Full version: Smakråd
Sidor: 1, 2, 3
Tosan
Ska köpa skor, men kan inte bestämma färgen...
[attachment=3892:045331rk8_000.jpg]
[attachment=3893:045331c89.jpg]

Vad tycker ni?
Hannele
CITAT (Tosan @ 11-06-2007, 22:30) *
kan inte bestämma färgen...

rose.gif Rosa.
Tosan
CITAT (Hannele @ 11-06-2007, 23:07) *
rose.gif Rosa.

Det fanns ju tyvärr inte...
Det lutar åt de bruna, men jag tror jag har bättre användning för svarta...Beslutsångest kallas det visst.
Betty
Köp båda! biggrin.gif
Tesa
..eller en av varje.. giggle.gif
Tosan
CITAT (Betty @ 11-06-2007, 23:18) *
Köp båda! biggrin.gif

Ja det skulle jag gärna göra om inte kassan vore begränsad biggrin.gif Gillar dem skarpt! Har ett par hysteriskt spetsiga åxå, supersköna! happy.gif
Betty
CITAT (Tesa @ 11-06-2007, 23:19) *

Kan man ju'nte ju! giggle.gif
Tosan

*asg*
Ja har inte folk kollat konstigt på mig innan så... rotfl.gif
pejori
BRUNA tummenupp.gif
Tosan
CITAT (pejori @ 11-06-2007, 23:34) *
BRUNA tummenupp.gif

Bra förslag smile.gif Ska se om jag får fler..
storm
DE bruna kan du ha till allt, de svarta blänker för mycket det ser så fake ut , det går absolut bort jag lovar ,men smaken är ju som baken (blink)
pejori
CITAT (storm @ 11-06-2007, 23:44) *
DE bruna kan du ha till allt, de svarta blänker för mycket det ser så fake ut , det går absolut bort jag lovar ,men smaken är ju som baken (blink)

BRUN???? rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

(skojar bara) blush.gif
Tosan
CITAT (storm @ 11-06-2007, 23:44) *

Ja, jag tycker åxå de är för blanka... Hade de varit matta hade det tveklöst blivit svarta..
pejori
dom bruna är riktigt snygga jämfört med dom svarta....tycker också dom är för blanka
Tosan
Ja, nu har ni snart övertalat mig... Och mina spetsiga är ju blanksvarta så...
Magdis
Jag skulle ha köpt de bruna. smile.gif
fruberglund
Bruna helt klart!
Airamya
Håller med föregående talare. Bruna är snyggast.
Bee
CITAT (Airamya @ 12-06-2007, 09:16) *
Håller med föregående talare. Bruna är snyggast.

Dito. Dom bruna blir snygga till jeans tex.
Tosan
Japp, då har ni övertygat mig, bruna får det bli! smile.gif
Tack för hjälpen, ni är underbara! biggrin.gif
Farbror Blå
apropå smakråd, vad tycker ni om mina kalsonger? ( se bilden)
Hannele
CITAT (Farbror Blå @ 12-06-2007, 14:56) *

Jag som trodde det bara var högstadieungar som visar kalsipper för varandra.. rotfl.gif
anna_rispan
jag såg en ungdom so rensade en plantering i dag. hans kalsonger syntes o det var en stor bil som mönster. bilden påminde om såna där lackeringar på lastbilar. rätt snygga. med såna kallingar så måste man ha arbetsbyxonra lååångt nere.
Farbror Blå
CITAT (anna_rispan @ 12-06-2007, 15:26) *
jag såg en ungdom so rensade en plantering i dag. hans kalsonger syntes o det var en stor bil som mönster. bilden påminde om såna där lackeringar på lastbilar. rätt snygga. med såna kallingar så måste man ha arbetsbyxonra lååångt nere.

haha avslöjad Anna, nu vet vi vad du kollar på;)
anna_rispan
CITAT (Farbror Blå @ 12-06-2007, 15:52) *
haha avslöjad Anna, nu vet vi vad du kollar på;)

kan ju inte gärna blunda när jag är ute i trafiken o cyklar....
Bettson
Jag lovar mig själv varje år att inte köpa svart sommarskor som jag går utan strumpor i. Det mesta svarta läder färgar ju och när man tar av sig skorna så är man alldeles svart om tassarna. Ser ju inte riktigt klokt ut.

Så jag lovar mig själv att aldrig mera köpa svarta sommarskor varje sommar. Men konstigt nog har jag glämt varför och kommer varje somar ehm med nyinköp som är svarta.

Alzheimers light kanske coolgleam.gif
Tosan
CITAT (Bettson @ 12-06-2007, 16:18) *
Jag lovar mig själv varje år att inte köpa svart sommarskor som jag går utan strumpor i. Det mesta svarta läder färgar ju och när man tar av sig skorna så är man alldeles svart om tassarna. Ser ju inte riktigt klokt ut.

Så jag lovar mig själv att aldrig mera köpa svarta sommarskor varje sommar. Men konstigt nog har jag glämt varför och kommer varje somar ehm med nyinköp som är svarta.

Alzheimers light kanske coolgleam.gif

Hehe, det är sant, men å andra sidan har man ju svarta tår ändå jämt på sommarn, man kan ju inte låta bli att springa barfota... Man blir ren fram i september nån gång

CITAT (Farbror Blå @ 12-06-2007, 14:56) *

Alltså... Jag är säkert korkad, men vilka, kalsonger, vilken bild??? confused.gif
Leia
CITAT (Tosan @ 12-06-2007, 16:36) *
Alltså... Jag är säkert korkad, men vilka, kalsonger, vilken bild??? confused.gif

Vi är nog två, jag ser inte heller någon bild confused.gif
Ophelia
De där bruna är snygga. Jag skulle valt dem. Tycker som Bee, att bruna är så snygga till jeans (svarta är oxå snyggt men de där skulle vara jättefina till ett par slitna rackare som jag har).
Magdis
CITAT (Leia @ 12-06-2007, 16:40) *
Vi är nog två, jag ser inte heller någon bild confused.gif

Äsch han tramsar bara! giggle.gif
Azola
De bruna skorna blir nog bra! hmm...ska jag säga som har en tendens att bara köpa svart coolgleam.gif

Ohh ...kallingarna är urtjusiga, gillar mönstret med de små rosa nallarna på rotfl.gif
Tosan
CITAT (Magdis @ 12-06-2007, 18:47) *
Äsch han tramsar bara! giggle.gif

Aha...
Jo kallingarna är supersöta tongue.gif
Farbror Blå
haha, skulle ju bara skrämma upp er lite flirting.gif
Tosan
CITAT (Farbror Blå @ 13-06-2007, 11:25) *
haha, skulle ju bara skrämma upp er lite flirting.gif

Men tänk på mig som är så korkad så jag flyter tongue.gif Jag orkar ju inte tänka så långt ju
Farbror Blå
kanske lägger ut en bild sen då?
Tosan
CITAT (Farbror Blå @ 13-06-2007, 11:33) *
kanske lägger ut en bild sen då?

Ja du får göra det så jag åxå begriper giggle.gif
Farbror Blå
mot bättre vetande då..
Tosan
Ooooh! Det var värst... w00t.gif
Farbror Blå
va dom så hemska unsure.gif ?
Hannele

Pippi Langstrumpf rotfl.gif
Tosan
Nej de var jättesöta yes.gif
Farbror Blå
giggle.gif
Pia L
g.gif Farbror blå, ville du veta vad man tycker om modellen eller?? no.gif no.gif no.gif
Då föredrar jag hellre utan yes.gif naughty.gif giggle.gif
Magdis
CITAT (Pia L @ 13-06-2007, 12:45) *
g.gif Farbror blå, ville du veta vad man tycker om modellen eller?? no.gif no.gif no.gif

Nejmen Pia då!! fear.gif shy.gif giggle.gif
Pia L
Magdis: Jag kan väl inte påstå att dom är snygga när jag inte tycker det, gluggen på kalsonger ser faktiskt rätt erotikdödande ut. g.gif
Nä, snäva som smiter åt en bit ner på låren, eller ala naturell yes.gif flirting.gif
Magdis
CITAT (Pia L @ 13-06-2007, 12:50) *
Magdis: Jag kan väl inte påstå att dom är snygga när jag inte tycker det, gluggen på kalsonger ser faktiskt rätt erotikdödande ut. g.gif
Nä, snäva som smiter åt en bit ner på låren, eller ala naturell yes.gif flirting.gif

Aha, med "modellen" trodde jag du menade han som bar kalsongerna....och att du föredrog honom utan! giggle.gif Men nu förstår jag. smile.gif
Farbror Blå
CITAT (Magdis @ 13-06-2007, 13:31) *
Aha, med "modellen" trodde jag du menade han som bar kalsongerna....och att du föredrog honom utan! giggle.gif Men nu förstår jag. smile.gif

haha jaha, blev också rätt orolig ett tag..
har inte denna modell som oftast, men kunde inte låta bli dom i en affär, cool kontrast i färgerna bara hihi
Tosan
CITAT (Pia L @ 13-06-2007, 12:45) *

Om du ber snällt kanske du får se den ocensurerade bilden naughty.gif
Farbror Blå
njae så kul kanske vi inte ska ha det riktigt..
Pia L
Nä, det är fel tråd, den ska vara i bara odlaiter i trädgården flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon