|
Det bidde bruna Så nu går vi bara och väntar på att de ska dyka upp, skulle tro de kommer efter helgen... Sonen köpte ett par röda boots
Farbror Blå
18-06-2007, 11:54
RÖDA boots! coolt=)
CITAT (Farbror Blå @ 18-06-2007, 12:54)  RÖDA boots! coolt=) JA, de var assnygga!
Farbror Blå
18-06-2007, 12:16
CITAT (Tosan @ 18-06-2007, 12:56)  JA, de var assnygga! alltid velat ha
Vad väntar du på, beställ ett par du också
Kajsa i Arvika
18-06-2007, 13:38
Varifrån beställer du egentligen, man kanske skulle ta och kolla.... bara kolla... inte klicka, inte klicka!!!!!!
CITAT (Farbror Blå @ 18-06-2007, 13:16)  alltid velat ha Bara å handla det CITAT (Kajsa i Arvika @ 18-06-2007, 14:38)  Varifrån beställer du egentligen, man kanske skulle ta och kolla.... bara kolla... inte klicka, inte klicka!!!!!!  http://www.sheplers.com/Akta, man får habegär så det sjunger om det!
Fyyyy Tosan  inte visa såna länkar. Vill ha, vill ha  men jag ska hålla fingrarna i styr och inte beställa något, nu i alla fall
CITAT (Cathis @ 18-06-2007, 16:32)  Fyyyy Tosan  inte visa såna länkar. Vill ha, vill ha  men jag ska hålla fingrarna i styr och inte beställa något, nu i alla fall  Ja, kom inte å säg att jag inte varnade Men de har verkligen boots för ALLA... Och det är nästan omöjligt att välja.
Kajsa i Arvika
18-06-2007, 18:12
jahapp... det var ju det jag visste... får skylla mej själv som frågade...
CITAT (Kajsa i Arvika @ 18-06-2007, 19:12)  jahapp... det var ju det jag visste... får skylla mej själv som frågade...  Blev det ett par snygga skor?
Kajsa i Arvika
18-06-2007, 18:43
Har inte klickat ännu..... måste välja mellan ett tiotal par!!! hjääääälp vad mycket fiiiint!!!
Vet du, jag har suttit ett otal timmar de senaste 2 månaderna för att välja... Det blev ett par ariat heritage pointed toe... Svart fot naturfärgat skaft med blommönster... Om du klickar på ariat och kollar på sidan 4...
Förresten! ni som kan engelska,är det någon som vet vart man kan köpa eskimo stövlar eller sjysta indianstövlar.
Tyvärr, men prova sök på google... Där brukar man få bra sökresultat som om inte annat kan hjälpa en söka vidare.
CITAT (Tosan @ 18-06-2007, 19:49)  Vet du, jag har suttit ett otal timmar de senaste 2 månaderna för att välja... Det blev ett par ariat heritage pointed toe... Svart fot naturfärgat skaft med blommönster... Om du klickar på ariat och kollar på sidan 4... Där fanns ju hur mycket fint som helst, precis sådana som jag vill ha, tyvärr lite för många hur ska man kunna välja. Priserna var ju faktiskt rätt OK också. Ska nog dregla en stund till  och försöka låta bli att handla. Tänkte faktiskt kolla lite på High Chaparral i sommar också dom brukar sälja en hel del snygga boots till hyfsade priser. Hittar jag inget där vet jag ju vad jag ska leta
har gjort men hittar inte, men å andrasidan så kanske ska kolla utlänskasidorna. men vad ska jag leta efter,jag vet ju inte vad det heter ens,man måste nog veta vad eskimostövlar heter ,det kan ju knappast heta eskimoboots  eller indianboots.
JAg har ju kollat massa sidor i sverige. Men dels är boots snordyra här, dessutom finns ju inga innersulor i de flesta. I staterna har man boots för att använda dem hela dagarna, varje dag. Även om man åker på tull och moms så blir de ändå billigare för en rejälare sko. CITAT (storm @ 18-06-2007, 20:08)  har gjort men hittar inte, men å andrasidan så kanske ska kolla utlänskasidorna. men vad ska jag leta efter,jag vet ju inte vad det heter ens,man måste nog veta vad eskimostövlar heter ,det kan ju knappast heta eskimoboots  eller indianboots. De kan de nog heta, annars får du säkert reda på vad de egentligen heter om du söker på det. Eller sök på shoes, eller boots tills du hittar nåt som stämmer. Canadensiska sidor tror jag kan va ett tips.
Kajsa i Arvika
18-06-2007, 19:20
Jag sökte lite på google och det kallas faktiskt eskimo eller inuit boots... testa du med och se om du hittar nåt som du gillar...
Måste kolla igen för det jag hittade var inga riktiga,nåå får kolla en gång till.
Nää bara en massa bloggar om indian stövlar,eskimoosamma ,inga till salu utom tradera eller vade hette men det var borta.Det skulle vara häftigt att hitta en sida som fans på denna tråd med coboys stövlar fast med indian stövlar men det vore ju för bra för att vara sant. CITAT (Kajsa i Arvika @ 18-06-2007, 20:20)  Jag sökte lite på google och det kallas faktiskt eskimo eller inuit boots... testa du med och se om du hittar nåt som du gillar... vi postade på samma gång så jag såg inte men jag testar.
Tosan tack så himmla mycke ,fan, om jag får skriva så  jag kissar honung.
 Så lite så, hoppas du hittar det du vill ha
Wow om ,mmm du är en klippa
eller snarare m.... m.... m.... du vet
 Inte då... Det gäller bara att komma på hur man ska söka, vilket inte alltid är så lätt...Jag kör ofta fast själv, å då hojtar jag till kompisen som får komma till undsättning  Men hon hittar å andra sidan allt...
skönt och ha en sådan kompis  jag är så rudis med datorn men det kommer ju mer och mer.
Hon är en himla bra kompis  ... de här apparaterna är inte alltid så samarbetsvilliga... Och det där med att söka är ganska svårt och kräver faktiskt lite träning. Men så småningom så kommer du ikapp, jag lovar
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|