CITAT (Christa @ 20-02-2007, 18:27)
CITAT (herkules @ 20-02-2007, 18:11)
CITAT (Christa @ 20-02-2007, 17:07)
Det var bild på flickan.
Nå nu skall ni få något nytt att bita i. En väninna plus en arbetskamrat plus arbetskamratens bror blev av med allergi när de tog bort amalgamet. När man tar bort amalgam skall man enligt uppgift äta massor med mineraler och vitaminer.
Frågan är då: Blev de friska för att de blev av med amalgamet eller för att de tog en dunderkur med mineraler och vitaminer?
jag är allergisk mot det mesta och tog också bort mitt amalgan för att eventuellt bli av med lite allergier. käkade vitaminer och mineraler - blev dösjuk i flera månader...
inte ens allergierna försvann, då hade jag ju kunnat stått ut med eländet.
Fick du någon hjälp att förbereda dig inför amalgamborttagandet?
hjälp och hjälp, jag konsulterade det hälsohem jag regelbundet besökte, jag fick tag på en tandläkare som (tror jag) visste vad han gjorde. allt gjordes under en lång period, jag åt mina vitaminer och mineraler, sund kost, rökte inte, hej och hå. efter att amalgamet var borttaget (tog nästan 1 år) så fick jag konstiga feberattacker, hjärtklappning, svettningar, den ena vansinnesförkylningen efter den andra, lunginflammationer. och som sagt - behöll alla mina allergier (pollen, nötter mm)