Full version: Dagens pippi....
Sidor: 1, 2
Krolliljan
Sötnosarna kan sitta näbb mot näbb jättelänge alldeles stilla wub.gif
[attachment=23076:IMG_0001_328.JPG]
Krolliljan
Hoppsan nu blir det en ny bild för att för en stund sen flög de ut för första gången.

[attachment=23078:IMG_0001_331.JPG]

Flyger gör de bra men har lite svårt att landa. wub.gif
Nu har de hittat gardinstången.
Chamomille
Här kommer lilla Fanny som bara SKA vara med hela tiden. Annars kommer djungel-skriken! -fear-.gif

[attachment=23083:Fanny_knäar_Rolle.JPG]

wub.gif
Myosotis
Haha, en sekund trodde jag det var ett finger den satt på!!! (är väldigt trött) Såg då ut som en mini-minikakadua. Hoppas verkligen det är ett knä. Söt var den i alla fall, liksom undulaterna. Det där med gardinstången känner jag igen, den gillade mina också.
Krolliljan
Kanske inte dagens pippi men en söt film om en katt och en "pippi" som äter ihop wub.gif
Chamomille
CITAT (Myosotis @ 22-08-2008, 11:13) *
Haha, en sekund trodde jag det var ett finger den satt på!!! (är väldigt trött) Såg då ut som en mini-minikakadua. Hoppas verkligen det är ett knä. Söt var den i alla fall, liksom undulaterna. Det där med gardinstången känner jag igen, den gillade mina också.

a0a.gif Ja jösses vilken liten pippi. Jaa, det är ett knä. rotfl.gif Va roligt, jag är nog också trött...
Wilmer
Ojoj, flera sötnosar wub.gif
Chamomille
CITAT (Krolliljan @ 07-09-2008, 09:56) *
Kanske inte dagens pippi men en söt film om en katt och en "pippi" som äter ihop wub.gif

biggrin.gif
Krolliljan
Nu har jag en ny liten pippi
[attachment=26417:AXEL0001.JPG]

AXEL
Myosotis
Grattis! Vad söt han är! wub.gif
Krolliljan
Lille Axel hänger upp och ner för att komma åt snörena.wub.gif
[attachment=28559:Axel_h_n..._ner0001.JPG]
Chamomille
CITAT (Krolliljan @ 21-12-2008, 06:14) *
Lille Axel hänger upp och ner för att komma åt snörena.wub.gif
[attachment=28559:Axel_h_n..._ner0001.JPG]

wub.gif
Chamomille
Ännu en rolig pippi...?

http://www.dn.se/nyheter/varlden/glomde-pa...d-goja-1.879414
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon