Sidor: 1, 2
sudden
jag kan förstå att man blir lite grinig om någon snor ens tråd som handlar om barnkläder och leder in den på ett helt annat ämne tex bilklädsel istället - det är att sno någons tråd...

men om man startar en tråd där man lägger upp bilder på sina blommor så tycker iasf jag att det är fritt fram att andra lägger in sina bilder på sina blommor oxå. då kan man prata om dem och jämföra osv...
Sollan
Att man önskar ha privata "galleritrådar" kan jag förstå till viss del - man vill väl inte bli "utkonkurrerad" - men jag tycker inte att det passar med sådant på ett allmänt forum. Förmodligen skulle de flesta ta hänsyn till en vädjan om att inte lägga in andra bilder men det beror ju helt och hållet på medlemmarna.
Om man nu ska ha egna bildtrådar så tycker jag personligen att man kan länka in till album, hemsidor eller bloggar där bilderna finns. För de som har sega uppkopplingar kan det bli oerhört tidskrävande att öppna dessa trådar dessutom.
Ibland kan det ju gå överstyr eller ta oväntade vändningar, men det är ju det som är intressant. Det ena leder till det sjunde och man får oftast lära sig något nytt på kuppen. smile.gif
Hannele
CITAT (flaxss @ 30-10-2006, 22:16)
inte ska man ta över en annans tråd OM INTE man fått lov av den som skapde den .

Jag har haft en "privat" bildtråd, som ingen tog över eller fortsatte med... rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon