Full version: Fiffiga prylar
Sidor: 1, 2
Allis
CITAT (Allis @ 03-12-2006, 12:29)
CITAT (Floppy @ 03-12-2006, 12:27)
Den finns i vanliga matvaruaffärer som t ex ICA; Prix, Konsum mm...kostar ca 30-40 kr...sen finns det nya 'svampar' att köpa till när de andra har blivit utslitna och ofräsha

Och den läcker inte? isf köper jag en sån.

Nu har jag köpt en diskborste Dischmatiqe på Ica 29,90. med skruvkork i änden där man fyller på diskmedel. wub.gif
ninnisky
CITAT (Stintan43 @ 03-12-2006, 15:42)
CITAT (netaave @ 03-12-2006, 16:40)
CITAT (Stintan43 @ 03-12-2006, 14:40)
Jaja kom igen när ungarna flyttat hemifrån o bara kommer  sporadiskt o hälsar på laugh.gif  laugh.gif

felstavning

Då har jag så lite disk att jag kör den för hand. tongue.gif

Det trodde jag med att jag skulle ha laugh.gif

Trodde, ja det gjorde ni, men här är en som vet smile.gif smile.gif diskmaskinen går lika ofta som tidigare. Inte sjutton handdiskar vi.... pensionärer hinner inte med det laugh.gif
Gita
CITAT (askar @ 03-12-2006, 13:33)
Jag har diskmedelsblandning i duschflaska
Enkelt... bara en dusch i pannan eller i diskborsten
eller vad det nu är man ska diska.

Studerande svärson fick tipset när han bodde i korridor. smile.gif

Det där är superpraktiskt, lärt mej av min dotter som också lärt sig knepet i studentkorridor.
Gita
Floppy
CITAT (Allis @ 03-12-2006, 16:45)
CITAT (Allis @ 03-12-2006, 12:29)
CITAT (Floppy @ 03-12-2006, 12:27)
Den finns i vanliga matvaruaffärer som t ex ICA; Prix, Konsum mm...kostar ca 30-40 kr...sen finns det nya 'svampar' att köpa till när de andra har blivit utslitna och ofräsha

Och den läcker inte? isf köper jag en sån.

Nu har jag köpt en diskborste Dischmatiqe på Ica 29,90. med skruvkork i änden där man fyller på diskmedel. wub.gif

Håller tummarna hårt för att den inte ska läcka...iof så kan det ju komma liiiiite grann om den har stått läääänge...men det är när den typ har stått i 6-7 dagar...men jag håller tummarna... tongue.gif
Allis
Nej, jag tror inte den ska läcka. Verkar vara tät.
Den från dollar var som ett såll, hela innehållet rann ur när den låg på sidan mad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon