Full version: "Albumsnokare"
Sidor: 1, 2
Betty
Natti Snillan! Ja så kan det gå - en till odla-beroende! kompiskram.gif

CITAT (Netha @ 11-03-2007, 22:27) *
Inte jag heller.. än så länge.
Men vad vet vi... kanske kommer snart en önskan om att anonyma ska lämna spår... och vips... så ändras inställningar.

Äsch då Agneta, inte tror jag det är nån risk för det! wink.gif
renate
Det är väl bara trevligt att titta i varandra album tycker jag.Fast jag har inga nya bilder hät på odla,lägger nu bara bilder i mina album på AOT,för här måste man minskar bilderna till 100kb och på AoT får man ha 512 kb,och redigera 2gg har jag inte lust.Så här är bara mina gamla bilder kvar.Varsågod och snokar så mycket ni vill,det gör jag med.
pusillus
Tycker också det är kul att kolla in andras album, jag får massor ideèr där.
För att inte tala om hur mycket man lär sej, nya växter o namn man inte visste fanns står plötsligt på önskelistan.
Kan inte tänka mej att någon skulle ta illa upp, men visst, man skulle ju kunna bli flitigare med hälsningarna ninja.gif
Lars-Olof Arvids
Ja, det är kul att snoka runt i varandras album. Hos mig är alla välkomna! smile.gif

Olle
pejori
CITAT (Betty @ 11-03-2007, 22:44) *
Natti Snillan! Ja så kan det gå - en till odla-beroende! kompiskram.gif

Äsch då Agneta, inte tror jag det är nån risk för det! wink.gif

tror inte jag heller, men att lämna ett avtryck i gästboken är både trevligt och roligt...en bra idé det bravo.gif bravo.gif yahoo.gif
yla
de va då en alldeles jättesöt snok
såna får de komma hur mycke som helst till mej
förresten ligger mina bilder o min hemsida där för att jag vill visa såklart blushing.gif så välkommna
o snoken har jag snott o lagt bland mina bilder ocks nu thanks.gif
Gillan
CITAT (yla @ 12-03-2007, 11:24) *
de va då en alldeles jättesöt snok
såna får de komma hur mycke som helst till mej
förresten ligger mina bilder o min hemsida där för att jag vill visa såklart blushing.gif så välkommna
o snoken har jag snott o lagt bland mina bilder ocks nu thanks.gif

Och vet du vad yla!!! Jag har inte skrivit ett ord i din gästbok än???? Jag som tillbringat timmtals bland alla dina fantastiska bilder........hur är det möjligt shy.gif .............ska bli ännu bättre hädanefter............lovar blushing.gif giggle.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon