|
Yin o Yang
10-05-2007, 07:20
Tänk vad man får lära sig på Odla  . Så här ser mitt skrivbord ut[attachment=2325:Namnlös1.jpg]. Hoppas Du som tagit fotot inte misstycker att jag använder det som skrivbordsunderlägg. Rosen är helt underbar
Många som har rosor på sina skrivbord, kul!  Så här ser mitt skrivbord ut:
Hannele
10-05-2007, 08:20
CITAT (Starfight @ 23-03-2007, 21:47)  Bilden har jag tagit själv den 14 Januari på Skrea strand i Falkenberg när det blåste som värst. Snygg bild, jag har också några fina från den dagen.
*Agnes*
10-05-2007, 22:08
CITAT (Yin o Yang @ 10-05-2007, 08:20)  Tänk vad man får lära sig på Odla  . Så här ser mitt skrivbord ut[attachment=2325:Namnlös1.jpg]. Hoppas Du som tagit fotot inte misstycker att jag använder det som skrivbordsunderlägg. Rosen är helt underbar  Vad heter denna speciella ros?
Yin o Yang
11-05-2007, 07:19
Minns inte Agnes, men jag hittade den i en tråd med dagens rosenbild  . Får se om jag hittar den igen. Visst är den helt underbart vacker? Den heter Claude Monet Delbardros från 1992. Och Kajsa tog bilden - hoppas det är OK att den nu är på mitt skrivbord
Inga från Närke
11-05-2007, 21:41
Så här ser mitt skrivbord ut just nu. [attachment=2394:Skrivbordet_idag.JPG]
En liten fråga ,hur får ni upp era skrivbordbilder här?
Inga från Närke
11-05-2007, 22:06
CITAT (renate @ 11-05-2007, 22:49)  En liten fråga ,hur får ni upp era skrivbordbilder här? Jag tog bara en print screen och klistrade in den i Paint och sparade det som bild på min dator sedan laddade jag upp den till inlägget.
sqrulan
11-05-2007, 22:17
Mitt skrivbord ser ut så här!
CITAT (renate @ 11-05-2007, 22:49)  En liten fråga ,hur får ni upp era skrivbordbilder här? Jag la bara in den bild som jag använder som skrivbordsunderlägg. Vilka ikoner vi har på våra skrivbord är ju inte det intressanta här, eller hur.
Starfight
20-07-2007, 22:26
Nu va det längesedan....
[attachment=5343:desktop_20_07.jpg]
Jag har lånat en av Oldwolfies fina bilder som skrivbordsunderlägg.
Krolliljan
21-07-2007, 08:12
Jag bytar ofta. Just nu :
Fick med bilden två gånger och kan baske mig inte få bort den ena,
Biggan_
21-07-2007, 08:23
Jag skiftar ofta. Just nu har jag min Filippa som skrivbordsunderlägg!
Nu var det länge sedan som vi visade våra skrivbord...hur ser det ut nu hos er? Så här ser det ut nu på mitt skrivbord...en bild jag tog i går kväll... [attachment=7780:skrivbord.jpg]
[attachment=7782:kotten1.jpg] Min lilla trädgårdskompis som smaskar åkersniglar och annat läbbigt i rabatten pryder mitt skrivbord för tillfället.
 ...sicken sötnos...med en sån där sötnos i min rabatt...då skulle jag nog ta och bygga ett litet bo åt den...*vill ha, vill ha...*
Den bor i en lövkompost på vår tomt, tillsammans med sin mamma och sin brorsa/syrra.
Chamomille
28-09-2007, 15:02
Jag vet inte ens hur mitt skrivbord ser ut för jag har alltid odla öppet.  Va fina skrivbord ni har...
Skulle behövas rensas lite =P
Oj vad du hade pryttlar på ditt skrivbord  ...ja där ser man vad olika vi är...en del vill ha allt på skrivbordet och har full koll på vad som är vad...och en del vill ha så rent skrivbord som bara går...
Hehe aah, mest spel bara =P
Kajsa i Arvika
28-09-2007, 19:50
Oj vilken läcker bild Floppy!!! Gillar svampbilder jag...
[attachment=7786:desktop_28_9_07.JPG]
Försöker ha skrivbordet rätt rent, bara saker där som "ska göras", typ. Så visar bara bakgrundsbilderna, enklare så också. Kör Windows Vista och XP, men bakgrunderna tog jag egentligen och gjorde för Vista. Stationär dator:  Bärbar dator:  Bilderna är tagna en eftermiddag i februari, vid mitt föräldrahem. Det är alltså ljust ute, det är bara kameran som får det att se mörkare ut  Jag ändrar ganska sällan bakgrundsbilderna på datorn. Oftast har jag nog på Windows haft en blå, eller grönaktig (matt och mörk) enfärgad bakgrund - bäst så på slöa datorer. Hatar alltför plottriga skrivbord. På min gammeldator, Amigan, så hade jag svartvita bilder, konverterade till ljusa gråskalor, då såg de väldigt neutrala och bra ut. Typ i stil med den här, fast ibland med djur- eller naturmotiv.  (Jag har alltså inte denna som bakgrund, men tycker om att den är diskret) En annan bild jag har som bakgrund, när jag kör XP på min laptop, är följande foto jag tog en stjärnklar natt:  Men den bilden ser sämre ut förminskad, bör ses på http://farm1.static.flickr.com/154/3787562...089bc83d1_o.jpg istället. (Bilden är tagen med slutartid ca 4 sekunder, på frihand, därför stjärnorna ser lite underliga ut, som småkometer nästan:) Åtminstone Rigel. )
CITAT (Pirum @ 28-09-2007, 21:57)  Försöker ha skrivbordet rätt rent, bara saker där som "ska göras", typ. Så visar bara bakgrundsbilderna, enklare så också. Stationär dator:  Bärbar dator:  Bilderna är tagna en eftermiddag i februari, vid mitt föräldrahem. Det är alltså ljust ute, det är bara kameran som får det att se mörkare ut  Jättesnygga bilder Pirum!
CITAT (Kajsa i Arvika @ 28-09-2007, 20:50)  Oj vilken läcker bild Floppy!!! Gillar svampbilder jag...  Tackar så mycket...jag gillar bilden själv jättemycket och är rätt nöjd med den...det är så roligt att fota från lite ovanligare vinklar...som den här...underifrån...det ser mycket mäktigare ut... Netha har du fotat din bild själv?...vart är det nånstans?..härllig bild... Pirum jag gillar stjärnbilden skarpt...
Mitt ser ut så här just nu.
Ciczi
anna_rispan
29-09-2007, 09:10
vad fina bilder ni har, de som ligger närmast ovan är de jag tittat på. jag har en rad med ikoner och en bild på en av programledarna på p3. han har vit kavaj och svart skjorta på sig och ser allmänt glad ut. en pigg bild.
|Birgitta|
29-09-2007, 11:45
*raderat*
Biggan_
29-09-2007, 13:29
Just nu ser min ut så här! [attachment=7797:Namnlös.jpg]
Biggan... vilken fantastiskt fin bild... jag älskar att fota himlen i olika skepnader har glömt bort det ett tag, men nu fick jag inspiration.  Floppy... det är dotter min som fotat från sitt kontorsfönster i stadshuset Kiruna C
herkules
29-09-2007, 19:17
gjorde fel..
Bild från alligatorsafari i Florida. [attachment=7874:Alligato...primerad.jpg]
Trädet (ZonV)
01-10-2007, 13:01
Så ser det ut hos mig..... Bilden är från NASA, om du undrar.
Hmm, lite renare nu, ska bara köpa en till hårddisk så man blir av med mapparna
har inga ikoner så jag visar vilken bild jag valt ist, haft den sen maj kanske.
[attachment=8295:1024_faro_kuten.jpg] Kutens bensin, Fårö ,ett ställe där tiden stannde 17:45 30/9 1955 då James Dean dog. Rockklubb, lumpbod, creperi (med influgna fransoser som vände crepes) & café, bilkyrkogård och allt möjligt annat vackra gamla amerikakylskåp, skyltar mm. [attachment=8296:Bild_174.jpg]
Tillägg: Detta ställe var anledningen att vi for till Fårö, ja nästan till Gotland över huvud taget. Där av min nöjda min på det undre fotot när vi var på plats å jag hittade "min" skrivbordsbild!
Lilla Birka
10-10-2007, 18:12
Den här från Varvsholm utanför Klintehamn på Gotland ligger på mitt skrivbord just nu.
Vackert  Hela tråden är rätt vacker överlag förresten.
Har en "lånad" bild från nätet. Skulle vilja ha den som pussel, 1500 bitar kanske vore lagom svårt.
Blomstertanten
11-10-2007, 09:13
[attachment=8335:Mitt_skrivbord.1.JPG]
Härlig bild och cool kisse...  Blomstertanten
Blomstertanten
11-10-2007, 11:58
CITAT (Floppy @ 11-10-2007, 12:51)  Härlig bild och cool kisse...  Blomstertanten Det är min "lilla" Bonny som jag tagit hand om ! Bilden har inte jag tagit utan den har jag fått av Anncharlotte som Bonny bodde hos förut. Världens goaste katt !
anna_rispan
15-10-2007, 10:21
Miniklang-o-jubel! Mina favoritradioprogramledare finns nu som skrivbordsunderlägg! Så nu är det en bild med illrosa bakgrund och så Christer o Morgan från Christer i p3.
En bild från mitt favorit spel denna gång =P
CITAT (Pjater @ 15-10-2007, 13:17)  En bild från mitt favorit spel denna gång =P Vilket spel då?
Silkroad Ett gratis mmorpg
Nu ska vi se om jag klarar av det här... [attachment=8471:Namnlöst_4.jpg] En härlig sommarbild på min vinterbil med närmaste grannen borta vid skogen i bakgrunden. Aaaaah
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|