Full version: Örebromässan
gunnelö
Jag var på Örebromässan igår och måste erkänna att jag blev glatt överraskad. Jag tyckte kvaliteten var bättre i år och det kändes som om det var fler trädgårdsrelaterade företag. Många små, lokala, seriösa och ambitiösa företag bidrog till att det blev trevligt och omväxlande.

Tyvärr var alla föreningar hänvisade till ett sidolokal (att betala ett par tusenlappar för att stå där hade dessutom fått en del föreningar att avstå) dit inte många besökare hittade.

Sen kan man ju diskutera priset, 100 kr jämfört med Älvsjömässan där man lätt får tag i rabattkupong och därmed betalar 80 kr. Med tanke på att Örebro är mycket mindre känns det lite snett.

Fler besökare än tidigare år var det visst också igår, tre timmars kö på morgonen. Det var ändå inte besvärande trångt men det blir kanske värre idag.

Alltså jag kan rekommendera ett besök. Tre rose.gif rose.gif rose.gif får mässan av mig!

Gunnel Ö
adrian
Det finns ett klipp här:

VIDEO FRÅN MÄSSAN

Kolla in linslusen som är med igen... rotfl.gif
malin72
thanks.gif kul att se video snutten tummenupp.gif för nu så längtar jag inte alls ännu mera till helgen som kommer yahoo.gif
och jo då linslusen syndes whist.gif
adrian
CITAT (malin72 @ 24-03-2007, 21:05) *
thanks.gif kul att se video snutten tummenupp.gif för nu så längtar jag inte alls ännu mera till helgen som kommer yahoo.gif
och jo då linslusen syndes whist.gif

Javisst..
Man kan se det om och om igen... rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon