Full version: Smakråd
Sidor: 1, 2, 3
Tosan
Det bidde bruna biggrin.gif
Så nu går vi bara och väntar på att de ska dyka upp, skulle tro de kommer efter helgen...
Sonen köpte ett par röda boots coolgleam.gif
Farbror Blå
RÖDA boots! coolt=)
Tosan
CITAT (Farbror Blå @ 18-06-2007, 12:54) *
RÖDA boots! coolt=)

JA, de var assnygga!
Farbror Blå
CITAT (Tosan @ 18-06-2007, 12:56) *
JA, de var assnygga!

alltid velat ha rolleyes.gif
Cathis
Vad väntar du på, beställ ett par du också biggrin.gif
Kajsa i Arvika
Varifrån beställer du egentligen, man kanske skulle ta och kolla.... bara kolla... inte klicka, inte klicka!!!!!! w00t.gif
Tosan
CITAT (Farbror Blå @ 18-06-2007, 13:16) *
alltid velat ha rolleyes.gif

Bara å handla det

CITAT (Kajsa i Arvika @ 18-06-2007, 14:38) *
Varifrån beställer du egentligen, man kanske skulle ta och kolla.... bara kolla... inte klicka, inte klicka!!!!!! w00t.gif

http://www.sheplers.com/

Akta, man får habegär så det sjunger om det!
Cathis
Fyyyy Tosan nono.gif inte visa såna länkar.

Vill ha, vill ha w00t.gif men jag ska hålla fingrarna i styr och inte
beställa något, nu i alla fall crazy.gif
Tosan
CITAT (Cathis @ 18-06-2007, 16:32) *
Fyyyy Tosan nono.gif inte visa såna länkar.

Vill ha, vill ha w00t.gif men jag ska hålla fingrarna i styr och inte
beställa något, nu i alla fall crazy.gif

Ja, kom inte å säg att jag inte varnade tongue.gif
Men de har verkligen boots för ALLA... Och det är nästan omöjligt att välja.
Kajsa i Arvika
jahapp... det var ju det jag visste... får skylla mej själv som frågade... -cry-.gif
Tosan
CITAT (Kajsa i Arvika @ 18-06-2007, 19:12) *
jahapp... det var ju det jag visste... får skylla mej själv som frågade... -cry-.gif

Blev det ett par snygga skor?
Kajsa i Arvika
Har inte klickat ännu..... måste välja mellan ett tiotal par!!! hjääääälp vad mycket fiiiint!!! w00t.gif w00t.gif
Tosan
Vet du, jag har suttit ett otal timmar de senaste 2 månaderna för att välja... Det blev ett par ariat heritage pointed toe... Svart fot naturfärgat skaft med blommönster... Om du klickar på ariat och kollar på sidan 4...
storm
Förresten! ni som kan engelska,är det någon som vet vart man kan köpa eskimo stövlar eller sjysta indianstövlar.
Tosan
Tyvärr, men prova sök på google... Där brukar man få bra sökresultat som om inte annat kan hjälpa en söka vidare.
Cathis
CITAT (Tosan @ 18-06-2007, 19:49) *
Vet du, jag har suttit ett otal timmar de senaste 2 månaderna för att välja... Det blev ett par ariat heritage pointed toe... Svart fot naturfärgat skaft med blommönster... Om du klickar på ariat och kollar på sidan 4...

Där fanns ju hur mycket fint som helst, precis sådana som jag vill ha,
tyvärr lite för många hur ska man kunna välja. Priserna var ju faktiskt
rätt OK också. Ska nog dregla en stund till crazy.gif och försöka låta bli
att handla. Tänkte faktiskt kolla lite på High Chaparral i sommar också
dom brukar sälja en hel del snygga boots till hyfsade priser. Hittar jag
inget där vet jag ju vad jag ska leta bravo.gif
storm
har gjort men hittar inte, men å andrasidan så kanske ska kolla utlänskasidorna.

men vad ska jag leta efter,jag vet ju inte vad det heter ens,man måste nog veta vad eskimostövlar heter ,det kan ju knappast heta eskimoboots giggle.gif eller indianboots.
Tosan
JAg har ju kollat massa sidor i sverige. Men dels är boots snordyra här, dessutom finns ju inga innersulor i de flesta. I staterna har man boots för att använda dem hela dagarna, varje dag. Även om man åker på tull och moms så blir de ändå billigare för en rejälare sko.

CITAT (storm @ 18-06-2007, 20:08) *
har gjort men hittar inte, men å andrasidan så kanske ska kolla utlänskasidorna.

men vad ska jag leta efter,jag vet ju inte vad det heter ens,man måste nog veta vad eskimostövlar heter ,det kan ju knappast heta eskimoboots giggle.gif eller indianboots.

De kan de nog heta, annars får du säkert reda på vad de egentligen heter om du söker på det. Eller sök på shoes, eller boots tills du hittar nåt som stämmer. Canadensiska sidor tror jag kan va ett tips.
Kajsa i Arvika
Jag sökte lite på google och det kallas faktiskt eskimo eller inuit boots... testa du med och se om du hittar nåt som du gillar...
storm
Måste kolla igen för det jag hittade var inga riktiga,nåå får kolla en gång till.
storm
Nää bara en massa bloggar om indian stövlar,eskimoosamma ,inga till salu utom tradera eller vade hette men det var borta.Det skulle vara häftigt att hitta en sida som fans på denna tråd med coboys stövlar fast med indian stövlar men det vore ju för bra för att vara sant.

CITAT (Kajsa i Arvika @ 18-06-2007, 20:20) *
Jag sökte lite på google och det kallas faktiskt eskimo eller inuit boots... testa du med och se om du hittar nåt som du gillar...

vi postade på samma gång så jag såg inte men jag testar.
storm
Tosan tack så himmla mycke ,fan, om jag får skriva så yahoo.gif jag kissar honung.
Tosan
a0a.gif Så lite så, hoppas du hittar det du vill ha biggrin.gif
storm
Wow om ,mmm du är en klippa

eller snarare m.... m.... m.... du vet
Tosan
giggle.gif Inte då... Det gäller bara att komma på hur man ska söka, vilket inte alltid är så lätt...Jag kör ofta fast själv, å då hojtar jag till kompisen som får komma till undsättning tongue.gif Men hon hittar å andra sidan allt...
storm
skönt och ha en sådan kompis kram1.gif jag är så rudis med datorn men det kommer ju mer och mer.
Tosan
Hon är en himla bra kompis biggrin.gif ... de här apparaterna är inte alltid så samarbetsvilliga... Och det där med att söka är ganska svårt och kräver faktiskt lite träning. Men så småningom så kommer du ikapp, jag lovar smile.gif
storm
rotfl.gif tummenupp.gif giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon