Full version: Bäst låt vann
Sidor: 1, 2
LadyG
CITAT (pejori @ 11-03-2007, 19:50) *
den låten sitter som ett plåster limmat med epoxylim yes.gif yes.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Det där var ett uttryck jag måste få låna någon gång biggrin.gif
pejori
CITAT (LadyG @ 11-03-2007, 19:54) *
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Det där var ett uttryck jag måste få låna någon gång biggrin.gif

yes.gif yes.gif låna på du yes.gif
LadyG
CITAT (pejori @ 11-03-2007, 19:59) *
yes.gif yes.gif låna på du yes.gif

Tack wub.gif
Pirum
CITAT (Gossen Ruda @ 11-03-2007, 18:11) *
Möjligen kan Arken och deras låt bli en hit, även om jag inte tror det, men att jämföra med ABBA är väl att ta i!? Dom tycks sakna det mesta av det som gjorde ABBA till en framgångssaga. EN gullig pojke gör ingen succé.

Arks låt hade såklart inte platsat på en endaste ABBA-skiva, men, den påminner en smula om tidiga ABBA. Fast utan finess osv.
Netha
Kikade på videos i AB och Expressen... Jesses ohmy.gif
Ser ut som många söp sig as... spruta champagne och öl på festklädda.. "dansa" på bord och stolar ohmy.gif
Är det så man firar en seger? sad.gif
Så trista signaler de sk idolerna sänder. sad.gif
Kathy
The Ark: "The worrying kind"

yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif
aanderss
vickeva
CITAT (Kathy @ 11-03-2007, 21:59) *

YEAHHH bravo.gif
Gillan
CITAT (vickeva @ 11-03-2007, 09:33) *
Ojojo Gillan och Ladyn... vilken tur att det finns smiliesar som talar om att ni skojar, annars hade man lätt kunnat tro att ni hade VÄRLDENS fight på gång... giggle.gif

giggle.gif Det är ju för att vi är kompisar som vi kan hålla på så kompiskram.gif , fast du har ju rätt i alla fall.........smilisarna gör det hela mycket enklare giggle.gif

giggle.gif
CITAT (Lady Hamilton @ 11-03-2007, 11:28) *
Vi ÄR kompiskram.gif giggle.gif fortfarande bästa vänner
men visst såg du att det var Gillan som "började".......... innocent.gif

Kan väl inte rå för att en del sitter och ser schlagerfestivalen med hörlurar på dunno.gif
Netha
CITAT (Gillan @ 11-03-2007, 22:16) *
giggle.gif Det är ju för att vi är kompisar som vi kan hålla på så kompiskram.gif , fast du har ju rätt i alla fall.........smilisarna gör det hela mycket enklare giggle.gif

giggle.gif
Kan väl inte rå för att en del sitter och ser schlagerfestivalen med hörlurar på dunno.gif

Vi stängde av ljudet efter 30 sek in i Tommys låt... orkade inte höra mer no.gif

laugh.gif
Lady Hamilton
flirting.gif Ska vi verkligen börja om så här sent på kvällen...........
pejori
ja...göör det bara yahoo.gif
Netha
CITAT (Lady Hamilton @ 11-03-2007, 22:19) *

Vaddå börja om confused.gif whist.gif
Allis
CITAT (Pirum @ 11-03-2007, 21:50) *
Arks låt hade såklart inte platsat på en endaste ABBA-skiva, men, den påminner en smula om tidiga ABBA. Fast utan finess osv.

Ja, just det. Tyckte låten verkade välbekant i början. Vad heter den låten förresten?
Gillan
CITAT (Lady Hamilton @ 11-03-2007, 22:19) *

giggle.gif

Kan vi väl............nu har det ju änliigen kommit nån som hörde..........eller rättare sagt inte orkade höra ................som förstår vad jag menar whist.gif ....... yahoo.gif ....... giggle.gif
Netha
CITAT (Gillan @ 11-03-2007, 22:28) *
giggle.gif

Kan vi väl............nu har det ju änliigen kommit nån som hörde..........eller rättare sagt inte orkade höra ................som förstår vad jag menar whist.gif ....... yahoo.gif ....... giggle.gif

Till o me maken som är nästan tondöv (spelar dragspel efter noter) fick kräkvarning när Tommy sjöng. sick.gif

laugh.gif
Lady Hamilton
nono.gif rtfm.gif Nänu börjar detta att likna mobbing! Är det fler som vill göra anspråk på att jag (?) är tondöv?

Förreste så kan JAG inte rå för att många av er inte har NÅGON musiksmak alls......... giggle.gif Eftersom det verkar vara endast jag duh.gif som verkar först vad RIKTIG musik är........... wub.gif
Netha
CITAT (Lady Hamilton @ 11-03-2007, 22:36) *
nono.gif rtfm.gif Nänu börjar detta att likna mobbing! Är det fler som vill göra anspråk på att jag (?) är tondöv?

Förreste så kan JAG inte rå för att många av er inte har NÅGON musiksmak alls......... giggle.gif Eftersom det verkar vara endast jag duh.gif som verkar först vad RIKTIG musik är........... wub.gif

Säger bara...Eilert Pilarm... Lyssna yahoo.gif
Lady Hamilton
CITAT (Netha @ 11-03-2007, 22:40) *

-cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif SKONA MIG!
Netha
CITAT (Lady Hamilton @ 11-03-2007, 22:42) *

yahoo.gif laugh.gif

Gillan
Den enda!som förstås sig på vad riktig musik är fear.gif ...........tillåt mig småle giggle.gif giggle.gif whist.gif ...............alla är saliga i sin tro..................är det inte så det sägs g.gif

Nääää, jag orkar inte mer nu, det tar på krafterna vet ni...............hon är en riktig energitjuv den där blushing.gif giggle.gif
pejori
CITAT (Lady Hamilton @ 11-03-2007, 22:42) *

mej med crying.gif crying.gif -cry-.gif -cry-.gif fear.gif
Kathy
CITAT (Netha @ 11-03-2007, 22:40) *

crying.gif fear.gif fear.gif sick.gif thumbdown.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon