|
...då posten kom idag. Ibland räkningar och reklam så ligger det en vadderad påse....ifrån en adress som jag absolut inte kopplar vem det är. (trög som jag är) Jag öppnar den vadderade påsen och ut trillar en litet, rött paket med en röd rosett om. (jag kopplar fortfarande inte) Jag kikar in i påsen och hittar där ett julkort....som jag läser. Jag har fått en julklapp ifrån  Yenny  här på odla!!  Tack så jättemycket, Yenny!! Och naturligtvis så är jag jättenyfiken.
Hi hi... kul att den kom fram innan julafton Jag blev ju tvungen att skriva kortet för jag tänkte att du kanske inte kopplar annars... man har ju lite för sej såhär års, så det är inte säkert att poletten trillar ner
CITAT (yenny @ 18-12-2006, 13:37) Jag blev ju tvungen att skriva kortet för jag tänkte att du kanske inte kopplar annars... Det var nog tur det....annars hade jag inte gissat att det var från dig.
Usch...det här var ju inte bra. Är sååå nyyyfiken.
CITAT (Scrollan @ 18-12-2006, 13:33) ...då posten kom idag. Ibland räkningar och reklam så ligger det en vadderad påse....ifrån en adress som jag absolut inte kopplar vem det är. (trög som jag är) Jag öppnar den vadderade påsen och ut trillar en litet, rött paket med en röd rosett om. (jag kopplar fortfarande inte) Jag kikar in i påsen och hittar där ett julkort....som jag läser. Jag har fått en julklapp ifrån  Yenny  här på odla!!  Tack så jättemycket, Yenny!! Och naturligtvis så är jag jättenyfiken.  Kul när man får oväntade klappar
CITAT (Scrollan @ 18-12-2006, 13:39) Usch...det här var ju inte bra. Är sååå nyyyfiken.  Hi hi... va kul att du är nyfiken.... det är de julklapparna som är roligast att ge, när man kan göra någon riktigt nyfiken Och när pesonen dessutom inte förväntar sej något.
CITAT (pejori @ 18-12-2006, 13:45) Det är inte riktigt samma sak
Jag har fått ett godkännaden av Yenny via pm om att jag, om jag inte ska förgås innan jul, får öppna julklappen nu. Tycker ni jag ska göra det?
CITAT (Scrollan @ 18-12-2006, 13:51) Jag har fått ett godkännaden av Yenny via pm om att jag, om jag inte ska förgås innan jul, får öppna julklappen nu. Tycker ni jag ska göra det?  Om du gör det vill vi ha bildbevis
CITAT (Scrollan @ 18-12-2006, 13:51) Jag har fått ett godkännaden av Yenny via pm om att jag, om jag inte ska förgås innan jul, får öppna julklappen nu. Tycker ni jag ska göra det?  Näe, du ska vänta till julafton
CITAT (yenny @ 18-12-2006, 13:47) CITAT (pejori @ 18-12-2006, 13:45)  :lol: jag kan gissa jag  :lol: har också fått den överaskningen av yenny tidigare  :) den är jättefin!!!!!  Det är inte riktigt samma sak  fin ialla fall
CITAT (pejori @ 18-12-2006, 14:00) CITAT (yenny @ 18-12-2006, 13:47) CITAT (pejori @ 18-12-2006, 13:45) Det är inte riktigt samma sak  fin ialla fall  Jättekul att du tyckte det, det är ju alltid roligt att ge bort något som uppskattas
CITAT (Scrollan @ 18-12-2006, 13:51) Jag har fått ett godkännaden av Yenny via pm om att jag, om jag inte ska förgås innan jul, får öppna julklappen nu. Tycker ni jag ska göra det? :rolleyes: Absolut inte!  Julklappar öppnar man på julafton, vet ju minsta unge ju!  Stoppa nu undan den där klappen och sitt inte där och fresta dig själv!
CITAT (Betty @ 18-12-2006, 14:13) Absolut inte!  Julklappar öppnar man på julafton, vet ju minsta unge ju! :P Stoppa nu undan den där klappen och sitt inte där och fresta dig själv!  :lol: Hugo sniffar så på paketet juuu...... 
CITAT (Scrollan @ 18-12-2006, 14:17) CITAT (Betty @ 18-12-2006, 14:13) Absolut inte!  Julklappar öppnar man på julafton, vet ju minsta unge ju!  Stoppa nu undan den där klappen och sitt inte där och fresta dig själv!  Hugo sniffar så på paketet juuu......   Vikken kass ursäkt!!!
vickeva
18-12-2006, 14:22
ÖPPNA NU tycker jag!!! på julafton är det så mycket annat, så då ommer vi inte att ha tid att se vad du fick!!
Och jag har minsann fått ett jättefint julkort av Scrollan Ursäkta bildkvalitén, men det är inte lätt att fotografera ett kort. Blixten hamnar juh mitt i bilden
anna_rispan
18-12-2006, 14:23
Men vi kan ju få veta efter jul också!! Vänta tycker jag. Roligt att öppna hemliga paket på julafton!!!
CITAT (Scrollan @ 18-12-2006, 14:19) CITAT (Betty @ 18-12-2006, 14:19) Vikken kass ursäkt!!!  :lol: :lol:  Skyller på katten
CITAT (AnitaGg @ 18-12-2006, 14:24) CITAT (Scrollan @ 18-12-2006, 14:19) Skyller på katten  Ja den ursäkten var himla dålig! Näe som sagt var; Skärp dig nu Scrollan! Stoppa undan klappen, du hinner tala om vad du fick sen - efter julafton! Jag lovar - vi kommer att vara kvar här då med!
Öppna den på julaftons kväll eller stoppa den i en strumpa och öppna på juldagsmorgonen - välj själv!!!
CITAT (vickeva @ 18-12-2006, 14:22) ÖPPNA NU tycker jag!!! på julafton är det så mycket annat, så då ommer vi inte att ha tid att se vad du fick!! hehe....jag har fått ännu en till, till hejjarklackssupporten.
CITAT (AnitaGg @ 18-12-2006, 14:22) Och jag har minsann fått ett jättefint julkort av Scrollan  Nämen...där dök det där julkortet upp. Ja, jag tänkte på dig direkt då jag såg det.  Nu syns det inte på bilden, men det är en del glitter på kortet. Söt golden-valp.
Hi hi... va spännande det här blev nu då
Attans...Hugo, den ligisten, håller på att öppna mitt paket.......
Heja Hugo, friskt humör
"Hmm.......vad kan det vara? Gott luktar det i alla fall...undrar om det går att äta?" (känner sig påmanad av Anita)
Skyll på Anita som peppar Hugo.
CITAT (Scrollan @ 18-12-2006, 14:45) Skyll på Anita som peppar Hugo.  Först skyllde du på katten och nu är det Anita vi ska skylla på!  Ja det är då definitiiiivt inte ditt fel!
CITAT (Betty @ 18-12-2006, 14:48) Först skyllde du på katten och nu är det Anita vi ska skylla på! :rolleyes: Ja det är då definitiiiivt inte ditt fel!  :P :lol: Ööööhm.......näääääe......
Va...sjutton...är det här då? *närstuderar*....
CITAT (yenny @ 18-12-2006, 14:54) Närsynt verkar han vara också  Ska kanske ta med honom till optikern.....
Nåt mer i påsen då.....som kanske går att äta?
Nähä...inte det. Får provsmaka de där konstiga sakerna då.
Nåå, får han upp det där paketen nån gång nu då?  Inte för att jaaag är värst nyfiken  - men tänkte på dom andra... som Vickeva till exempel... Jag hade då kunnat vänta till efter jul om det hade varit till mig...
Attans... jag skulle lagt i några kattgodisar också
CITAT (Betty @ 18-12-2006, 14:58) Nåå, får han upp det där paketen nån gång nu då?  Inte för att jaaag är värst nyfiken  - men tänkte på dom andra... som Vickeva till exempel... Jag hade då kunnat vänta till efter jul om det hade varit till mig... -_-   ....han har iof redan öppnat det......
CITAT (Scrollan @ 18-12-2006, 14:59) Nååå???
CITAT (yenny @ 18-12-2006, 14:59) Attans... jag skulle lagt i några kattgodisar också :rolleyes: Jag ska minsann lusläsa avsändaren en gång till.......hon förstod visst inte att det faktiskt bor katter här i huset, med en inneboende tvåbening.
Är det någon som inte ser vad det är Du får sätta dem på dej och visa Lotta.
Är det handledsvärmare??
CITAT (Scrollan @ 18-12-2006, 15:01) CITAT (yenny @ 18-12-2006, 14:59) Attans... jag skulle lagt i några kattgodisar också  Jag ska minsann lusläsa avsändaren en gång till.......hon förstod visst inte att det faktiskt bor katter här i huset, med en inneboende tvåbening.  Jag ber om ursäkt.... skall absolut tänka på det till en annan gång
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|