|
CITAT (Stefan_S @ 02-02-2007, 11:56) CITAT (Betty @ 02-02-2007, 11:48) CITAT (Stefan_S @ 02-02-2007, 11:06) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 02-02-2007, 11:03) Om du vill kan du ju skriva lite i din profil i kontrollpanelen så kanske inte så många behöver undra vem du egentligen är!  Jag är en blygsam person, men är någon nyfiken, så får man mycket gärna fråga mig via pm.  Bra svar Stefan! Jag förstår inte riktigt vad du menar med "vem du egentligen är!" Magdis, det räcker väl med att han är Stefan_S, ingen ska väl egentligen behöva tala om dom man "egentligen" är... eller...  "Vem du egentligen är" - är fritt taget ifrån ett pm jag fick.  Magdis citerade bara. OK , jag uppfattade inte att det var ett citat.
CITAT (Betty @ 02-02-2007, 12:01) CITAT (Stefan_S @ 02-02-2007, 11:56) CITAT (Betty @ 02-02-2007, 11:48) CITAT (Stefan_S @ 02-02-2007, 11:06) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 02-02-2007, 11:03) Om du vill kan du ju skriva lite i din profil i kontrollpanelen så kanske inte så många behöver undra vem du egentligen är!  Jag är en blygsam person, men är någon nyfiken, så får man mycket gärna fråga mig via pm.  Bra svar Stefan! Jag förstår inte riktigt vad du menar med "vem du egentligen är!" Magdis, det räcker väl med att han är Stefan_S, ingen ska väl egentligen behöva tala om dom man "egentligen" är... eller...  "Vem du egentligen är" - är fritt taget ifrån ett pm jag fick.  Magdis citerade bara. OK , jag uppfattade inte att det var ett citat.  Jag ser att ni redan rett ut det hela.  Ja det stämmer, det var efter att Stefan skrivit att han fått PM med förfrågningar om vem han egentligen är. Jag hakade upp mig på det där "egentligen" o kunde inte låta bli att skoja lite om det. Japp Anita, du känner mig nog rätt!
Stefan_S
02-02-2007, 12:56
Ett helt ovetenskapligt test: "Hur snäll är du?"
CITAT (Stefan_S @ 02-02-2007, 12:56) Ett helt ovetenskapligt test: "Hur snäll är du?"Resultat Grattis! Du lyckas ofta omsätta din vilja att göra rätt i goda handlingar! Jag är alltså ganska snäll...
CITAT (Stefan_S @ 02-02-2007, 12:56) Ett helt ovetenskapligt test: "Hur snäll är du?" Det här resultatet fick jag: "Grattis! Du lyckas ofta omsätta din vilja att göra rätt i goda handlingar"
stennie
02-02-2007, 13:09
Resultat Grattis! Du lyckas ofta omsätta din vilja att göra rätt i goda handlingar! jag är nog snäll!
malin72
02-02-2007, 13:28
samma svar här
Säger till om gylfen är öppen. Nej, inget dåligt samvete... jag har all tid för familjen. Nej, det är inte inställsamt att ge komplimanger. Nej... det är inte roligare att få presenter. Nej, känner mig inte utnyttjad om någon ber om råd och stöd. Nej, gör inte det lilla extra.... Nej, jag säger inte alltid vad jag tycker. (beror på omständigheterna) Nej, jag skulle aldrig bryta ett löfte. Nej, jag låter inte alltid andra få sin vilja fram. Ja, jag vågar säga till en vän om jag tror att han har problem med spriten. Resultat Du vill väl... ...men måste våga lite mer för att vara verkligt snäll.
Piccante
02-02-2007, 13:45
CITAT (Stefan_S @ 02-02-2007, 12:56) Ett helt ovetenskapligt test: "Hur snäll är du?"Vilket märkligt testresultat: " Resultat Du vill väl... ...men måste våga lite mer för att vara verkligt snäll. " Jag som trodde att jag var snäll mot andra Varför var jag inte det tro?
CITAT (Leocarpus @ 02-02-2007, 13:45) CITAT (Stefan_S @ 02-02-2007, 12:56) Ett helt ovetenskapligt test: "Hur snäll är du?"Vilket märkligt testresultat: " Resultat Du vill väl... ...men måste våga lite mer för att vara verkligt snäll. " Jag som trodde att jag var snäll mot andra Varför var jag inte det tro?  Så klart du är  Det är jag också (om man får säga sånt själv) Det är bara Expressen som missat i facit.
malin72
02-02-2007, 14:00
Piccante
02-02-2007, 14:01
CITAT (askar @ 02-02-2007, 13:56) Så klart du är  Det är jag också (om man får säga sånt själv) Det är bara Expressen som missat i facit. Fast just för tillfället har min snällhet tagit timeout. Skickade epost till en arbetsförmedlare som jag är missnöjd med Snällheten återställer sig nog snart när jag har lugnat ner mig lite
CITAT (Leocarpus @ 02-02-2007, 14:01) CITAT (askar @ 02-02-2007, 13:56) Så klart du är  Det är jag också (om man får säga sånt själv) Det är bara Expressen som missat i facit. Fast just för tillfället har min snällhet tagit timeout. Skickade epost till en arbetsförmedlare som jag är missnöjd med Snällheten återställer sig nog snart när jag har lugnat ner mig lite  Sudda sudda sudda sudda bort din sura min Munnen den ska skratta å va gla Munnen den ska sjunga Tralala
CITAT (askar @ 02-02-2007, 13:32) Säger till om gylfen är öppen. Nej, inget dåligt samvete... jag har all tid för familjen. Nej, det är inte inställsamt att ge komplimanger. Nej... det är inte roligare att få presenter. Nej, känner mig inte utnyttjad om någon ber om råd och stöd. Nej, gör inte det lilla extra.... Nej, jag säger inte alltid vad jag tycker. (beror på omständigheterna) Nej, jag skulle aldrig bryta ett löfte. Nej, jag låter inte alltid andra få sin vilja fram. Ja, jag vågar säga till en vän om jag tror att han har problem med spriten. Resultat Du vill väl... ...men måste våga lite mer för att vara verkligt snäll.  Mycket konstig test Expressen har gjort där Så man ska alltså INTE säga till den som har gylfen öppen o.s.v. om man ska vara snäll i deras ögon? Oroa dig inte Agneta. Du ÄR snäll
CITAT (AnitaGg @ 02-02-2007, 15:07) CITAT (askar @ 02-02-2007, 13:32) Säger till om gylfen är öppen. Nej, inget dåligt samvete... jag har all tid för familjen. Nej, det är inte inställsamt att ge komplimanger. Nej... det är inte roligare att få presenter. Nej, känner mig inte utnyttjad om någon ber om råd och stöd. Nej, gör inte det lilla extra.... Nej, jag säger inte alltid vad jag tycker. (beror på omständigheterna) Nej, jag skulle aldrig bryta ett löfte. Nej, jag låter inte alltid andra få sin vilja fram. Ja, jag vågar säga till en vän om jag tror att han har problem med spriten. Resultat Du vill väl... ...men måste våga lite mer för att vara verkligt snäll.  :lol: Mycket konstig test Expressen har gjort där Så man ska alltså INTE säga till den som har gylfen öppen o.s.v. om man ska vara snäll i deras ögon? Oroa dig inte Agneta. Du ÄR snäll  Det var snällt sagt av en snäll person.
malin72
02-02-2007, 23:49
Jag tycker MonicaM är så snäll som kommer ihåg födelsedagsbarnen varje dag
Fialotta
06-02-2007, 11:38
CITAT (AnitaGg @ 06-02-2007, 08:00) Jag tycker MonicaM är så snäll som kommer ihåg födelsedagsbarnen varje dag  Det tycker jag oxå Monica
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|