Full version: 2007 års Dagens bild
Sidor: 1, 2
Alba
Två intresserade hundar som också vill simma.
biggrin.gif
Eva i Skåne
Tråden hade halkat till sidan 6. Trist, så även om jag inte har nån tjusig naturbild att visa just nu så blir det några utslagna tulpaner. Visst är dom vackra även i detta stadiet smile.gif
caprifol
Det här är inte dagens bild - men bara knappt två veckor gammal i alla fall.
Ett pärlemormoln fotat i Kiruna - sorry Agneta - det är ju din "avdelning" men kan inte låta bli. Här nere i mina trakter ser man inte dessa.
caprifol

askar
Inte alla föräldrar som är rädd om barnen... det här ekipaget körde nyss förbi
på gatan utanför. Varken pappa eller barnen hade hjälm. Lite suddig bild pga den körde fort.

askar
Den här vackra tulpanbuketten skänker värme i den stränga kylan vi har idag.smile.gif

imk
CITAT (amaira @ 30-01-2007, 12:00)
Några isbilder från igår nere vid Mälarens strand.

Älskar isformationer wub.gif

Jättefina bilder! Vad har du för kamera som tar så fina närbilder? Nån systemkamera eller? Prisklass!

Min dotter går It/Media och är intresserad av foto och att ta närbilder..men en systemkamera kostar ju 8000:- och uppåt..lite mycket att köpa "bara sådär"

/Maja
aanderss
inte i dag men dock för 2 veckor sedan var de snö i Skåne

evelina
Jag har tagit en lång promenad vid Mälarens strand idag,solen skiner och det är varmt ute.

Här kommer lite bilder.

Biggan_
Åh, så vackert Evelina! Vilket underbart ljus på bilden i mitten. smile.gif
elleave
Magdis
Kul att köra bil! Akta tårna allihopa!

Elias070824.jpg

TUUUT!!!

Elias070824-2.jpg

Snöflinga
Han är ju bara för go' wub.gif Vill smiley_small_hug.gif om
Biggan_
Polis, polis gullegris!! Så fin han är, Elias! wub.gif
Netha
Så knubbig och go liten polis. wub.gif
Netha
Idag hade vi Hanna 3 år hos oss (föräldrarna är på utlandssemester)... hon fick baka frallor.. det blev både krokodiler och cyklar mm
tråkigt nog så glömde jag fota färdiga alstren... de blev iaf jättefina goda bröd. wub.gif
Måste också berätta vilken hejare hon är på dator... letar själv upp Bolibompa och spelar olika spel på den sidan. smile.gif
[attachment=7362:Hanna_bakar.jpg]
Biggan_
CITAT (Netha @ 13-09-2007, 22:35) *
Idag hade vi Hanna 3 år hos oss (föräldrarna är på utlandssemester)... hon fick baka frallor.. det blev både krokodiler och cyklar mm
tråkigt nog så glömde jag fota färdiga alstren... de blev iaf jättefina goda bröd. wub.gif
Måste också berätta vilken hejare hon är på dator... letar själv upp Bolibompa och spelar olika spel på den sidan. smile.gif
[attachment=7362:Hanna_bakar.jpg]

Då har du haft en trevlig dag Netha! tummenupp.gif Tänk vad dom kan de små, baka cyklar och krokodiler hade nog knappt jag klarat av. giggle.gif
...och datorerna får barnen lära sig tidigt numera. Duktig tjej! wub.gif
Netha
Barnbarnet Emelie har bott hos oss tisd -fred när mamma haft skola på annan ort och pappa jobbat eftermiddagsskift.
Idag var det dags för frallabak... smile.gif Handskar pga svår eksem och plåster på några fingrar.
[attachment=7645:Emelie_bakar.JPG]
[attachment=7646:Bakar.JPG]
elleave
Den första av 6 blommor på samma stängel.

Årets första blomma

netaave
Tyckte jag kände igen den yahoo.gif
Löken köpt från odla smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon