Full version: Jätteny vädertråd
Sidor: 1, 2
Fenja
Det pudrar lite lätt här och blåser upp en aning 12m/sek enligt SMHI. Men det kommer nog till dig med! smile.gif
Mvh
Fenja
Piccante
CITAT (Fenja @ 26-01-2007, 01:05)
Det pudrar lite lätt här och blåser upp en aning 12m/sek enligt SMHI. Men det kommer nog till dig med! smile.gif
Mvh
Fenja

Det borde nästan ha varit här i så fall om du har snö på väg in väster i från. Har för mig att jag har läst att du bor någon mil öster om mig? Jag bor mellan Borås- Göteborg- Varberg nånstans där i mitten.
Fenja
Jo det stämmer jag bor åt det hållet! Men jag har inte en aning om vilket håll vädret kommer i från... laugh.gif Jag är geografisk idiot härnere, född i norrbotten och uppvuxen i Stockholm som jag är... smile.gif
Mvh
Fenja
Fenja
Huvva nu har vi -11 grader här... stjärnklart och vindstilla.
Mvh
Fenja
Blomstertanten
CITAT (Fenja @ 26-01-2007, 01:21)
Jo det stämmer jag bor åt det hållet! Men jag har inte en aning om vilket håll vädret kommer i från... laugh.gif Jag är geografisk idiot härnere, född i norrbotten och uppvuxen i Stockholm som jag är... smile.gif
Mvh
Fenja

Bara geografisk idiot ? tongue.gif
Fenja
Man behöver väl inte lägga alla kort på bordet på en gång ELLER?!!! sleep.gif
Mvh
Fenja
Blomstertanten
CITAT (Fenja @ 27-01-2007, 00:28)
Man behöver väl inte lägga alla kort på bordet på en gång ELLER?!!! sleep.gif
Mvh
Fenja

Aha, du mörkar !

laugh.gif laugh.gif

Här var det nästan 15 minus i går och idag var det helt plötsligt plusgrader OCH REGN !!!
Eva i Skåne
-3, strålande sol och ett tunt snötäcke som kommit under natten.
Leia
Strålande vacker snögnistrande vinterväder i U-a!
Piccante
Det var soligt och fint i dag på dan men nu har temperaturen rasat ned till -8.2C.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon