Verkligen fina godbitar du hittat där Felicia
. Håller med dig. De var helt fantastiska på isen. Själv har jag killarna som favoriter, därefter kommer Isdansen och paråkningen på ganska lika plats, sist kommer tyvärr tjejerna. Enligt mig är det lite för tamt på isen när de åker. Jag gillar när det finns dynamik i det de presterar. Sååå, om jag skulle välja ut en tjej jag verkligen gillar, då blir det Irina Slutskya. Det finns många fler, men jag är ingen Michelle Quan fantast om jag säger så
. Men, som tur är så är smaken delad
.
Här kommer en till fantastisk video på Anissina och Peizerat från 2002. Den är riktigt bra. Och visar väl deras mångfald

Här kommer en till fantastisk video på Anissina och Peizerat från 2002. Den är riktigt bra. Och visar väl deras mångfald

Ja, den videon är också jätte-bra! En kul grej med dom är att hon lyfter honom.. lite ovanligt

Håller också med om att tjejerna kan vara lite trista fast Irina är bra. Sen var det ju en färgad tjej som var himla bra på att hoppa, kommer inte ihåg vad hon heter, det var ju några år sedan. Hon gjorde såna hopp som ingen annan tjej gjort tidigare. Det var rätt kul att se faktiskt men hon var bara tekniskt duktig..