Sidor: 1, 2
Fialotta
CITAT (Reserv @ 25-01-2007, 21:38)
CITAT (maudan @ 25-01-2007, 19:59)
Jaha...och hur svarar man när man är ensam i tvåsamhet då? Den ni...svårlöst va tongue.gif  :unsure:  ;)

Ursäkta..... unsure.gif ...men den där fattade jag inte unsure.gif blink.gif

Jo...ungefär...så här....snodde Betty,s ordspråk lite...

Hellre ensam ensamhet än ensamhet när man är två.
...som Susanne Alfvengren sjöng en gång... smile.gif
Reserv
CITAT (maudan @ 25-01-2007, 21:58)
Jaha...och hur svarar man när man är ensam i tvåsamhet då? Den ni...svårlöst va tongue.gif  unsure.gif  wink.gif

Och min tolkning av det blir att du har nån du bor med.....men känslorna har svalnat..?? unsure.gif
AnitaO
CITAT (maudan @ 25-01-2007, 21:58)
Jaha...och hur svarar man när man är ensam i tvåsamhet då? Den ni...svårlöst va tongue.gif  unsure.gif  wink.gif

Det är nog den värsta typen av ensamhet sad.gif
Ewa L
Och hag har aldrig gjort någon hemlighet av att jag är singel. Det står faktiskt i min profil.

Håller med dig Anita Gg, den formen av ensamhet är den absolut värsta. Då föredrar jag min nuvarande "ensamhet" med mina sambos Lucas (ulltott) och Zoya (kisse).
Gillan
Jaha...och hur svarar man när man är ensam i tvåsamhet då? Den ni...svårlöst va tongue.gif  :unsure:  ;)

Det där gjorde ont långt in i min själ maudan wub.gif Jag håller om dig i mina tankar och hoppas verkigen att det ska lösa sig för dig wub.gif
evelina

Skickar tröstekramar,tänker på dig,det gjorde så ont att läsa dina rader.

wub.gif wub.gif

Det finns ingenting som är så ensamt...........
cic
CITAT (Reserv @ 25-01-2007, 16:48)
Alltså.... unsure.gif av 11 stycken...är det bara jag och Linus som talat om att vi är singlar?? blink.gif Om en av dom 11 är Gossen Ruda så återstår det 8 som är hemliga singlar rolleyes.gif

Nu är det ju fler som svarat.. Men jag gjorde det redan på första sidan i den här tråden. sleep.gif

Jag är singel, men inte på något sätt ensam eller utan närhet och ömhet. rolleyes.gif
Gita
Den där flintskallige 60-åriga gubben som såg ut som en ung Johny Deep när jag träffade honom för 40 år sedan är fortfarande min första, största och enda kärlek, och dessutom är han min bäste vän.
Gita
cic
CITAT (Gita @ 26-01-2007, 08:23)
Den där flintskallige 60-åriga gubben som såg ut som en ung Johny Deep när jag träffade honom för 40 år sedan är fortfarande min första, största och enda kärlek, och dessutom är han min bäste vän.
Gita

wub.gif
Kathy
Gita

wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Betty
Gita

wub.gif
Anki på Öland
Singel här med biggrin.gif
Anki
Inga från Närke
Min första man träffade jag 1963, gifte mig 1966, barn 1967 skilde mig 1982 och träffade min nuvarande sambo som är 6 år yngre 1983.
Vi har bott tillsammans sedan 1985. Han är en underbar man skämmer bort mig. Han kan laga väldigt god mat och gör det nästan varje helg.
fruberglund
CITAT (Betty @ 26-01-2007, 09:54)
Gita

wub.gif

Det är kärlek det wub.gif
Ciczi
CITAT (fruberglund @ 26-01-2007, 22:33)
CITAT (Betty @ 26-01-2007, 09:54)
Gita

wub.gif

Det är kärlek det wub.gif

Har hängt i hop i 7 år nu och han är den ende för mig. Den raraste, finaste och sötaste kille som finns. Han är min bäste vän... när allting annat rasar står han kvar.

wub.gif

Ciczi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon