Sidor: 1, 2
Eva i Skåne
CITAT (evelina @ 15-02-2007, 17:31)
Här kommer köttbullen!!! laugh.gif laugh.gif wub.gif 4 månader idag.

JAAA! Nu känner jag igen lillen smile.gif men det kan aldrig bli för ofta att man kikar på dessa små raringar wub.gif
askar
CITAT (Alba @ 15-02-2007, 17:50)
CITAT (askar @ 14-02-2007, 21:52)
Idag har vi haft Lisa & Maja och storasyster Hanna hos oss nästan hela dan.
Tvillingarna ville också surfa på mormors dator.  :P

Vilka tuffa små som ska lära sig mormors dator. De är ju för gulliga.

Så här söta var de när de kom hit igår...
Idag har mormor (med lite hjälp) köpt nya overaller till töserna.
De växer ju med raketfart ohmy.gif laugh.gif
Biggan_
Lika som bär! Till o med samma min! wub.gif wub.gif wub.gif
Biggan_
CITAT (evelina @ 15-02-2007, 17:31)
Här kommer köttbullen!!! laugh.gif laugh.gif wub.gif 4 månader idag.

Oh, vilken kramgod liten kille! wub.gif
evelina
Ja nu har jag haft besök av min köttbulle eller numera kallad vingmutter pga öronen smile.gif Kärt barn har många namn.

Han har vuxit så mycket sedan sist, nu är han fem månader och en riktigt glad liten skit.

Farmor har ju bara duschkabin så jag fick bada i diskhon!! a0a.gif

Farmor är så rolig så jag skrattar åt henne hela tiden! (Eller så ser jag farmor inte klok ut???) confused.gif

Mamma var på anställnings intevjuer och då tog farmor mig på promenad på medborgarplatsen,så mycket att titta på.

Kathy
CITAT (evelina @ 19-03-2007, 08:31) *
Ja nu har jag haft besök av min köttbulle eller numera kallad vingmutter pga öronen smile.gif Kärt barn har många namn.

Köttbulle! biggrin.gif
Vingmutter!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Söt är han i alla fall!! wub.gif
stennie
Mina två små blivande trädgårdsmästare "hjälpte" mig i lördags!

[attachment=949:Natfabbe.jpg]
evelina
Nu har jag varit i Skåne en vecka och så här stor har vingmuttern blivit wub.gif

6 månader är Lucas nu väger drygt 9 kilo så mycket vägde hans pappa när han var 1 år, vad månde bliva.

Vi hade så varmt och skönt och då får man passa på och ta årets första bad utomhus.

[attachment=1610:CIMG1372.JPG]

[attachment=1611:CIMG1355_1.JPG]
Alba
Stennies trädgårdsmästare har jag ju missat. Tänk så fina blommor det ska bli med den hjälpen. Två söta medhjälpare.

Evelinas lilla badgosse ser verkligen ut att trivas.
Han är ju en riktigt kramgo kille och vilka fina ögon.

Inga från Närke
Några bilder på barnbarnen i Norge från påsken.
[attachment=1614:2007_04_...et_Maria.JPG]
[attachment=1615:2007_04_...Kristian.JPG]
Lillja
Hej.
Visst är det härligt med barnbarn, det är livets efterrätt,
jag har 8 barnbarn mellan 13 o 1 år 4 tjejer o 4 killar,
de bor alla i närheten så jag träffar dom ofta.De bästa jag
vet de är när man går på skolavslutningar o dagisfester
för man ser hur dom har övat o övat för att sjunga o
uppträda de är så glada.
pejori
fantastiskt vad en del barn lär sig fort....
tänk att redan ha kläm på hur man lindar farmor om sitt lillfinger. coolgleam.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 25-04-2007, 23:27) *
tänk att redan ha kläm på hur man lindar farmor om sitt lillfinger. coolgleam.gif

Hmm...och flirta kan han redan ser jag! flirting.gif
Vad söt han är pejjan! Förstår att du inte har så mycket tid för oss nu! rolleyes.gif
Gillan
CITAT (pejori @ 25-04-2007, 23:27) *

Det ska böjas i tid................ giggle.gif . Helt underbar är han Pejjan. Och precis som Biggan säger.......tänk att han redan flirtar med oss kompiskram.gif . Vad månde det bliva av denna krabat shy.gif
pejori
han och vårbruket tar mycket tid i anspråk här vill jag lova...sitter ute hela dagarna, men är snart tillbaka i full skala igen
Alba
Nämen vilken charmör.......flirta kan han. Vad månde bliva.
Underbara runda gosiga kinder.

Tänk när tjejerna börjar jaga honom vad farmor ska bevaka och godkänna första dejten.
Netha
Lisa och Maja är nu "stora damer" möter oss med stora kramen när vi kommer och hälsar på. wub.gif

pejori
CITAT (Netha @ 27-11-2007, 22:55) *
Lisa och Maja är nu "stora damer" möter oss med stora kramen när vi kommer och hälsar på. wub.gif

visst är dom kramarna gudasända smiley_small_hug.gif
man kan leva på en gräggelpuss i dagar ju blush.gif
Biggan_
[quote name='Netha' post='709779' date='27-11-2007, 22:55']Lisa och Maja är nu "stora damer" möter oss med stora kramen när vi kommer och hälsar på. wub.gif

Oj vad stora flickorna blivit! ohmy.gif ...och vad söta dom är! wub.gif
Visst är det ljuvligt med ett par varma barnbarnskramar! wub.gif
Gillan
Nämen Netha, vad de växer wub.gif ............Ja vad de är underbara de där "livets efterrättare". Man njuter var gång man får ha dem en stund wub.gif
pejori
en stund?????? confused.gif crying.gif
ska man bara ha dom en stund, det har jag missat helt rotfl.gif dunno.gif whist.gif
någon rev nog ut den sidan i "farmorshandboken" dunno.gif
Aqvakul
Mitt barnbarn är sju veckor nu. Leas födelse var nästan lika stort som när våra egna barn föddes. Träffar henne ofta (härligt att vi bor i samma stad) och sitter annars och trånar på foton. Skrivbordet på datorn är naturligtvis vikt för Lea och morfar.
Härligt! happy.gif happy.gif
Netha
Måste bara visa bild på tvillingarna idag när de blev osams en stund ... var ju fööör sött. wub.gif
Sedan när Maja (till höger) gick till lekrummet tyckte Lisa att det blev ensamt .. hon ropade Maaajjjaaa. smile.gif
och Maja kom å så var de vänner igen. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon