ointressanta trådar!Jag har inte skickat några PM till dig... men jag kan hålla med dem som efterlyser svar från dig. Du har ett antal ggr kommit med "underliga" svar/påståenden på inlägg från mig. Jag har då bett dig förklara hur du menar, men inte en endaste gång har du gett svar. Även om detta bara är ett Internetforum, så känns det frustrerande att inte få svar på ställd fråga. Och det mest frustrerande är... att du så gott som alla gånger kommer med inlägg just efter, där du citerar och bemöter inlägg från någon annan i den tråden, någon som inte ställt fråga. Med detta vill jag säga.. Något måste fela om man inte på ett sakligt sätt kan bemöta påståenden och ge svar på ställda frågor. Inte för att jag längre bryr mig så mycket... men vanlig hyfs och hövlighet tycker jag hör till god ton... också "på nätet"
Är Hannelotte möjligen från tyskland? Det sätt hon har i sina diskussioner och det sätt hon bemöter kritik på är helt typiskt vad jag var med om när jag bodde där. Då är det inte otrevlighet utan kulturkrock.
malin72
28-10-2006, 20:25
CITAT (askar @ 28-10-2006, 21:12) Inte för att jag längre bryr mig så mycket... men vanlig hyfs och hövlighet tycker jag hör till god ton... också "på nätet"  jag har inte tänkt att säga något om det som händer här men måste hålla med här....ganska komiskt faktiskt att det är inne på småprat höjs röster men stoooora bokstäver som på nätet uppfattas som höjd röst....en liten fråga bara jag har ju bara varit här på forumet sen i våras(har det alltid varit samma sak mellan inblandade eller är det något nytt?) men varför blev det så??????????när jag gjorde texten gra skulle det ju falla inom samma rad..... krångligt värre
*Miss Cocker*
28-10-2006, 20:26
Det finns ett ordspråk som lyder; "Mottagaren har ALLTID" tolkningsrätt". Så vill man bli förstådd: är det upp till en själv att se till att mottagaren förstått vad det är man vill komma fram med för budskap. Är det inte viktigt för en så borde man nog lyssna mer än vad man pratar. Detta som sker härinne är ungefär så det kan vara på min arbetsplats som är överrepresenterade med barn i åldern 11 år-13. Säger som på Kirshty på idol; SHAPE UP...
CITAT (Betty @ 28-10-2006, 17:53) CITAT (Berith @ 28-10-2006, 17:45) Men allvarligt.... :unsure: Tycker ni verkligen så illa om Hannele? Nej - men jag tycker att hon borde bemöda sig med att förklara vad hon menar när jag ställer en direkt fråga till henne. Hon säger att jag och Gillan har "lagt ord i hennes mun", jag vill veta vad hon menar mer exakt med det påståendet. Hon säger även att CITAT Ni två står för majoritetetn av personangreppen. Har inte fått nån förklaring till det heller trots att jag både har frågat i den aktuella tråden och PM-at henne. Som framgår av mitt svar på Beriths fråga tidigare så var det jag som PM-ade Hannele, för jag vill verkligen ha svar på de här frågorna. Fattar bara inte varför det ska vara så svårt att ge ett rakt svar på ett par direkta frågor. Det enda "svar" jag tycker mig ha fått är detta: CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 17:58) Gå ut och festa med er istället! :wub: Det sägs att Glocalnet är lågt... Ursäkta men - Jag tycker att det där är lägre...
CITAT (bejron @ 28-10-2006, 21:20) Är Hannelotte möjligen från tyskland? Det sätt hon har i sina diskussioner och det sätt hon bemöter kritik på är helt typiskt vad jag var med om när jag bodde där. Då är det inte otrevlighet utan kulturkrock. Näe, kulturkrocken kommer från Finland har jag fått för mig
CITAT (Reserv @ 28-10-2006, 21:34) CITAT (bejron @ 28-10-2006, 21:20) Är Hannelotte möjligen från tyskland? Det sätt hon har i sina diskussioner och det sätt hon bemöter kritik på är helt typiskt vad jag var med om när jag bodde där. Då är det inte otrevlighet utan kulturkrock. Näe, kulturkrocken kommer från Finland har jag fått för mig  Nähä, då kan det ju inte vara den kulturkrock som jag kanske trodde.
Elisabeth-Västkustkolonisten
28-10-2006, 20:52
CITAT (bejron @ 28-10-2006, 21:20) Är Hannelotte möjligen från tyskland? Det sätt hon har i sina diskussioner och det sätt hon bemöter kritik på är helt typiskt vad jag var med om när jag bodde där. Då är det inte otrevlighet utan kulturkrock. Och vad i herrans namn kan vi tyskar nu för det? Under alla mina år här i Sverige har jag aldrig upplevd nån kulturkrock. Att vara trevligt eller otrevligt är ingen kulturkrock. Inte heller var jag inblandat i det här Elisabeth
Den var inte alls menat som illa mot tyskar. Men hela tiden jag bott i tyskland har jag fått förstå att humorn och sättet att uttrycka sig på inte alltid stämmer med det svenska, inte tolkningarna på vad jag sa heller. Det kanske beror på hur lyhörd man är och kanske var jag inte det. Men det var inte ett sätt att försvara Hannele men heller inte ett sätt att racka ner på tyskar. Jag ber om ursäkt om det kunde tolkas så, men det var inte alls min mening. Det var nog bara meningen att belysa att det kan skilja mellan sätt att uttrycka sig, inte sätt att vara.
Hannele
28-10-2006, 21:15
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 28-10-2006, 21:52) CITAT (bejron @ 28-10-2006, 21:20) Är Hannelotte möjligen från tyskland? Det sätt hon har i sina diskussioner och det sätt hon bemöter kritik på är helt typiskt vad jag var med om när jag bodde där. Då är det inte otrevlighet utan kulturkrock. Och vad i herrans namn kan vi tyskar nu för det? Under alla mina år här i Sverige har jag aldrig upplevd nån kulturkrock. Att vara trevligt eller otrevligt är ingen kulturkrock. Inte heller var jag inblandat i det här Elisabeth Inte jag heller, värsta trams idag.
Jamen kiss my... Hoppa gärna över mitt svar och citera något helt lösryckt.
zaaritha
28-10-2006, 21:23
Betty o Evgeni; strunta i detta obefogade påhopp!
Hannele
28-10-2006, 22:15
CITAT (LadyG @ 28-10-2006, 20:37) Kan vi inte släppa den här diskussionen, som pågår i TVÅ trådar helt plötsligt (rekord?) åtminstone i en av trådarna? Varför öppna en ny tråd - och inte fortsätta i den gamla?
CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 23:15) CITAT (LadyG @ 28-10-2006, 20:37) Kan vi inte släppa den här diskussionen, som pågår i TVÅ trådar helt plötsligt (rekord?) åtminstone i en av trådarna? Varför öppna en ny tråd - och inte fortsätta i den gamla?  Kanske för att den andra handlade om julfirande
Hannele
28-10-2006, 22:20
CITAT (askar @ 28-10-2006, 21:12) Jag har då bett dig förklara hur du menar, men inte en endaste gång har du gett svar. Jag är int evarje dag på Odla och läser inte allt. Sällan jag själv får svar på mina frågor, så är det väl.
CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 23:20) CITAT (askar @ 28-10-2006, 21:12) Jag har då bett dig förklara hur du menar, men inte en endaste gång har du gett svar. Jag är int evarje dag på Odla och läser inte allt. Sällan jag själv får svar på mina frågor, så är det väl. Men nu får du väl ändå hejda dig... Du lägger in synpunkter på inlägg i samma tråd... men ser nogsamt till att inte svara på ställd fråga. Om du får svar eller inte... det har inte´i detta att göra... eller är du bitter och måste "ge igen" för svar du själv saknar?. Nej jag bryr mej faktiskt inte speciellt mycket ifalll du svara eller inte Men som sagt... får jag en fråga så svarar jag... Det hör till normalt hyfs.
Hannele
28-10-2006, 22:57
CITAT (zaaritha @ 28-10-2006, 22:23) Betty o Evgeni; strunta i detta obefogade påhopp! Det var jag som blev påhoppad först! Men hade inte vett att ignorera det
*Suck* ..... att ni orkar!
zaaritha
28-10-2006, 23:46
Hannele: ursäkta! Läste inte allt så noga!
CITAT (Hannele @ 28-10-2006, 22:57) CITAT (zaaritha @ 28-10-2006, 22:23) Betty o Evgeni; strunta i detta obefogade påhopp! Det var jag som blev påhoppad först! Men hade inte vett att ignorera det  FEL!!!!julhatarna blev påhoppade först...av dej Hannele...sen fick du svar på tal bara ...inte mera
lilla mamma
29-10-2006, 12:42
Berith, Evgeni bad om svar på hur hon skriver/diskuterar i allmän inte bara i denna tråd och det gav jag.
Jag tycker att nu diskuteras det som fan läser Bibeln.
CITAT (lilla mamma @ 29-10-2006, 13:42) Berith, Evgeni bad om svar på hur hon skriver/diskuterar i allmän inte bara i denna tråd och det gav jag. Ok, då sollar jag bort det som inte hör till det svaret.
birgitek
29-10-2006, 20:01
Oj.oj.oj. vilken otroooooooligt ointelligent debatt!!!!! Vem som vill får känna sig påhoppad, varsågoda! Birgit Ek
Snöflinga
29-10-2006, 21:30
Absolut, man blir bara så trött
CITAT (birgitek @ 29-10-2006, 20:01) Oj.oj.oj. vilken otroooooooligt ointelligent debatt!!!!! Vem som vill får känna sig påhoppad, varsågoda! Birgit Ek Att bara kliva in i en tråd på sidan 7 med enda syfte att förolämpa andra, är inte särskilt smart det heller tycker jag. Det hade varit skillnad om du haft nån åsikt i sakfrågan.
birgitek
30-10-2006, 08:04
CITAT (AnitaGg @ 30-10-2006, 05:19) CITAT (birgitek @ 29-10-2006, 20:01) Oj.oj.oj. vilken otroooooooligt ointelligent debatt!!!!! Vem som vill får känna sig påhoppad, varsågoda! Birgit Ek Att bara kliva in i en tråd på sidan 7 med enda syfte att förolämpa andra, är inte särskilt smart det heller tycker jag. Det hade varit skillnad om du haft nån åsikt i sakfrågan. Vilken sakfråga? Sju hela sidor som handlar om vem som har mest ömma tår.!!!! Birgit Ek
CITAT (birgitek @ 30-10-2006, 08:04) Vilken sakfråga? Birgit Ek Gillan ville ha konstruktiv kritik om andra upplevde att hon ofta gjorde personliga påhopp på forumet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|