Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AnitaO
Morrn smile.gif

Betty
Go'morron eller nåt... g.gif Blev inte många timmars sömn inatt, vaknade halv fyra och har inte kunnat somna om... crazy.gif
evelina
Godmorgon på er alla.
malin72
morrn morrn på er alla!!!!!!! flirting.gif
Gillan
Morrn, Morrn På ER!

Ha En Riktigt Bra DAg! yahoo.gif yahoo.gif
Netha
Gomorron allihopa!
Ha en bra dag!
LadyG
Godmorgon! Sitter och gäspar så att skärmen fladdrar smile.gif
AnitaO
faith

AnitaO
silos
Hyvää Huomenta säger vi i Finland!
Bettis
God morgon ALLA smiley_small_hug.gif I Gbg är det väldigt blåsigt och regn, det ska bli värre till kvällen no.gif
AnitaO
Morrn smile.gif
Gillan
Morrn, Morrn! blomma.gif
Bodenblomman

Godmorgon från mej med! I Boden snöar det, ja jag skrev SNÖADE. mad.gif

I går var det rena vårvädret med allt därtill men idag så är vi på väg till ännu en jul igen.

Nåväl utöver vädret så är det väl inte så tokigt i alla fall förutom att min 2 åriga son vaknade klockan 6 och hade magsjuka, så nu tvättas det och saneras det för fullt.

Men det bästa av allt är att idag kommer min sambo att fixa färdigt min nya plats för min sådder, så det är trots allt en bra morgon.

Tänk positivt för denna morgon är början på resten av ditt liv!!!!

yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif

/ Susanne

Lady Hamilton
d010.gif God Morgon....har inte vaknat riktigt än......... d010.gif
AnitaO
AnitaO
Morrn smile.gif

AnitaO
Morrn smile.gif

Aura
God morgon allihopa. sleep.gif
Biggan_
Gomorron! blink.gif
AnitaO
aanderss
godmorgon
AnitaO
Morrn smile.gif
Leia
CITAT (AnitaO @ 16-04-2007, 09:02) *
Morrn smile.gif

Godmorgon själv! Roligt att se dig! wub.gif Hoppas att allt är bra! smile.gif
AnitaO
CITAT (Leia @ 16-04-2007, 09:05) *
Godmorgon själv! Roligt att se dig! wub.gif Hoppas att allt är bra! smile.gif

Jo tack, det är ganska bra nu. Livet går vidare wub.gif
AnitaO
God Morgon smile.gif

aanderss
godmorgon sjusovare rotfl.gif
Biggan_
Godmorgon!
Väldans vad du var på gott humör idag Anders! Det är smittsamt vet du! rotfl.gif
aanderss
Godmorgon alla sköna blomma.gif
snart skall man sova
Azola
Godmorgon på er alla!

Är rätt ny inne på Odla så jag passar på att önska er alla en trevlig söndag.
Kom hem från jobbet för ca 45 min. sedan och varvar ner -fear-.gif lite så här vid datorn innan sömnen tar ut sin rätt.
Herregud...vid fyra tiden i natt var det -5 grader ute, men nu har det stigit igen som tur är... hoppas att Penseerna inte frysit.

aanderss
godmorgon de är söndag i dag.
aanderss
godmorgon hoppas ni alla får en bra dag
Mufflan
God morgon, god morgon och ha en härlig träsdgårdsdag bifogad goding hade slagit ut i morse

Pia-Maria
Godmorgon på er alla, även om det nu kanske är snart förmiddag.
Satte mej här för att pausa i mitt packande, ska snart flytta från denna lägenhet till ett underbart hus på landet, jag längtar så jag snart blir tokig, men längtan ger mej energi att orka packa, för fyyyy så jobbigt det är.
Ha en bra dag allihopa, njut av denna underbara tid........ rose.gif
aanderss
godmorgon sjusovare laugh.gif
Krolliljan
Ja det ser ut att bli en god morgon. Skönt att vara ledig.
aanderss
godmorgon! de är lördag
Leia
God morgon! Min morgon är inte så "god", alldeles för mycket röd vin igår... sick.gif Och hoppade inte i säng föränn 3.30. sleeping.gif Men Dino vill ju´ut sin vanliga tid iallafall så det är ju´bara att pallra sig upp det! smile.gif sweatingbullets.gif
Biggan_
CITAT (Leia @ 07-07-2007, 09:38) *
God morgon! Min morgon är inte så "god", alldeles för mycket röd vin igår... sick.gif Och hoppade inte i säng föränn 3.30. sleeping.gif Men Dino vill ju´ut sin vanliga tid iallafall så det är ju´bara att pallra sig upp det! smile.gif sweatingbullets.gif

Visst är livet hårt Leia! crazy.gif Synden straffar sig själv sägs det! w00t.gif
Hoppas att du hämtat dej nu då! kompiskram.gif
Leia
CITAT (Biggan_ @ 07-07-2007, 12:47) *
Visst är livet hårt Leia! crazy.gif Synden straffar sig själv sägs det! w00t.gif
Hoppas att du hämtat dej nu då! kompiskram.gif

Ja, man mår som man förtjänar brukar det heta, fast idag är jag värd att må bättre. Jag gjorde nämligen en liten killle en STOR tjänst igår och idag. Men jag ska nog berätta om det i svammeltråden istället! smile.gif
aanderss
godmorgon alla
aanderss
godmorgon!
Kajsa i Arvika
Gomorron gomorron... dags att dra iväg till jobbet..!

Håll tummarna för att det håller upp såpass länge så jag hinner cykla dit utan att bli dyngblöt! tummenupp.gif
Gillan
CITAT (Kajsa i Arvika @ 10-07-2007, 06:51) *
Gomorron gomorron... dags att dra iväg till jobbet..!

Håll tummarna för att det håller upp såpass länge så jag hinner cykla dit utan att bli dyngblöt! tummenupp.gif

Morrn på er alla!

Och visst ska jag hålla tummarna både för dig och alla andra som tänker ge sig ut i det grå gryningsmörkret. I natt, innan jag gick och la mig för andra gången, då var det klarblå himmel och icke ett moln i sikte................men det var då det blink.gif
aanderss
godmorgon dax o sova
Farbror Blå
gomorron=)
var på en skitbra konsert inatt, kom hem kl 2=)
aanderss
CITAT (Farbror Blå @ 14-07-2007, 09:09) *
gomorron=)
var på en skitbra konsert inatt, kom hem kl 2=)

vem var de var de peps persson kanske
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon