Anneli
Hej allihopa

jag älskar blommor och växter osh bor nu i en etta i södertälje med en balkong i söderläge. där har jag trängt i hop div tomatplantor gurka sallad och kryddor och många blommor givetvis bla en änglatrumpet. jag undrar om det är någon i mellan sverige som har provat vindruvor på balkong. går det ? jag har många bilder från min balkong så besök gärna mitt album.
Hellan
Hej Anneli! TYvärr kan jag inte svara på din fråga, men jag var inne o kollade i ditt album ; VIlka härliga bilder! önskar att jag också hade lite bilder på mina balkongodlingar att lägga in, det är alltid kul att utbyta erfarenheter! Väldigt fin katt också! rolleyes.gif
Hälsar Hellan
Fialotta
Balkong i söderläge....visst går det med druvor...
min svärson provade när han hade lägenhet och fick fina klasar...
så prova på du rolleyes.gif
Tittade på dina bilder...va mysigt du hade det på din balkong...
och lilla Rock va jättesöööt!
Lycka till wub.gif
Fialotta
Ops...flyttar detta själv ..blev på fel ställe unsure.gif
annchapanncha
Hejsan.

Vilken gullig balkong du har.

Möt Våren i Södertälje, eller hur? Eftersom jag själv är "tokbo" så kände jag igen mig på Torekällberget. Va kul.

Ha det. och lycka till med balkongen.

Hälsningar
Annchapanncha

laugh.gif
Kana
Vilka fina bilder! Och vad fint du har gjort, det var ju kanon med den gamla stammen med amplarna i! smile.gif Kul att se balkongbilder!

K.
evarina
Vilken härlig balkong. Hur stor är den?
/Eva
Anneli
min balkong är bara 1.30 x 2,50 liten men naggande god !
man får lov att planera utrymmet noga och fler än två fika gäster får inte plats. det kommer snart fler fina bilder. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon