Sidor: 1, 2
Ingemar
CITAT (Fenja @ 28-02-2007, 20:47) *
Jag förstår inte varför de allmänna forumen ligger för trädgårdsforumen... Odla är väl ett trädgårdsforum? huh.gif
Mvh
Fenja

För att de som bara vill snacka "skit" ska göra det där istället för att göra det i trädgårdsavdelningarna, vilket fungerar utomordentligt. Hade det legat med de allmänna forumen längst ner är det lätt att räkna ut hur det skulle bli.

crying.gif
Lady Hamilton
BRA! Ingemar smile.gif
marskattan
CITAT (Ingemar @ 28-02-2007, 21:49) *
För att de som bara vill snacka "skit" ska göra det där istället för att göra det i trädgårdsavdelningarna, vilket fungerar utomordentligt. Hade det legat med de allmänna forumen längst ner är det lätt att räkna ut hur det skulle bli.

crying.gif

Hurra!!! En sån enkel subtil lösning, precis sånt jag älskar!

Tack för allt otroligt arbete ni lagt ner på detta. Jag hoppas era respektive inte hatar oss allt för mycket g.gif
Fenja

Good thinking! laugh.gif
Mvh
Fenja
Magdis
Får man inte snacka skit i Jord o Kompost ens en gång? unsure.gif rolleyes.gif cool.gif
Biggan_
CITAT (Magdis @ 01-03-2007, 11:31) *
Får man inte snacka skit i Jord o Kompost ens en gång? unsure.gif rolleyes.gif cool.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Muguet
Kanon bra jobb ni lagt ner ! Det var också roligt att läsa artikeln i Allers Trädgård och få ett ansikte på er. thumbsup.gif
Ska bli kul när man väl vant sig vid alla nya finesser tongue.gif
Såg att Eva St fått in sitt album under signaturen, det ska jag också testa g.gif

......nä jag lyckades inte, men såg nu att albumet ligger under min avatar till vänster thumbsup.gif
faith
CITAT (Magdis @ 01-03-2007, 11:31) *

laugh.gif
Kajsa
Ser bra ut, ska väl lära mig med tiden rolleyes.gif alla finesser
Sommartorparn
Nån mer än jag som skulle vilja ha en tydligare markering mellan inläggen? Ett streck som visar var nytt inlägg börjar?
rolleyes.gif
Tack för jobbet ni har gjort!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon