Solar?

möjligtvis rostar. Det har regnat ända sedan i går
eftermiddag. Jag tror snart jag behöver flytväst när jag går ut.
Tror att den fina färgen beror på att vi bor så högt upp i landet... närmast solen... tolkar jag det som.
Ingen som har solat något i sommar
Chamomille
07-08-2007, 02:43
Nääij. Usch. Antingen är det för varmt eller regn. Phuu...
IDAG ska jag!!
Lady Hamilton
07-08-2007, 08:56
Jo jag solar Men har blivit less på solen eftersom den skiner mest varje dag
vindspel
07-08-2007, 21:55
Nu är sommaren här

, regnat nästan sju veckor. Sola tycker jag är tråkigt. När jar var "ung" så var det kul för då kunde man spana på killar
Men jag blir mest röd och kan även få solexem. Nu är det bad i havet, skugga och brun utan sol som gäller.
Lite färg får man ju också när man är i trädgården.
Varför inte lyssna till
http://www.youtube.com/watch?v=7cTceCKBK8c
Piccante
07-08-2007, 22:08
Solade faktiskt lite igår. Var väl första gången på en månad ungefär som vädret tillät det. Har gett upp att få någon solbränna i år, ser det mer som att den lilla solen jag får på mig nu förbereder huden inför nästa sommar. Förhoppningsvis behåller jag min "bonnabränna" på armar o ben till våren så får jag sola resten av kroppen nästa sommar.
Kan ju bara visa fotot som togs 10 juni... och eftersom vi haft en del sol sedan dess så förstår ni hur brun jag är idag.

[attachment=6037:10_juni_2007.jpg]
Har varit i (soliga) Falkenberg i te dagar. Har minsann fått lite bränna. Får se om jag får till ett nice foto i morgon eller så. (Tycker det är svårt att visa brännan på en bild rättvist.)
Farbror Blå
10-08-2007, 08:51
yilloch med JAg har fått lite solbränna, även om den inte kommer att synas alls jämfört med tidigare inläggare
AnnammA
10-08-2007, 15:30
Jag badade i havet igår, och det sägs ha varit 22 grader i vattnet.
hälsn
AnnA
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.