Full version: Ny vädertråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
*Stintan*
Igår när jag gick nattpromisen med vovven va det +7,8 här i Sörmland, känns ju lite konstigt faktiskt. Idag har regnet hängt i luften ända tills nu då himlen faktiskt är helt molnfri sånär på lite strimmor i horisonten. Tjusig solnedgång o alldelses rött ovanför trädtopparna.

Men nog har det varit slask o blask o +grader förr ibland runt jul o nyår även om det är sånt man nog har förträngt om man inte har något speciellt att relatera till. Själv körde jag skubb i många år runt jul o nyår(jo vi hade blomsteraffär) och då var jag faktiskt väldigt glad när det var +grader och inte en massa snö och halka. sleep.gif rolleyes.gif
Magdis
Jag fick mail från pappa på juldagen och han berättade ett tusenskönorna blommade i gräsmattan där nere (Roslagen) blink.gif Det är definitivt ovanligt. Det brukar oftast vara snö där vid den här tiden.
Alexander-VG-zon3
jag såg en blommande maskros wub.gif

nu +7,3coch blåser ordentligt i mellan åt
askar
- 4 just nu... vi har fått ca 10 cm nysnö idag.

Naturen nyårsstädad ... ljust och fint överallt. smile.gif
askar
+ 1° och stjärnklar himmel. smile.gif
Kathy
Storm på gång...

Länk.
Reserv
Det snöar, det snöar!! rolleyes.gif biggrin.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 01-01-2007, 11:27)
Det snöar, det snöar!! rolleyes.gif biggrin.gif

Härligt.
Hoppas den får ligga kvar ett tag också.
Här är det blåsigt, mulet och 6 plusgrader.
Alexander-VG-zon3
full storm och regn och +7c
Betty
Mulet och - 2,4° i Luleå.
pejori
CITAT (flaxss @ 01-01-2007, 13:11)
full storm och regn och +7c

här med sad.gif
Magdis
-0,6 och det har kommit lite pudersnö smile.gif
Alexander-VG-zon3
hos mig +6c och full storm än . innan i kväll har det blåst väldigt kraftigt . taket är kvar än vid trappan fast det har rört sig . nästan alla mina krukväxter där ute är nedslagna och en massa grenar och kvistar överallt . grannens soptunnor och annat blåste in på tomten
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon